Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 nov 2017 07:44

Læs venligst vores regler inden du bruger siden

Køb/Salg/Bytte af stoffer er IKKE tilladt på Psychedelia.dk, og forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse!

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 426 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22
Forfatter besked
Junior medlem

Har de ikke-stoppende fra DAK med 150 mg magnesiumoxid.
Skal jeg bare bruge de 3 gram vand og 0,75 gram citronsyre pr. pille?

Junior medlem

Da jeg nu har læst lidt på boardet er jeg sku blevet lidt bange for mega diarré.
Har ædt flere citroner efter hinanden på en gang et par gange og er altså ikke tolerant for en høj dosis citronsyre. Tænker om det er ok at man bruger for meget citronsyre for at være helt sikker på at magnesiumoxiden forsvinder?

Site Admin
Brugeravatar

TilfældigtNavn skrev:
Da jeg nu har læst lidt på boardet er jeg sku blevet lidt bange for mega diarré.
Har ædt flere citroner efter hinanden på en gang et par gange og er altså ikke tolerant for en høj dosis citronsyre. Tænker om det er ok at man bruger for meget citronsyre for at være helt sikker på at magnesiumoxiden forsvinder?

Du misforstår noget. Magnesiumoxiden bliver neutraliseret, så den ikke reagerer med acetylsalicylsyren og gør denne vandopløselig. Men du optager stadig al magnesium, uanset hvor meget ekstra citronsyre du putter i, så hvis du putter mere i er det kun spildt, intet andet.

Junior medlem

Jeg har lavet ekstraktionen med 0.75 g citronsyre pr. pille og 3 ml vand pr. pille mange gange nu.
Det virker helt perfekt og jeg har slet ingen diarré fået. Måske fordi jeg højest har drukket hvad der svarer til 10 piller i en sitting, hvilket er nok for mig.

Min fremgangsmåde:
1. Pulveriser piller (piller i frysepose, avis omkring frysepose, bank dem itu med en vinflaske f.eks.)
2. Opløs din citronsyre i vand i de foreskrevne mængder (eks. til 10 piller: 30 ml vand og 7.5 g citronsyre). Omrør til alt citronsyren er opløst.
3. Hæld citronsyre opløsning ned over pillerne og stil det i fryser eller køleskab til det nærmer sig frysepunktet. Jeg plejer at stille det i fryser i 20-30 min.
4. Til filtering bruger jeg en aeropress (koster 200 kr. og bruges normalt til at lave kaffe med, hvilket de også gør rigtig godt!). Hæld blandingen over i aeropress og filtrer.
5. Voila. Smid pillerester ud, og bland dig en dejlig drink med den resulterende væske (uden alkohol naturligvis).

De vigtigste pointer er at opløse citronsyren i vandet helt inden du mixer med pillerne, samt en hurtig filtrering mens blandingen stadig er kold for at undgå ASA i din "drank".

De kemiske principper er meget simple. Kodein er har en basisk gruppe (amin) der protoneres ved lav pH og gør kodein vandopløseligt. ASA har en syregruppe (carboxyl) der DEprotoneres ved lav pH og gør ASA uopløselig i vand. Derfor får man kun kodeinen opløst i det sure vand.

Site Admin
Brugeravatar

Jedimaster skrev:
Jeg har lavet ekstraktionen med 0.75 g citronsyre pr. pille og 3 ml vand pr. pille mange gange nu.
Det virker helt perfekt og jeg har slet ingen diarré fået. Måske fordi jeg højest har drukket hvad der svarer til 10 piller i en sitting, hvilket er nok for mig.

Min fremgangsmåde:
1. Pulveriser piller (piller i frysepose, avis omkring frysepose, bank dem itu med en vinflaske f.eks.)
2. Opløs din citronsyre i vand i de foreskrevne mængder (eks. til 10 piller: 30 ml vand og 7.5 g citronsyre). Omrør til alt citronsyren er opløst.
3. Hæld citronsyre opløsning ned over pillerne og stil det i fryser eller køleskab til det nærmer sig frysepunktet. Jeg plejer at stille det i fryser i 20-30 min.
4. Til filtering bruger jeg en aeropress (koster 200 kr. og bruges normalt til at lave kaffe med, hvilket de også gør rigtig godt!). Hæld blandingen over i aeropress og filtrer.
5. Voila. Smid pillerester ud, og bland dig en dejlig drink med den resulterende væske (uden alkohol naturligvis).

De vigtigste pointer er at opløse citronsyren i vandet helt inden du mixer med pillerne, samt en hurtig filtrering mens blandingen stadig er kold for at undgå ASA i din "drank".

De kemiske principper er meget simple. Kodein er har en basisk gruppe (amin) der protoneres ved lav pH og gør kodein vandopløseligt. ASA har en syregruppe (carboxyl) der DEprotoneres ved lav pH og gør ASA uopløselig i vand. Derfor får man kun kodeinen opløst i det sure vand.

Din fremgangsmåde er korrekt, men din forklaring af kemien halter. ASA protoneres ved lav pH, og det er den protonerede version som er tungtopløselig. Ligeledes er det i realiteten ligegyldigt om citronsyren er helt opløst inden du blander, så længe du sørger for ikke at filtrere før den er opløst. Men det er selvfølgelig lettest at se hvis man opløser den i vand først inden man blander, så på den måde er det en fin fremgangsmåde.

Junior medlem

Hey Psych,

Nu har jeg brugt denne metode 3 gange, men har ingen mærkbar virkning opnået.
Jeg har forsøgt mig med en ekstraktion af 12, 30 og 60 piller.
12: ingen effekt overhoved
30: Ingen mærkbar virkning før ca. 2 timer efter indtagelse, hvor jeg så følte mig en smule mere tung men på ingen måde euforisk, varm eller specielt påvirket.
60: Sjovt nok følte jeg mig mindre påvirket på denne dosis.

Min fremgangsmåde har foregået således:
Knust 30 piller
Afmålt 23g citronsyre til de 30 piller
Afmålt 90ml vand til de 30 piller
opløste så citronsyre i vandet og hældte opløsningen ned til knuste piller.
rørte meget omhyggeligt rundt i 10-15min.
Filtrerede så væsken i et to kaffefiltre så væsken kom ud helt klar.
Indtog derefter væsken.

Sig endelig til hvis jeg har overset noget i denne fremgangsmåde men har svært ved at se hvad det skulle være.
Jeg tænker at jeg muligvis er en af de uheldige som har en sløv/manglende CYP2D6 enzym :(
Jeg har nemlig også ingen effekt opnået, efter indtagelse af Tramadol.

Et lille bonus spørgsmål:
Jeg har eksperimenteret med forskellige benzo'er en håndfuld gange over de sidste par år og har heller ikke fået noget ud af disse.
Diazepam 5mg-30mg har stort set ingen virkning på mig
Alprazolam 1mg-4mg har heller ingen speciel mærkbar virkning på mig, kunne dog godt mærke den sløvende effekt efter 4mg Alprazolam.
Er der nogle der har det på samme måde mht. benzoer og ''svage'' opiater som Kodein og Tramadol?

Sætter stor pris på alle svar !

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 426 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 18, 19, 20, 21, 22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]