Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 02 jan 2009 22:13 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
det er det også men den reaktion er pH-afhængig

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 03:12 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Halugenlampe skrev:
g4s skrev:
Da det var 70 mg. og ikke 150 mf. Magnesiumoxid der var i de brugte tabletter, har jeg brugt en kende for meget Citronsyre, hvilket må få skylden for den syrlige smag.
cintronsyremængden skal afpasses efter mængden af vand.


Det er en værre omgang sludder. Prøv at læse det første indlæg i denne tråd en gang til.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jan 2009 04:36 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jun 2007 21:49
Indlæg: 2185
Geografisk sted: up yours
whoops. det har du da ret i. havde glemt at magnesiumoxid er basisk.

_________________
Corporations cannot commit treason, nor be outlawed, nor excommunicated, for they have no souls. ~ Sir Edward Coke


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2009 16:50 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 mar 2007 20:04
Indlæg: 697
hej psychedelia.

Nu har jeg købt al grejet der skal til, men blot et spørgsmål:

Jeg har købt Matas citronsyre, på deres hjemmeside står at det kan anvendes i limonader og lign; men på selve bægeret med citronsyren, står ved indtagelse opsøg læge.

Skal det forstås som "hvis hele bægeret indtages" (eller yngre personer spiser store mængder), eller kan jeg indtage citronsyren i en moderat mængde, dvs max 15g?

Har en person herfra evt erfaringer med matas citronsyre?

(better safe than sorry)

Mvh Søren.

(edit: Tusind tak, Yeti :) )


Senest rettet af Puttes 01 mar 2009 12:53, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2009 21:56 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Matas citronsyre er helt fin, jeg bruger den hver gang.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 17:13 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Så er jeg færdig med ekstraktionen og venter bare på at det bundfælder færdigt..

Men så har jeg et spørgsmål:
Når det har stået på køl i 3-4 timer, og væsken er filtreret fra, sker der så noget hvis "kodeinvandet" bliver hældt på f.eks. flaske og gemt til næste dag? Og altså kommer op på stuetemperatur :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 18:01 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2007 00:32
Indlæg: 46
Geografisk sted: Bag skærmen
twisted skrev:
Så er jeg færdig med ekstraktionen og venter bare på at det bundfælder færdigt..

Men så har jeg et spørgsmål:
Når det har stået på køl i 3-4 timer, og væsken er filtreret fra, sker der så noget hvis "kodeinvandet" bliver hældt på f.eks. flaske og gemt til næste dag? Og altså kommer op på stuetemperatur :)


Jeg har haft noget stået et par uger, og det virkede fint :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 18:09 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Super :D
Hvis jeg så laver en større portion, f.eks. 70 piller (70 x 9,6 = 672 mg), kan jeg så gemme disse 210 ml og dosere ud fra 3,2 mg/ml?
Eller er det helt ude i hampen? :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 18:25 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2007 00:32
Indlæg: 46
Geografisk sted: Bag skærmen
twisted skrev:
Super :D
Hvis jeg så laver en større portion, f.eks. 70 piller (70 x 9,6 = 672 mg), kan jeg så gemme disse 210 ml og dosere ud fra 3,2 mg/ml?
Eller er det helt ude i hampen? :)


Nej det lyder helt fint :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 19:57 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Allright, thx :)

80 mg virkede ikke på mig, selvom jeg fandt frem på nettet til at mellem 30 og 60 mg er en god begynderdosis.. hvad bør jeg prøve næste gang? 200 mg? :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 21:24 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 nov 2007 00:32
Indlæg: 46
Geografisk sted: Bag skærmen
Jeg synes 25-35 piller eller 240-336 mg er en passende dosis, og det er uden tolerance...
Men start med de 240 mg som trådstarter også anbefaler, det burde i hvert fald give en mærkbar virkning.
Hvis du ikke mærker noget ved den dosis, og du ikke har nogen tolerance, så kan det være du er en af de uheldige, der ikke kan omdanne kodein til morfin i kroppen.

Men held og lykke med det


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 mar 2009 22:28 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 maj 2008 20:41
Indlæg: 255
Geografisk sted: Kbh
Twisted: hvis jeg tager 80 mg kan jeg næsten ikke mærke det, men hvis jeg tager 240-336 mg, får jeg voldsom kvalme, og bliver MEGET lam!

Jeg ville hellere anbefale at du prøvede 150 mg. Hvis du slet ikke kan mærke det kan du nok godt gå op til 250 mg.

_________________
"The problem with quotes on the Internet is that it is hard to verify their authenticity"

- Abraham Lincoln


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2009 17:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Jeg fik en dejlig rus af 240 mg :)

Tak for guiden Ionium!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2009 14:14 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Okay, jeg er blevet ret glad for kodein, men knapt så glad for tyndskid.. og var forbi apoteket i dag for at købe de stoppende piller, for at finde ud af at de ikke laver dem mere :(

Jeg synes ikke rigtigt at der var en løsning på problemet i denne tråd, og af den grund spørger jeg nu: er der en metode til at fjerne magnesiumoxiden uden tab af kodein?

Hvis ikke, er det så skadeligt for mine tarme hvis jeg beruser mig et par gange om ugen i kodeinen? Altså med alt det afføringsmiddel..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2009 21:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Årh, hader når jeg bliver nødt til at lave trippel-post :/

Jeg har prøvet denne metode:
Citat:
En anden og muligvis bedre løsning kunne være at knuse pillemassen for sig selv, og opløse citronsyren i vandet, og derefter tilsætte citronsyreopløsningen og filtrere efter kort tids omrøring. Mg(OH)[sub]2[/sub] reagerer jo kun med citronsyren når begge er opløst, så hvis man er hurtigt nok kan man sikkert frasortere en god del af det ved hurtig filtrering. Det vil sandsynligvis påvirke kodeinudbyttet også, men hvis tabet ikke viser sig at være for stort, er det til at leve med, hvis det kan fjerne den afførende effekt.


Men, den filtrede væske er meget hvid, ikke den lidt gullige som det plejer.. og jeg er bange for at det indeholder en masse ASA, og da jeg ikke vil dø ( :roll: ) af ASA-overdosis vil jeg lige høre om det er korrekt:

1: Pulveriserede 40 piller
2: Opløste 30 g citronsyre i 120 ml vand
3: Tilsatte citronsyreopløsningen til glasset med de pulveriserede piller, og rørte rundt i 1-2 minutters tid (det er "kort tid" for mig)
4: Hældte op i et kaffefilter som sad på et andet glas
.. og så har jeg min væske..

Skal jeg så vente på at den bundfalder, og så filtrere igen, eller får jeg så intet ud af denne metode? :)

EDIT: Der er en pæn bunke "hvidt mudder" tilbage i filteret. Er det så acetylsalicylsyren?
Hvis ja, hvad er så det som farver vandet hvidt, samt skaber lidt bundfald i den filtrerede væske? :?

EDITEDIT :roll: :
Jeg filtrede væsken en ekstra gang, med det resultat at det nu har samme farve som mine andre ekstraktioner.. og af den grund går jeg ikke ud fra at der er mere ASA i :rocking:
Om yieldet af kodein er mindsket skal jeg ikke kunne svare på endnu..
Er spændt på om mængden af magnesiumoxid er faldet, selvom jeg tvivler.. :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2009 23:22 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2001 02:01
Indlæg: 3348
Geografisk sted: Danmark
En mere sikker metode som dog også er mere omstændelig ville være at lave et syre/base ekstrakt og dermed undgå al det forbandede magnesium.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 mar 2009 23:42 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 12 mar 2008 12:31
Indlæg: 2055
Jeg drak 50pillers væske á 2 omgange i mandags, halvdelen kl1730 og sidste halvdel kl1900.. det virkede ok - ik så kraftigt, men blev godt ramt. Havde overhovedet ingen bivirkninger, udover at jeg, fra da jeg vågnede tirsdag, til omkring klokken 1800 igår har skidt vand.
Jeg har haft sindsygt ondt i hovedet, og haft en utrolig tørst, nærmest ligesom jeg har været dehydreret.

Det er ihvertfald ikke noget jeg vil prøve igen, medmindre der findes en metode til at få magnesiumet ud af væsken...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 mar 2009 17:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Den måde jeg ekstrakterede virkede ikke bedre end den oprindelige metode.. :?

Men, til gengæld synes jeg ikke rigtigt at kodein virker så godt på mig mere. Jeg har været på det omkring 6 gange vil jeg tro, startede med 240 mg, hvilket er en perfekt dosis for mig, men så en anden dag synes jeg ikke at 240 mg gjorde særlig meget.. så prøvede jeg 300, og der skete heller ikke særlig meget. Så prøvede jeg først 250 mg fra morgenstunden, ventede 2 timer uden effekt, og så tog jeg 250 mg mere, og det kunne jeg mærke, men det var ikke det samme som første gang på 240 mg. Nogen der ved hvad der sker? :D For hvis det eneste jeg får ud af det her er racermave, så gider jeg ikke mere :(


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 mar 2009 18:36 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2006 20:51
Indlæg: 2145
Geografisk sted: Jylland
Med hvor mange dages mellemrum? Kan jo være tolerance.

Personligt får jeg intet ud af kodein.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 mar 2009 21:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 20:25
Indlæg: 212
Geografisk sted: nordsjælland
Altså, de fleste gange indtog jeg det om morgenen (hver dag), men nogle af gangene ventede jeg lige 2-3 dage :)
Men tolerance udvikler sig da ikke så hurtigt vel?

Men nu er det efterhånden ved at være noget tid siden sidst, så må snart forbi apoteket igen :D

EDIT: Og så må jeg også hellere købe lidt Imodium med 8) De er jo stoppet med at lave de stoppende...


Senest rettet af twisted 23 mar 2009 22:21, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 430 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 22  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team