Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 mar 2024 11:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Borup acetone
Indlæg: 09 nov 2023 20:59 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 09 nov 2023 20:51
Indlæg: 1
Hej skal til og lave en vask af noget kokain imorgen.

Har forberedt det meste efter en meget god guide jeg fandt herhenne, i guiden lyder det på at man sagtnes kan bruge acetone fra borup da det er tørt.

Men siden guiden er fra 2016 eller sådan noget ville jeg stadig høre, om de laver den samme tørre acetone. Da flasken kun nævner 95% - 100% acetone.

Så har nogen af jer erfaringer med at bruge acetone fra borup herfra nylig til vask af coke, amf osv.

Skal som sagt vaske imorgen efter planen, så alt hjælp i kan give tager jeg imod, gerne asap :)

Tak på forhånd!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 18 jan 2024 22:50 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hvis du smider den i fryseren dagen før, og bruger den mens den er kold, så kan det godt bruges.

Hvis du vil være helt sikker, så køb noget magnesium sulfat og put et par skefulde ned i flasken, og omryst grundigt, da pulveret suger vand til sig, filtrér pulveret fra, og du står nu med 100% acetone, men husk og sæt låget på flasken, når du ikke hælder fra den, da acetone suger fugt fra luften relativt hurtigt.

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 2 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team