Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 12:26

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Ønskeøen
Er der nogen der har en ide til en enkel generator? Har selv tidligere brugt følgende: http://designer-drug.com/pte/12.162.180 ... en.fig.gif (dog med en liebigsvaler fyldt med calciumchlorid, og selvfølgelig en trap mod evt. tilbagesug), men synes den er så besværlig at stille op.

Titel:
Medlem

i starten benyttede jeg salt (opvaskmaskine) der blev gjort vaadt med Hcl hvorefter der dryppes h2so4 over, gassen kan evt torres, men det er som regel lige meget, jeg er klar over at det er den samme opstilling som du allerede har gang i, det jeg ville gore hvis jeg var dig var at saette opstillingen op og boble hcl gas i ether, du skal bare huske at opbevare din ether/hcl i en af de ether flasker med sikkerheds overtryks mekanisme saa kan du hurtigt lave ether til lang tid. Det hjaelper meget hvis du benytter meget tynde glas ror, saa dine bobler bliver meget smaa, jeg vil tro det tog mig en halv time at lave 1-2 liter 10M men det skal ogsaa siges at benyttede HCL flaske gas.

Det er sgu saa dejligt nemt at benytte.

Titel:
Medlem

hehe, ja HCl flaske gas er selvfølgelig en vinder, men bare ikke sådan lige til at få fingerne i :?

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
eBay.de?

Titel:
Medlem

Har sgu aldrig prøvet at købe noget over ebay, og da tysk ikke ligefrem er mit hovedfag tror jeg ikke at ebay.de er der jeg starter 8)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]