yeti skrev:
Dextrose skrev:
yeti skrev:
Jeg vil dog fraråde at gøre det, da det er et ulovligt stof(nr. 16 på liste B i Bekendtgørelse om euforiserende stoffer)..
WTF?
Er BMK (P2P) på liste B?
Jeg troede kun at det stod på "den røde liste" altså, prækursor-listen, sammen med PMK (MDP2P).
Ja, check selv
her. Det er aldeles tåbeligt at de sætter precursors på en liste over euforiserende stoffer, men det er ikke desto mindre præcis hvad der er sket i dette tilfælde. Lysergsyre var jo også på den liste indtil for nogle år siden, og 3,4,5-trimethoxybenzaldehyd er stadig på den(nr. 149).
Fucking underligt at jeg så ikke kan finde PMK (MDP2P) på listen, til MD'erne...

Men tak for opdateringen.
Bortset fra det, så tror jeg ikke at Dance-4-Life havde tænkt sig at stoppe ved P2P, men nok lave en reduktiv aminering.

Men der er jo også ruten fra Iodo- eller Bromo-benzen, som jo kan laves fra Benzen med protoneret Acetylacetone og CuI til P2P.
Så kender jeg også til en anden rute direkte fra Benzen til 1-Hydroxy-1-phenylpropan-2-on - velegnet til bl.a. Phenylpropanolamin-derivater, amfetaminer og cathinoner (også substituerede på aminet).
Jeg gad godt se dem sætte Benzen på Liste B!

Hvornår lærer de at de ikke kan stoppe produktionen?
Synteserne bliver efterhånden lettere og lettere end de var i "gamle" dage, og hvis en øvet kemiker er kreativ, er det jo en snild sag at finde på en ny rute.
Jeg håber en fra det Retskemisk institut læser dette!
...Og som sagt er alt dette kun teoretisk kemi-diskussion, og ingen opfordring til at lave narko!