Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:37


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Indlæg: 03 dec 2012 21:43 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Tak for svaret, Imp. Jeg har læst om den der metode på Bluelight mener jeg, det er en lidt større proces, men absolut en mulighed.
Jeg har overvejet, at skrive til Borup for at få det helt nøjagtige tal, da jeg ikke går udfra at der står noget på varedeklaration, siden at folk er i tvivl. Men uanset hvad, er det vel stadig kun en lille del af kokainen der vil blive opløst.


Tja... 1g kokain bliver opløst 100% i 1 mL vand. :lol:
Ved ik hvor meget vand der måtte forekomme acetone


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2012 21:50 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 dec 2008 17:22
Indlæg: 185
Geografisk sted: Fyn
Forbandede cutmidler! Uden dem, var det slet ikke nødvendigt. Det tror jeg, at vi alle kan blive enige om. :)
Jeg har lige et spørgsmål ang. injicering og rygning af kokain/freebase. Er det ikke endnu mere farligt, at få alle de uønskede stoffer ind i kroppen på den måde?
Ikke fordi jeg tænkt mig at eksperimentere med noget af det, jeg har bare tit tænkt på det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 dec 2012 21:52 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Forbandede cutmidler! Uden dem, var det slet ikke nødvendigt. Det tror jeg, at vi alle kan blive enige om. :)
Jeg har lige et spørgsmål ang. injicering og rygning af kokain/freebase. Er det ikke endnu mere farligt, at få alle de uønskede stoffer ind i kroppen på den måde?
Ikke fordi jeg tænkt mig at eksperimentere med noget af det, jeg har bare tit tænkt på det.


Jo er det vel, da det undgår first pass metabolism. Generelt er det også bare pisse farligt at injicere ting direkte ind i kroppen. Du aner ikke hvor kokainen har været henne, og hvad der er i (udover kokainen).

En lille sidenote til jer der har i sinde at oprense kokain. Så bør i være klar over at det meste coke i dag indeholder levamisol og andre meget uheldige ting, som i ikke kan få ud. En harm reduction FYI.
Coke er et meget uheldigt stof at tage lige for tiden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 dec 2012 18:44 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 dec 2008 17:22
Indlæg: 185
Geografisk sted: Fyn
Ifølge Borup, er vandindholdet typisk på 0,5% i deres acetone, så jeg giver det et forsøg.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 dec 2012 10:48 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 aug 2005 22:06
Indlæg: 566
Jeg har selv prøvet med borup for et par år siden og det gik forholdsvist fint, mig og en anden herinde fra prøvede med 10g for et par år siden og der var da omkring 5g tilbage :D, og der tror jeg nu mere det var pga kvaliteten på coken og ikke fordi borup havde suget det til sig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 dec 2012 00:17 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 dec 2008 17:22
Indlæg: 185
Geografisk sted: Fyn
Det fungerede sådan set også fint for mig.
Jeg startede ud med 3 gram og endte med 2,85, så det var ikke meget der blev filtreret fra.
Det er desværre nok cuttet med noget der ikke kan opløses i acetonen. :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 18 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team