Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 jul 2025 20:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hej guys.

I forbindelse med et gadeplansprojekt, er jeg faldet over følgende video.
http://www.archive.org/details/HarmReductionFreeBase
Videoen illustrerer hvordan man laver crack på to forskellige metoder, først med salmiakspiritus og dernæst med bagepulver (natrium bi karbonat)

Ca. 8 minutter inde i videoen starter delen med bagepulvermetoden. Jeg kunne godt tænke mig at vide om der var nogen der har noget umiddelbar kritik af den viste metode, eller ligefrem erfaringer. (PM evt.)
Tørringen af stenen skulle angiveligt være mere besværligt (tager længere tid) end ved den anden metode, nogen gode ideer til en let og omkostningsfri måde at overkomme dette på?

Er processen optimal mht. udbytte?
Kan det være rigtigt at basen skal blive rød?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mændenes Hjem på Gaden er også lige begyndt at udlevere små poser men natron (natriumbicarbonat) sammen med alt deres andet HR udstyr. Jeg så den første gang i denne uge, og jeg kommer gerne der nede en gang om ugen for at hente værktøj. Ud over at freebase lavet på Ammoniakopløsninger ikke er godt for lungerne, så smider folk det i hovedet på hinanden under slåskampe, heller ikke sundt! Og cola får ikke lige frem får det bedste frem i folk på gade, så det sker på en jævnlig basis.
Med hensyn til fremstilling så får du ikke mig til at lære nogle som helst hvordan! Ikke andet end det helt sikkert er et "Glorious mind fuck" men er du først tunet ind på det, så får der hero til at ligne det billige saftevand nede i supermarked der ikke godt for dig, men.. (min erfaring, og ikke andet!)

Billede

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]