Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 00:17


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 okt 2010 00:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2010 21:51
Indlæg: 5
Hej jeg har læst tråden fra Ionium som forklarer hvordan man udfører Kodein ekstrakt fra kodimagnyler. Jeg synes ikke jeg kunne læse mig frem til noget KLART svar på mit spørgsmål. Jeg vil gerne prøve at lave Lean, men i den oprindelige opskrift skal man blandt andet bruge hostesaft med kodein og promethazine (dette har en lilla farve, heraf navnet purple drank) som er recept-pligtige. Vil i mene at det vil give nogenlunde samme virkning hvis jeg bruger kodein ekstrakt til Lean istedet for hostesaften? Efter jeg har fået mit kodein ekstrakt, kan jeg så bare hælde det sammen med sprite eller sprut og drikke det? Har nogen af jer erfaringer med netop dette? På forhånd tak :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2010 15:24 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
kodein og sprut sammen er en dum idé, resten kan jeg ikke udtale mig om...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2010 19:20 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Enig i at sprut er dårlig at kombinere med kodein, den ødelægger den lækre kropsfølelse for mig.
Prometazin er OK hvis du tager større doser kodein (over 100mg) fordi det modvirker evt. kvalme og kløe, som en del brugere får.
Selv tager jeg prometazin sammen med noget efedrin 30mg for at modvirke den sløvende effekt. Jeg kan godt lige at sidde og lave noget mens jeg er påvirket, så det er ikke fedt at blive for søvnig.
Hvis du skal lave noget, som er farvet, kan du overveje diphenhydramine istedet, det fås som den røde hostesaft Benylan... men personligt mener jeg ikke at det er det værd.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2010 19:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2010 21:51
Indlæg: 5
@groza Så jeg skal altså kun tilsætte Prometazin hvis jeg bruger mere end 100mg kodein. Kan jeg godt lave kodein ekstrakt fra 25-30 kodimagnyler, og så blande det med noget Benylan uden at tilsætte andet? Eller vil du foreslå at blande det i sodavand el. lign. istedet?
Undskyld jeg spørger meget, men har ingen erfaringer med dette. Blev det drank du selv lavede godt?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2010 20:45 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Jeg har aldrig lavet det der "drank" :) Indtager hvert stof i "naturlig" form, dvs. prometazin og efedrin som tabletter og kodein som sur ekstrakt evt. tilsat lidt danskvand.
Plejer også at tage tabletterne 45-60 minutter inden jeg drikker ekstraktet, så virkningen af alle tre overlapper bedst muligt.
Ved ikke om Benylan blandet med kodein-ekstrakt bliver mindre afskyelig end ekstraktet alene, men du kan da prøve ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2010 22:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2010 21:51
Indlæg: 5
Okay helt sikkert. Men tak for hjælpen og de seriøse svar:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2010 14:56 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 dec 2009 11:29
Indlæg: 302
Del endelig din opskrift hvis du finder på noget godt ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 okt 2010 15:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2010 21:51
Indlæg: 5
Det skal jeg nok :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 feb 2015 17:27 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 feb 2015 16:32
Indlæg: 1
Søg på Promethazine/codeine medicinenet på Google. Der er meget at læse, men det giver god info om de stoffer folk nu er interesseret i.
Det er vidst en gammel chat... Fandt du det du manglede? :hm:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2015 16:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 21 okt 2010 21:51
Indlæg: 5
Nej jeg kom sku væk fra det igen. Det er nemmere bare at ryge en joint eller to haha. Jeg har dog læst sidste år at produktionen af Actavis hostesaften i USA stopper:
"Given [recent media attention], Actavis has made the bold and unprecedented decision to cease all production and sales of its Promethazine Codeine product."
The Actavis rep adds, "This attention has glamorized the unlawful and dangerous use of the product, which is contrary to its approved indication."
Så mon ikke det er helt umuligt at få fat i nu? Ihvertfald i DK.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 mar 2015 20:24 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2002 01:01
Indlæg: 688
Promethazine eller Phenergan som de går under her i DK er kommet på recept fra i år 2015. Nu har man os kun kunne købe dem i håndkøb i 40 år uden problemer.... Er det ikke noget med at læger for et vist beløb per recept de udskriver?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team