Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 06:15


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 28 jun 2011 10:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
Fra Duact til krystalren MA.
Lyder det som lidt af en drøm? Jeg gjorde det for 6år siden, blev ved i 2år og fik en paranoid psykose. Fik antipsykotisk medicin i 4måneder, tog mig voldsom sammen og fik styr på tankerne. Jeg blev stærkere af det; fordi det ikke slog mig ihjel. Fik jeg chancen igen ville jeg tage jægersoldatuddannelsen; så havde min fysik ikke være totalt ødelagt. Har du prøvet at være bange - nej ikke bare lidt hash bange - rigtigt bange!! Så du tror "de" vil slå dig ihjel allesammen!!!

Opskriften på at blive rigtigt bange:
Tag MethylAmphetamin (MA) nok - ryg igennem.
Hold dig vågen i 3døgn eller mere. (der går let en uge når du først er i selvsving)
Hav nogle tilbagevendende negative tanker og kør rundt i detaljerne. (går helt af sig selv - ja du opdager det slet ikke.)

Opskriften på MA (Troede du jeg ville snyde? næ nej! Tak til VideoEditor og Geismeister)

Ren ephedrin tak!
I en pivren og knastør flaske: 70ml IPA, 70ml tændvæske(nafta) 1tsk salt og 1 spiseske KnasTør Magnesiumsulfat( 3 skefulde i en skål i microen i 3min. du kan se at det er tørt, knus let ikke for fint og smid støvet væk eller køb mange kaffefiltre.) Ryste ryste i 3min. lad stå 15min. Filtrer gennem 2-3 kaffefiltre 2 gange over i en ligeså ren og knastør flaske - det skal være krystalklart og ikke opaliseret. Luk flasken - vand er fjenden også luftens indhold af fugt!

3 pakker duact - pillearbejde tøm kapslerne i et bægerglas (Bodum Thekop). Gør endnu en knastør og pivren flaske klar med en tragt og 2 kaffefiltre. Fedest hvis det er en Ehrlemeyer så kan du forvarme væsken - undgår at branke pulveret.(En Firefly flaske i microen - hvis du ikke er en tøsedreng og har lidt kalorimetrisk fornemmelse - det har jeg, men er en tøsedreng så jeg ved ikke hvor mange sekunder de 140ml skal have, havde en Ehrlemeyer)
Ekstraheres 3 gange således: næsten halvdelen af væsken ned i pillemassen(PM) og på kogepladen (hanske med gummidutter på højre hånd rørepind i venstre) røre/varme 1-2 min. lad PM falde til bunds 30- 40 sekunder(håndholdt bitte) og hæld forsigtigt væsken i filtret - ja det skal være varmt - lad PM blive i glasset med lidt af væsken. Halvdelen af resten af væske hældes på. Røre/varme 1-2 min nu roterer du hele suppen og ned i filtret med det hele. Vent til det er løbet igennem og varm den sidste sjat og hæld den i filtret.
Når det er løbet igennem er der tit noget der ligner ephedrinkrystaller i bunden - comeon der er IPA i suppen, ephedrin er i opløsning - det er gak/lort der i bunden, lad det ligge!
Nu er det smart med en 250ml Ehrlemeyer - det bliver din reaktionsbeholder - du undgår transferspil, amin klamrer sig til glas. Hæld suppen ned i Ehrlemeyer med et godt termometer (ved godt VideoEditor sagde man skal komme 50ml Xylol i - men det stinker og hjælper ikke meget) Kog IPA'en af stille/roligt og rør rundt. Brug et langt sugerør/slange til at puste ned i kolben - ikke konstant, et kort pust hvert ½min. når vi nærmer os de 105 grader opaliserer suppen og lidt mere varme så fældes ephidrinen ud - pludseligt! Du må ikke branke den, så vær vågen. De 105 grader er en rettesnor - se hvad du laver - lugt kort til flasken er der IPA eller er det Nafta!

Lad det køle, mens du laver tør acetone. Køb en frisk flaske i Matas. Tør 3 spiseskefulde MagnesiumSulfat i microen - knus det groft og smid støvet væk. Direkte ned i Acetoneflasken luk og ryst i 2min. lad det stå i 15min. filtrer gennem 2-3 kaffefiltre over i en pivren og knastør flaske med en tæt prop. Det skal være krystalklart! Mærk flasken - du vil hade dig selv hvis... DryTone er slang ordet.
Hæld nu den kølede nafta fra ephedrinen - du kan da godt bruge et kaffefilter til at fange det der følger med når du hælder, jeg var god til sidst, under en knivspids i tab. Nu skal ephidrinen vaskes ren for nafta med acetone, løsnes fra kolben og knuses så godt det nu er muligt inde i en Ehrlemeyer - brug en glasomrører og evt en lille pistel forlænget med et stålrør. Du skal vaske 5 gange, de første 2-3 gange varmes kolben acetone/ephedrin let op og koger kort acetone koger ved ca. 40 grader og brænder skidegodt - find på en nødløgn til skadestuelægen eller sluk smøger og hold op med at knipse med den lighter!
Når du tror det er rent - det er nok lidt gulligt - skal det befries for acetone ellers kører reaktionen i skævt og du får en eller anden organisk fosphorforbindelse der minder svagt om MA - men ikke er det! Du hælder den sidste acetone af bedst muligt og hælder 1-2 spiseskefulde 4mm glaskugler i kolben og slynger/roterer skiftevis med at du varmer kort på kogepladen og puster kort med sugerøret. Det må ikke blive branket og ikke lugte af acetone. Når du næsten er der hælder du ½ ml dh2o i og ser at ephedrinen går i opløsning. Nu varmer du lidt og slynger til acetonen er helt væk - ikke kan lugtes. Forsegl og stil i køl i 15min. evt efterfulgt af 5min i fryseren - du vil have en kold start på denne ret hidsige reaktion.

Nu er vi så kommet til det sted hvor det bliver farligt - med mindre du har stinkskab og åndedrætsværn! Du kan dø på en meget ubehagelig måde - du drukner i dit eget blod!! Lungeødem!! Selvom du sætter en refluktor og megakold vand til at køle og en prop i toppen er der intet der kan redde dig hvis du sætter kolben ned i 150 grader varm olie - som Mark (Herren se nåde i hans unge sind...) har læst et eller andet sted. Der er vand i kolben fordi reaktionen ikke løber rigtigt uden vand. Meget lidt vand fordi vi ønsker højmolær hydrogeniodid(HI). Vand ved 150grader - suk!!! i fjernvarmeværkets primærkreds er temperaturen 120-30 grader og trykket nær 200 bar. Godt nok er en Ehrlemeyer fed; men selv med de bedste propper ingen tror på mere end 40 bar. Ideen med refluktoren er at svale vand og iod tilbage i suppen når det stiger til vejrs. Har prøvet kan ikke finde balancen - det skal koge småt men synligt i kolben og pænt blive i kolben og kolonnen(i refluktoren). Fandt en løsning - kræver lidt gefüll og en times koncentration.

En 5liters dunk ½fuld af postevand, en slange tilsluttet skrueproppen - lidt ind i dunken; men udmunder 4-5 cm over vandet. Et 1mm hul med en våd klud i toppen. Dette er en Iod-fanger. Hvis der kommer iod ind i dunken stæser det lige ned i vandet - høj affinitet til vand har Iod. Hmm det er nok derfor det er så usundt at indånde. En konisk prop i Ehrlemeyer med 15cm glasrør(6mm er OK) forbundet til slange->dunken. Det skal være tæt - helt fucking tæt. Og proppen skal kunne lettes nemt og hurtigt - vandinjektion. Sæt evt. en kanyle gennem proppen og lad sprøjten sidde i - gik jeg væk fra, er ikke til at få tæt.
Kogeplade, flad skål med vand og lidt is og en . en 2ml sprøjte med dh2o. Nu henter du kolben i fryseren. Tilsæt 1½ tsk rød fosphor og blande godt med kugler og ephedrin. Så sker det: 1½tsk Iod og PROPPEN PÅ blande kort ved at slynge rundt. Kogepladen er og skal være kold - sæt kolben og tag handske med gummidutter på venstre hånd. Løft/slyng og mærk med højre - der går et par min. så bliver det lunere. Hvis du ikke kan røre den med bar hånd er den over 50grader - så må du i is-badet. Sker ikke hvis du havde den i fryseren. 5-10min. så er den exoterme del overstået. Nu skal der tilføres varme, start småt. Du ønsker at se det boble med små - mindre end champagne bobler. evt skumme 1-2 cm. Men ikke mere, der vil stige grå damp op tillad kun lidt - tag kolben af pladen og lad det falde lidt til ro. Der må ikke komme lilla damp - så har du for travlt. Når det bobler/skummer stabilt lader du kolben være i ro på pladen. Når det stopper slynger du og sætter den på pladen igen. 1-2 min så starter boblerne. Vandet forsvinder med tiden og suppen bliver tyk. Så sætter du kolben på en brik/en kold vredet karklud(forsigtig kolben kan springe hvis FOR kold), Varmen skal lidt ned. Med en kvik bevægelse tagers proppen af ½ml vand sprøjtes ind og proppen på. Afvent og slyng, den er ikke så tyk, måske ½ ml mere - hvis du kommer for meget vand i siger det puff og du bør blive bange; men ikke panisk hold vejret - sæt proppen i og gå væk til tågen er lettet. Lokalet bliver ikke smukt, selv væggens maling har lidt vand i sig, og nu også Iod. Hold en konsistens så du kan slynge og en temperatur så det bobler/skummer; men ingen farvet røg i kolben. Du vil få brug for stigende varme som tiden går - langsomt stigende. Iod sublimerer ved ca. 67 grader og normalt tryk - så bliver dampen lilla og det er ikke nødvendigt for reaktionen. 1 time er nok - en intens time hvor du holder kolben i kog.
Stil kolben til side i 15min. ikke ned i isbadet - så springer den. Du bør vente længere - til den er til at røre ved med bar hånd. 150ml dh2o hurtigt ned i kolben tager varmen og fortynder reaktionen. Den SKAL køle først ellers får du en grim sky i hovedet!!

Nu skal fosphor filtreres fra. Grundigt! Enten en tragt med en prop at WC-papir - foldet 3 gange på den lange led og rullet til en prop. Sat så hårdt i at du næsten ikke kan suge luft igennen. Og 2 kaffefiltre stakket. Hæld suppen i filtret - den stinker forhåbentlig af kattepis eller rådden fisk(methylAmin). Hvis du har en Buckner tragt og nogen medium filterskiver - nå ja og så noget vacum - vandstråle eller gl. køleskabskompressor, er det et godt alternativ. Ellers ryd op imens det løber igennem. Sæt din skildetragt op i holderen - den er ren og skyllet med dh2o og hanen er lukket! Jeg havde en 500ml - lidt stor 250ml er nok.
100ml nafta ned i skilletragten, sammen med filtratet. Lav en stærk base af 20gram NaOH og ca. 120ml dh2o -det bliver varmt når det opløses. En ehrlemeyer med prop først vand så det faste, proppen på og ryste under den kolde hane - let proppen uden at kikke. Nu hælder du basen i skilletragten i små sjatter og slynger - ikke ryste. Bliv ved at sjatte til vandfasen forbliver mælkehvid og så lige en sjat til. Nu ryster du og lukker trykker ud gennem hanen - vi er på jorden, der er tyngdekraft, så vend den rigtigt. Slut med at ryste kraftigt i 3-5min. og sæt den op i stativet. Du vil se at det skiller i to faser med et spejlblankt interfase i løbet af få minutter - spejlblank hvis alt var perfekt.

Der er sikkert lidt cellulose fra pillerne, lidt MgSO4 og en sjat fosphor, måske lidt fibre fra filtrene og gad vide om du har vasket alt og skyldet sæben af og skyldet igen med dh2o. Næppe! Jeg har set spejlet et par gange ud af de 20-30 gange jeg gjorde det. Du ser nok et centimeter tykt lag af skum.
Nå men MA befinder sig som freebase i naftaen - det øverste, tap det nederste af så godt du kan og hæld lidt 20-30 ml dh2o i og ryst kort. Vent til det skiller og slyng forsigtigt (the GeismeisterSwivel). tab det ud og vand i igen - 3-4 gange. Når der er meget lidt skum tilbage lader du det løbe hurtigt ud ja - suk sammen med lidt af naftaen. Ren og klar nafta- tak!

Nu laver du en 3% HCL i dh2o. og putter ca 3ml i naftaen. og ryster som en gal i 2 min. Op i stativet og vent 5min. og få det hele med på 1 gang. Du skal bruge en flad ildfast skål - evt en creme brule skål. Tap dine dyrebare 3ml ud i skålen og tag din DryTone flaske med hen til kogepladen. Sæt skålen på og skru helt op. I det øjeblik det koger skruer du ned 6-7 ud 12 på en lille komfurplade. Du skal have en brik(bordskåner) ved hånden og en handske hvis du er sart.
Det her er svært! Vip lidt med skålen og vift med brikken/pust med sugerøret. Det er HCl der kommer op du vil ikke snuse til det for meget; men lige før det sidste HCL og vand forsvindet lugter det intenst af HCL og MA bobler lidt større end dem af vand. MA er flydende ved denne temperatur. Når du tror den er der, så tag skålen op på brikken pustlet og snus, det er lidt tykt. lad det køle 1min. og hæld en sjat Drytone i det koger op og du ser krystallerne komme fremhvis det hele fordamper må du hælde mere på. der skal stå ca. 10ml Drytone tilbage. Krystallerne vaskes ved at skubbe dem rundt. Denne acetone rest hældes fra "guldgraverteknik" og lad den for dampe i en anden skål - hvis du har taget den af varmen for tidligt er der MA i, er fulgt med vandet fra HCL opløsningen.
Om jeg nogensinde har været alt for sent på den og fyret det hele af i inddampningen - rødmer og tilstår.
Når du er lidt hurtig med Acetonen dannes en azeotrope med vandet - rykker vandet med ved en lavere temperatur end normalt for vand - en fed måde at få det sidste vand ud på; men det har sine begrænsninger.
Når du har fået krystallerne rene, kan de ryges - faktisk fordampes - de smager som kattepis lugter og hvis du varmer for meget bliver det brunt og smager branket. De kan opbevares i en lille flaske dækket af DryTone, husk en prop ellers suger det vand og forsvinder.
Med 3 pakker Duact kunne du stå med lige godt 4 gram. Der er nok kun 1 - 2 gram.
En MA-fordamper kan laves af et lille reagensglas og et "for lille" glasrør, mellemrummet fyldes ud af et trådnet rullet om røret - så kan luft komme ind når du suger. Varm forsigtigt med en spritflamme - den sværter ikke - MA smelter ved lidt over 40grader; men fordamper først omkring 170. til gengæld har det ikke megen varmefylde. Når det er smeltet, skal der kun lidt mere varme til.

Alt kan købes i Danmark. Fosphor og iod er ikke overvåget; men kræver at du er momsregistreret og kreditgodkendt. Det kommer med fragtmanden og du kvitterer. Lidt det samme med glasvarerne. Jeg fandt MagnesiumSulfat i forretning med udstyr til heste, det var ikke rent og jeg fik mest klister i skålen. Når du alligevel bestiller hos kemikaliehandleren så køb MgSO4, NaOH, HCl analyserent, så er der 3 fejlkilder mindre, når du efter 3 timer tvivlrådig kikker ned i skålen.

Hvis du nu tror du kan lave en fabrik og tjene penge, er der lige bare en praktisk ting værd at overvejen. Du står på apoteket med 7000 kr i kontanter og bestiller 100 pakker Duact. Hvor højt tror du de smiler. Men hvis de bare læsser dem op på disken. Og du gad skille 2400 kapsler ad - nej du kan ikke knuse og si dem - gelatine og tryksværten emulgerer hele lortet. Men hvis så ville du have 144 gram ephedrin, der er bare det at du højst får 40 - 70 gram MA. Storpusher bliver du ikke; men 18 måneder i skyggen for noget der bare ligner, er nok det mindste.

Jeg har en studentereksamen i kemi på A-nivau og et laboratoriekursus fra et højere læreanstalt. Fra beslutningen til det lykkedes gik der 3 måneder med at læse Bhive, Eurowid og "vådedrømme" og finde/bestille glas og kemikalier, afprøve ekstraktions metoder(mindst 6 forskellige). Men fra ren efidrin til MA - er jo en variant af Geismeister's NanoScale - den virkede 1.gang og holdt hele vejen.

Hvis du laver MA, så find din sexpartner ryg og knep en hel weekend i døgndrift - det er fuldstændigt vidunderligt! Mærk så hvor meget juice I har brugt! Kroppen er tappet for alt det mad og søvn giver jer; men psyken stortrives! En permanent nedgang i sexuel duelighed er indenfor rækkevidde. Ligesom en permanent psykisk og fysisk nedgradering.
Pas på dit liv! Crystal -> Cristina eller bare Tina den hvide drage er en ond domina - med et glat og smilende englefjæs! Du skal have en stærk karakter for at slippe helskindet fra et møde med hende! Jeg opførte mig som en grønlænder med en kasse vodka (nej ikke racist - du forstår).

Hvorfor skriver jeg det her? Jeg er fucking ensom og keder mig gudsjammerligt, er for syg til at gå ud og møde verden. For svag til at opretholde ret mange venskaber. Har glemt alt om at få en kæreste og have sex. Det tog kun 2 år!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2011 15:56 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2002 02:01
Indlæg: 128
Geografisk sted: Køgeomegn
Har kun en ting at tilføje hvis du er pusher så kan man blande 1 gram ren MA med ca. 9 gram cutte middel
så 10 gram ren MA bliver hurtigt til 100 gram etc ville ikke anbefale dig det men det er ca sådan de gør
dem der gør det i den slags
Og jeg er meget ked af at høre at Wizzwant
har haft det så dårligt med MA at han måtte indlægges
jeg er selv indlagt på psykiatrisk sted lige nu
men det er så fordi jeg er surogat fængslet
Faktisk for produktion af MA og nogen andre ting jeg ikke har lyst til at snakke om :-(
Men Wizzwant du skal være velkommen til at pm mig hvis det er
Kunne godt være intresseret i at der måske blev lavet en støtte gruppe her på psychedelia
bla. for folk der har været langt ude på MA
Ved der er flere herinde der har haft problemer
nævner ingen navne
Men vi burde måske støtte hindanden noget mere
for det er jo nemt nok at være venner når der er stoffer på bordet
men det er sgu svært at holde gnisten og gejsten når de er væk
kender jeg ihvertfald fra mig selv
så syntes der burde være lidt mere struktur nogen gange
og folk der som Wizzwant forklare at de kan altså ende grueligt galt
for at lave meth er pisse let men at deale med nedturen
det er FUCKING hårdt
Så bare pm mig hvis i har dårligt med noget jeg sidder alligevel spærret inde
har ikke meget andet at lave end at prøve og hjælpe folk der gerne vil ud af lortet
og har nedturs problemmer eller andre problemmer med psyken i forbindelse med MA
Men produktion af MA det koster i sidste ende
Jeg kommer nok aldrig på arbejde igen nogen steder som SOSU Assistent Når jeg for min dom
og det ville være syndt hvis nogen sku spilde deres liv og kariere og være væk fra dem de har kært
ligesom mig
så kan egentlig kun advare efterhånden
Så pas på jer selv derude
and dont do what i did
Peace


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2011 02:07 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 11 feb 2007 09:08
Indlæg: 9
Geografisk sted: Den sidste jord på Sjælland
Mark jeg cutter ikke! Kun for pushersvin. Eneste måde at få MA hos mig var at drikke mit pis. Det var en egoting - kun for mig.
Jeg er ikke enig i at det er pisselet at lave, har tit stået med en lille bunke kogesalt der lugter af kattepis. Og nedturen som du så dramatisk kalder det, er jo ikke ryste og svedeture som HeroDero tumberne oplever; næh nej man lægger sig ned og sover. Pænt længe ganskevist og man er mega sulten når man vågner - jeg var i hvert fald. Sommetider er tarmen trang - så husk HUSK og en masse vand. Det tager nogle måneder at tage 15-20 kg på igen. Faktisk er det en optur at holde op.
Øhh der var lige en ting der ikke vart så fedt - jeg opfattede en del ting radikalt anderledes end folk var flest. Så kneppeklare kællinger alle vegne - men de var smuttet når jeg kom nær. Troede at et par af mine venner havde scoret min dejlige kæreste - børnenes mor, fyldt hende med Heroin og lavet gangbang med hende i en swingerklub. Det havde de nok også; men det kunne ligeså godt have været løgn! Jeg havde ikke en chance for at skilde ret fra vrang.
Altså DET skete kun EN gang og det var SIDSTE gang. I 4 måneder måtte jeg tage nogle rædsomme piller Respiradon 1mg - den blev jeg så langsom og trist af - føj de var klamme. Men jeg fik fat i mig selv igen - og jeg var vist meget heldig - OK lidt forstand; men ikke meget. Snart 4 år siden - får ikke det hele igen. Fatter ikke så kvikt som for 7 år siden. Det er ikke FUCKING hårdt - det er bare trist.
EN ting vi kan være enige om er at jeg er et dårligt eksempel for mine børn og hvem jeg nu ellers burde vise lidt stil. Ingen af dem der mødte mig dengang - gør noget SÅ dumt! Vel!!

Mark - vi behøver ikke pm nogetsomhelst - ikke meget jeg vil skjule.
Det første du overvinder er din selvmedlidenhed - og det tager tid og tårer.
Godt det ikke var heroin - så var du en kold skid med et hjerte af sten.
Glæd dig over at du har følelserne i behold - jaja de er lidt meget at rumme.
Så tud for dig selv, det er kun dig det er synd for!
OK det er lidt synd for dine pårørende; men lad være med at minde dem om det - så gider de ikke besøge dig!

Og til jer der drømmer om en karriere som MethCook - DET ER IKKE SJOVT - NEJ DET ER EJ!!!!!

Wizz I had seen the light from far away!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jul 2011 22:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2002 02:01
Indlæg: 128
Geografisk sted: Køgeomegn
Resperidon er rædselsfuldt fik Risperdal som depot 37,5 mg i over et år fik forfærdelige kramper
nu er jeg på noget andet men ellers også godt bonget op
Pusher svin Ja men det er fortid nu har jeg fået moralske komplexer
hva fanden jeg har ikke andet at fordrive tiden med
nedturen for mig var meste noget med at se ting der ikke var der
ganske som du selv beskriver med dine vrangsforestillinger om din kone sku være dig utro
Jeg har selv oplevet nogen lunde det samme med min eks hvor jeg troede en masse
så kender det godt selv
men rigtigt af dig at advare
god ting
der er sgu en grund til de kører det der meth watch i staterne
det er det mest vanedannende drug i verden
værre en heo deo sgu jeg mene :-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jul 2011 14:37 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Undskyld off-topic, men synes det skal siges offentligt at man har en chance. Det er jo ikke til evig til at din dom kommer til at stå på din straffeattest, Mark. :) Det hele er ikke slut. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2011 12:31 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2002 02:01
Indlæg: 128
Geografisk sted: Køgeomegn
Det lader jeg blive i Teorien Alice og så må vi se hvad dommeren siger
men jeg har en tidsubestemt behandlingsdom i forvejen
og nu står jeg til en tidsubestemt anbringelses dom
min advokat siger minimum 6 år skal jeg nok regne med
"Kom også til" at hælde benzin udover en pædagog mens jeg stod med en lighter
så det bliver betragtet som forsøg på mandrab
men du har fuldstændig ret i livet går videre
og jeg holder ud men vil stadig hellere være ude blandt jer andre
Men kan godt se at når man er så langt ude på Meth
at man ikke er rask oven i hovedet så kan endu engang kun advare
imod det ;-)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jul 2011 13:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
http://www.politi.dk/da/borgerservice/s ... eattester/
Jeg tænker bare at ud fra dette, er det ikke resten af dit liv. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2011 11:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2002 02:01
Indlæg: 128
Geografisk sted: Køgeomegn
Du fatter vist ikke ret meget når man er psykisk syg kriminel
og har en anbringelses dom så er det lægerne der bestemmer hvornår du skal ud
og hvis de hader dig kan der gå mange år
og det link du sender kan man ikke rigtig bruge til en skid
når man sidder for 3 dobbelt forsøg på mandrab :-(
Men hvis du er i tvivl så tjek retspleje loven inden for
det der hedder Psykiatrisk Forvaring tidsubestemt
Det er ikke for sjov
og jeg kommer nok ikke ligefrem ud foreløbig :-(
og min straffeattest er nok det mindste problem
i alt det her
Men hvis der er nogen der i tvivl eller ikke tror på
at produktion af meth ikke bonger
Så kom til Nykøbing Sjælland og besøg mig jeg sidder lige ved siden
af bakkegården og sikringen på noget der hedder pilehus
rets psykiatrisk og det er fucking tosser der sidder her
når ikke jeg flipper ud og ligger bæltefikseret er jeg faktisk meget flink
men gå dog bare ud og dum dig Alice hvis du så gerne vil spilde dit liv
jeg prøver bare at advare dem der måske har en hjerne
og går fifler med at produce meth til eget forbrug eller salg
De små drenge der gerne vil være gangstas og lave nemme penge
dem prøver jeg at få til at fatte at det er ikke for sjov skyld det her
men hey hvis du vil fucke dit liv så kan jeg ikke gøre noget
Så bare fuck det og fuck dig


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2011 12:05 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Mark skrev:
Så bare fuck det og fuck dig


Hun prøver vist bare at gøre dig lidt mere positiv, så slap af din klovn.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 jul 2011 12:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Jeg kendte ikke omfanget af din dom, og at en person er psykisk syg, er ikke noget jeg antager første gang jeg snakker med dem.
Og ja, som Repu siger, så prøvede jeg at være positiv, troede ikke din dom var så omfattende.
Mht. til hvad du skriver om, at jeg er velkommen til at gå ud og fucke mig selv op: så har jeg aldrig i mit liv rørt amfetamin eller coke da jeg er bange for deres afhæhighedsdannende egenskaber (synes tit jeg hører om folk der er lidt for glade for dem). Jeg ville heller aldrig røre mephedrone.
Meth, heroin, bromo-dragonfly, butylon og hætter er de stoffer jeg med GARANTI aldrig vil så meget som eksperimentere med én enkelt gang. Nogensinde. Så jeg forstår ikke hvor din opfattelse af at jeg har i sinde at smadre mit liv med meth kommer fra.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2011 13:46 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
Alice: det lyder godt at du selv lader til at have styr på hvad du tror du ikke kan kontrollere og så derfor holder du dig fra det - respekt herfra, og havde jeg gjort sådan førhen så ville min sindstilstand være noget mere stabil nu.

Mark: det er ikke et blærerøvsforum det her. jeg ved godt du siger du næsten ingen kemi viden har, men så synes jeg det er en FUCKIN dårlig ide at opremse ting og sager du hverken med erfaring eller ordenlig uddannelse ved præcist. og hvorfor fanden opremser du synteser og lignende når forumets normale sprog er dansk og du ikke selv kan ordenlig dansk uden store problemer ser det ud til, undskyld. det lægger næsten op til at nogen kommer til skade ved at læse det du skriver.

WizzWant: Respekt til at du skriver tingene som de er. Du glemmer slet ikke at nævne de negative konsekvenser som er de vigtigste for folk at få af vide. Lyder til du har en bedre virkelighedsfornemmelse end mange andre har. Thumps up! og håber jeg kommer til at læse mere fra dig her på Psy.dk.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2011 13:55 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 sep 2004 19:24
Indlæg: 542
Geografisk sted: Dania
og forresten det er sku nærmest aldrig op til den enkelte at bedømme hvor "afhængighedsskabende" et stof er. det er så sindssygt individuelt! mange mener åhh ha' heroin er så afhængighedsskabende og andre (som mig selv) synes det er plat og spild af penge (selv pr. injektion). lige den debat om hvor afhængighedsskabende stoffer de er, det er sku en svær diskussion man ikke bare lige tager ved at skrive 5 gange til hinanden på et internetforum.

og JA der er lavet prof. undersøgelser om afhængighed og endda søjle-diagrammer osv. men tilgængelighed, priser og kultur er sku lidt svært at tage med i disse undersøgelser. ret mig hvis jeg tager fejl, jeg skal nok lade være med at spy ild tilbage :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jul 2011 15:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
Armaghetto, jeg ved heller ikke en skid om hvad jeg kan kontrollere eller ej, men synes min psykiske afhængighed af empathogener er nok i sig selv. Hvis der er den mindste risiko for en fysisk afhængighed så holder jeg mig fra det. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 nov 2013 23:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 okt 2009 14:45
Indlæg: 9
Ved godt det er over 2 år gammelt denne tråd. Men er nød til tilføje at en anbringelsedom er det lægerne og retten der bestemmer hvornår du kan kom ud! Hvis du har lavet noget grovt og du får en anbringelsedom men lad os sige du efter et halvt år er stabil og sådan så kunne du være blevet udskrevet af lægerne hvis du havde en behandlingsdom vel at mærke men da du har en anbringelsedom skal retten med ind over og hvis synes at et halvt år for det du har lavet ikke er nok jamen så kommer du ikke ud.
Så behandlingsdom = lægerne
Anbringelsedom = lægerne og retten
Tror egentlig hellere ikke på ret meget af det du siger er rigtigt på mig virker det som om du synes det sejt at skulle være psykisk syg kriminel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jan 2014 01:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2014 01:08
Indlæg: 5
altså lige ud af hatten, så er "opskriften" forringet i sådan en grad at du vil gå et meget ringe produkt ud af det. Men fremgangs måden er 100% i orden. jeg har links til russiske videoer hvor der bruges p2np, og efedrin til fremstillingen. men det kan laves i køkkenet, det farligt ja. og dumt :D med henhold til hg salte og p2np. hg salte er "ulovlige" men er nemme at få fat i. p2np, er en precourser, men er ikke på politiets "watch" liste. de har lavet en fin liste over hvad du må og ikke må have.
der er eks. psudoefedrin og efedrin (bruges til at lave meth-amf) safrol (bruges til fremstiling af MDMA) og phenylacetone(bruges til at lave amfetamin) har fundet utallige eksempler på et amf lab i danmark, og en ting har de alle til sammen. og det er at de bruger p2p (phenylacetone) til at fremstille amfetamin.

men research på dk/engelske sider. kommer i ikke lang med. prøv russiske side eller polske der er masser info.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 55 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 21 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team