Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 19:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hej Alle trippere, jeg sidder her i timen og er frustreret over jeg ikke kan skaffe mig noget billigt stash, og da siden jeg har relativt let ved at skaffe ingredienserne overvejer jeg derfor selv at lave noget amf, mit eneste problem er at jeg ingen udførlig guide kan finde, derfor spørg jeg nu om der evt. er nogen der kan providere mig med en sådanne

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hehe, hvad er det helt præcist for nogle ingredienser, du har let adgang til, uden at have den tilstrækkelige kemiske baggrundsviden til at kunne udføre så simpel en syntese?

Junior medlem

Geografisk sted: i behandling
brug nu søge fungtionen dude tog mig 5 min a finde det her.......
ps (det var ikke for at stjæle dit indlæg highroller smid en besked hvis du vil ha det fjernet)

Ingredienser:
5g P2NP
50 ml Isopropanol
7,5-8,5g sølvpapir (det er bedst at bruge tykt sølvpapir)
50 ml 98% acetic (eddikesyre?) acid (man kan også bruge 70%, så har man ikke behov for fortynding)
50g NaOH
1 ml H2SO4

1:
Først mixes syren med destilleret vand - hvis man anvender en syre på 98% koncentration. der hældes 25 ml vand i syren. Brug en varme+syreresistent kolbe.

2:
Dernæst opløses 5g P2NP i isopropanol. Varm isopropanol op i et vandbad, dette gør opløsningen bedre. Lad opløsningen køle af bagefter.

3:
Mens iso-opløsningen køler af, klipper/skærer man sølvpapiret i 1x1 cm tern, hvorefter sølvpapiret puttes i 200ml destilleret H2O. Tilsæt 50mg Hg(no3), eller et andet Hg salt, og omrør. Efter 5-10 minutter kan man se væsken er blevet grålig. Vent cirka 10 minutter, og vask sølvpapiret med vand 3-4 gange. Så skulle Hg saltene være vasket ud - Hg salte er meget usunde!

4:
Nu er vi klar til at starte selve reaktionen. hæld aluminium-sammensmeltningen (trin 3) i syren, vent 3-4 minutter til opløsningen er blevet grå - rør rundt.

5:
Tilføj P2NP opløsningen under omrøring. Efter 5-10 minutter, frembringes en rimelig kraftig reaktion, så lad kolben stå i 20-25 minutter.

6:
Det vil begynde at koge, så man skal have en form for anordning til at fange kondensvandet. Guiden jeg har set bruger en glas-tragt med et termometer i.

7:
Når reaktionen er overstået, sættes kolben i et kogende vandbad i en times tid. Dette trin kan undværes, men udbyttet vil være mindre.

8:
efter 45 minutter er indholdet pink, og efter en time, skulle man gerne stå med en delt opløsning, hvis i bunden, og rød/gul opløsning i toppen.

9:
Mens opløsningen køler ned, skal vi have fat i vores NaOH. Hæld 50g NaOH i en anden kolbe (også syre+varmeresistent), og tilsæt 50ml destilleret H2O. Sæt i fryseren.

10:
Når de to opløsninger er kølet af, skal vi have NaOH opløsningen over i den anden kolbe. Hæld små mængder ad gangen, da der vil blive udviklet varme. Omrør efter hver tilsætning. Man kan se opløsningen skiller, og man tjekker Ph værdien (den skulle gerne være mellem 10 og 12). Når det hele er blevet blandet, skal man have fjernet det øverste rødlige lag. Dette kan gøres med en skilletragt, eller en sprøjte (vent til det hele er afkølet).

11:
Nu står man med freebase amfetamin, som man skal have lavet om til amfetaminsulfat. Dette gøres ved svovlsyre og isopropanol.
1 ml H2SO4 + 5ml IPA i en sprøjte eller pipette.

12:
Dryp nu langsomt indholdet fra sprøjten/pipetten i freebasen, og rør godt rundt. Gør dette indtil du rammer en pH værdi på 7.

13:
Hæld nu det hele igennem et filter, og i filteret skulle du gerne stå med amfetamin.

14:
Tør dit produkt, og aflever det anonymt til politiet, da besiddelse af narkotika er ulovligt

------

Det kan godt være amfetaminet ligner pis, og stadig har en rødlig farve, men dette kan for det meste vaskes ud med en acetonevask.

Edit: hvordan har du relativt let ved at få fat i p2np det er jo ikke noget man bare lige henter i Føtex

Senest rettet af .......... 27 jan 2011 17:42, rettet i alt 1 gang.

Junior medlem

Øhh nu jeg ikke den klogeste kemi kyndige person herinde men umiddelbart mangler der da en form for destilering til sidst
jeg mener bare sølvpapir giver en masse kviksølv og andre skadelige ting i dit slut produkt det er meget farligt at indtage
men går ud fra at hvis du dampdestilerer slut produktet kan det vel fjernes men er ikke helt sikkert

Et lille spørgsmål er P2NP det samme som Phenyl2nitropropene fordi syntes jeg har studeret nogen insekt gifte da jeg gik på gartnerskolen der hed noget i den stil
No Name svar ønskes

Ps unskylder for manglende komma og punktum

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
@Lorentz
Step 3 :)..

Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Der vil stadig være kviksølv i reaktionsblandingen til sidst, selv om man skyller Al-amalgamen nok så grundigt. Aluminiumfolien optager en vis mængde Hg, hvilket ændrer metallets reaktivitet så det kan anvendes som reduktionsmiddel.

Junior medlem

Kan det virkelig være så simpelt at fremstille det... Hvis man altså kan skaffe tingene til det???

Dedikeret medlem
Brugeravatar

http://www.scribd.com/doc/29100750/Amphetamine-Sulphate-Synthesis

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Det kan virkelig være så simpelt at fremstille det.. Men uden en kyndig kemisk baggrund, er det svære netop at fremstille det sikkert og ordentligt.. Selve syntesen er i og for sig simpel nok, det svære er at gøre det ordentligt, sikkert, og få et fornuftigt slutprodukt ud af det.

Junior medlem

Ja det er selvfølgelig rigtigt, men synes nu det ser meget simpelt ud, uden at være den store kemi (Nørd), som jeg godt gad at være, det er nu en spændene verden :)

Junior medlem

Geografisk sted: i behandling
kunne godt tænke mig at lave det bare som forsøg hvis det visuelle resultat og smagen efter acetonevask var i orden
havde jeg da prøvet det men har personligt ingen mulighed for at få fat i de ingredienser ;/ ;D

Junior medlem

ingredienserne kan nok godt skaffes hvis man googler lidt hist og pist på nitroethane , benzaldehyd og n-butylamine
det skal ihvertfald bruges til at lave p2np
et spørgsmål nogen måske kan svare på
når man tager og hælder de 5 gr PN2P ned i de 50ml isopropanol og koger det i vandbadet er det så ikke phenylacetone man har lavet ?

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Lorentz skrev:

Et lille spørgsmål er P2NP det samme som Phenyl2nitropropene fordi syntes jeg har studeret nogen insekt gifte da jeg gik på gartnerskolen der hed noget i den stil
No Name svar ønskes

Yup, det er vist forkortelsen. Jeg ville dog ikke satse på at det er det, der er i insektgiften.

Til andre: Benzaldehyd er også overvåget, og selv med de rigtige ingredienser er det hjernedødt at give sig i kast med synteser af nogen art, hvis ikke man har en snert af viden om kemi. I risikerer at lave noget pissegiftig amfetamin, også selvom det umiddelbart ser både rent og fint ud.

Medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Lorentz skrev:

No Name svar ønskes

Yup, det er vist forkortelsen. Jeg ville dog ikke satse på at det er det, der er i insektgiften.

Til andre: Benzaldehyd er også overvåget, og selv med de rigtige ingredienser er det hjernedødt at give sig i kast med synteser af nogen art, hvis ikke man har en snert af viden om kemi. I risikerer at lave noget pissegiftig amfetamin, også selvom det umiddelbart ser både rent og fint ud.

Jeg tror der opstår ildebrand inden man når at få lavet sit giftige "amf". Husk ifh at slukke for HPFI-relæet, hvis I koger IPA (og andet brandbart) med en gangsta-svaler (tragt med termometer). Ved nærmere efter tanke: lad helt være med at koge brandbare væsker uden for et ordenligt gnistsikkert stinkskab.

Dedikeret medlem

Ville det ikke være lettere med en methamf syntese? Ingrediens-mæssigt altså. Jeg tænker både på Birch Efedrin/rød fosfor-metoden, eller "Nazi"-syntesen med Lithium batterier.
Ja, man kommer til at sidde og knække tændstikker elller åbne batterier hele dagen, men det er ihvertfald tilgængeligt i Bilka.

Og jo, syntesen er "nem". Hvis man er meget grundig eller har erfaring med organisk kemi.
Det er IKKE noget man bare kaster sig ud i. En del af mellemstadierne kan være farlige, og husk at du udover methamf også kommer til at stå med flere hundrede gram farligt kemisk affald.

Og helt ærligt, er flere dusin/hundredevis gram amfetamin virkeligt noget du har lyst til at have liggende derhjemme? Her er en historie fra det virkelige liv til eftertanke...

Fentanyl (Morfika. 20-300 gange kraftigere end morfin, afhængig af type)er en forholdsvis nem syntese, ihvertfald hvis du studerer organisk kemi. En bekendt kastede sig ud i det, og i løbet af et års tid havde han en vane på flere DUSIN MILIGRAM FENTANYL dagligt. (Og det her bliver doseret i mikrogram). Hans universitet opdagede hvad han havde ild i, og sparkede ham ud (Ikke i DK), og han skulle på en kold tyrker fra hvad der svarer til 100 GRAM daglig morfin.

Anyways, ord til eftertanke, men lad ikke denne her kyniske junkie afskrække jer. Til gryderne kemikere!

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Eleusis skrev:
Fentanyl (Morfika. 20-300 gange kraftigere end morfin, afhængig af type)er en forholdsvis nem syntese, ihvertfald hvis du studerer organisk kemi. En bekendt kastede sig ud i det, og i løbet af et års tid havde han en vane på flere DUSIN MILIGRAM FENTANYL dagligt. (Og det her bliver doseret i mikrogram). Hans universitet opdagede hvad han havde ild i, og sparkede ham ud (Ikke i DK), og han skulle på en kold tyrker fra hvad der svarer til 100 GRAM daglig morfin.

Det lyder godt nok lidt for vildt :shock: Jeg har aldrig hørt eller læst om folk på så høje doser før..
hvis vi nu går ud fra at fetanyl er 300 gange kraftigere end morfin, så vil det stadig svarer til ca. 350 mg. fetanyl dagligt. Ved siden af hans misbrug har han stadig kunne gå i skole, jeg fatter det ikke!?

Dedikeret medlem

Well, der er flere slags Fentanyl. Fentanyl selv er (kun) 100 gange stærkere end morfin, så 10mg svarer til et gram morfin. (Alfentanyl, Sufentanyl og andre er endnu stærkere) Min egen tolerance var cirka 800 mg morfin dagligt, og det uden at være superhøj.

Der er ikke rigtigt nogen grænser for tolerance, og hvis man har næsten fri adgang til et stof, well...

"Jeg har aldrig hørt eller læst om folk på så høje doser før.."
Prøv at læse nogen PDI's (product drug informatiuon, indlægsselder fra USA) på morfin eller hydromorphone. Der kan du finde referencer til patienter (terminale ganske vidst) som var oppe på doser på flere gram morfin dagligt.

Eller her: "In the case reported here, the fentanyl dose was equianalgesic to a 3500- to 4000-mg dose of oral morphine/24 hours. Administering this dose orally would require a large amount of tablets to be taken daily, which makes opioid rotation uncomfortable. The limiting factor for fentanyl patches in high doses is the body surface area. Hairy skin or areas that are not flat are also not suitable for fentanyl patches. In the figure, it can be noted that there is enough surface area for more patches if needed."
http://www.jabfm.org/cgi/content/full/17/5/388

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]