Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:22


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 155 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 31 aug 2013 17:13 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
jeg går ind og retter teksten, så kan folk måske bedre forstå. jeg tager billeder med denne her mac... da jeg ikke har andet som kamera...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 aug 2013 19:34 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
det tog mig hele natten at nå frem til dette.
synet af de helt hvide krystaller, i fadet, fortæller mig at det hårde arbejde, har været det hele værd...
Jeg har maks sovet i en time nat, fordi jeg blev ved med at lave pulls, jeg tror jeg har lavet 16 pulls...(har ikke talt)
nu har jeg fået chancen til at eksperimentere med det, opskriften virkede..
jeg har fået meget ud af det... jeg tror der er omkring 300 mg.. ud af 150g mimosa hostilis. hvilket er rigeligt... :) ( jeg har ikke vejet det)
I skal alle sammen have tak for denne gang.. jeg kommer tilbage, jeg mangler stadig at ekstrahere noget af de 850 gram mimosa hostilis jeg har liggende... (ikke det hele så meget får jeg ikke brug for, endnu)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 03:25 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
jeg er fint tilfreds med det. Jeg tog mig lige nogen sug... jeg ved ikke hvor lidt der er tale om men det var en minimal mængde. så er mit spørgsmål? er det sjovere at ryge det i små mængder i gennem hele natten, eller i få meget store mængder??? fordi jeg fik nogen visuals.. med lukkede øjne, dog ikke særlig intenst... jeg opnår til gængæld ikke de ting som jeg opnår ved at drikke ayahuascaen... hvor jeg ind i mellem får de vilde dommedags inspirerede tankegange.. og med ayahuascaen kan man også være påvirket af det i længere perioder.. 2- 6 timer. jeg har maks oplevet 20 min... meget svagt.... men Yes-følelsen den er konstant... jeg har det stadig lige fedt ved at det er lykkedes :) første ekstraktion Nogensinde på mimosa hostilis, kan jeg skrive ned som et hak i bæltet... succes... jeg har ikke fundet en måde at vise jer billederne endnu, men jeg skal nok finde ud af det... cheers


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 06:59 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Hvordan indtager du det? Hvis du bare putter det i en joint, er det klart du ikke får meget effekt af det.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 10:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
nej jeg har forsøgt at lave en "the machine" flaske... bare med noget andet end stål uld...
røgen er hverken tyk, og det gør ikke ondt at inhalere.. så det er bonus.
men på den anden side, jeg har ingen vægt, så jeg må starte i de helt små mængder af gangen..
for at føle mig frem til hvad der er en lille skovl og hvad der er en stor skovl.
( jeg har lavet en mini skovl ud af sølv papir.)
men på den anden side, så igår der jeg begyndte på det, der var klokken 00.00 og det føltes kun som der var gået 1 time, så var klokken ligepludselig 5 om morgenen... men ingen stærke visuals. endnu..
men jeg begynder at ekstrahere noget mere.. så kan jeg få søndagen til at gå med det :)
hvis i kan give mig en ide af hvordan 25 miligram ser ud, så må i gerne fortælle. :P


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 12:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
OTl.
Er der ingen af jer andre bryggere der ryger jeres dmt som changa?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 sep 2013 15:21 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
OTl.
Er der ingen af jer andre bryggere der ryger jeres dmt som changa?


hvordan ryger man changa?
er det ikke bare pibe også??

jeg kunne forestille mig at ryge DMT i en vaporizer, eller hvad de kaldes.
plus det ville føles bedre at inhalere DMT´en...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2013 20:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
tid udgået for det daværende link, jeg indsætter nyt link så snart jeg kan finde en bedre platform.


Senest rettet af Marathon 14 sep 2013 01:16, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2013 20:08 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Selvportræt, navn, by samt ulovligheder er generelt en dårlig idé at lægge på internettet sammen - også selvom du laver verdens ringeste disclaimer.

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 sep 2013 21:50 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 06 nov 2010 21:31
Indlæg: 321
Changa er dmt inddampet på forskellige former for urter.
Fordelen ved det er at du kan ryge det i en joint eller en pibe hvis du fx er på festival eller ude i naturen.
Det er imo en meget nemt at bryde igennem på den måde, og det er ikke svært at holde røgen inde.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2013 11:33 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Selvportræt, navn, by samt ulovligheder er generelt en dårlig idé at lægge på internettet sammen - også selvom du laver verdens ringeste disclaimer.


ja jeg giver dig ret. men billederne er taget så lang tid siden, at det ville være umuligt at bevise hvad der rent faktisk er foregået på billederne...
det er iøvrigt hvad jeg rent faktisk er i besiddelse af, som gør udfaldet i sidste ende..
jeg kan kun sige det her: jeg er ikke i besiddelse af nogen ulovlige substanser eller værktøjer...
billederne kunne ligesåvel være redigerede, som de kunne være hentet fra internettet...
jeg er på nuværende tidspunkt ikke så paranoid at jeg føler at jeg er nød til at slette ansigts billede, navn, eller lokation....
men jeg sletter nok alle de andre billeder så snart jeg føler at de har været tilgængelige længe nok..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 sep 2013 11:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Changa er dmt inddampet på forskellige former for urter.
Fordelen ved det er at du kan ryge det i en joint eller en pibe hvis du fx er på festival eller ude i naturen.
Det er imo en meget nemt at bryde igennem på den måde, og det er ikke svært at holde røgen inde.


min ven forklarede mig faktisk hvad changa var igår.
og faktisk så har jeg allerede prøvet mig af med den metode.

vi startede med at opløse DMT´en
ind i noget tobak, jeg brugte isopropyl alkohol også lod jeg alkoholen fordampe.

det var så min ven der røg det dengang...
det var måske for stærkt..
fordi han kunne ikke huske noget dagen efter... kun meget lidt.
jeg, personligt - ryger faktisk slet ikke tobak af nogen art, så jeg har meget svært ved at inhalere...
jeg forsøgte at ryge DMT på tobak igår... og jeg kunne på ingen måde inhalere..
så hvergang jeg ryger kan man godt sige en smule DMT bliver spildt hver gang..
men jeg har så fundet på noget meget smart... jeg vil tage og opløse noget dmt i ren vand..
også drikke en MAOI (Banisteriopsis caapi te) også drikke dmt vandet...
det håber jeg skulle virke på samme måde som ayahuasca...
selvfølgelig skal jeg lige faste i to dage før jeg gør det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2013 00:41 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
jeg er igang med min tredje eller fjerde ekstraktion, lost track... jeg kan ikke tælle mere åbenbart...
men jeg har lavet en observation fra hver ekstraktion, og det er at mimosa hostilis bryggen den skifter farve når den bliver blandet med NaOH fra mørk rød, til sort... hvad søren sker der for det??


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2013 02:49 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
jeg har forsøgt en anelse anderledes approach denne gang, og jeg har opnået et andet resultat... jeg kan endnu ikke sige om jeg er tilfreds... men der er en lille forandring... der er på en måde tre faser... der er vandfasen, I bunden... den er helt sort nærmest... også har jeg noget brunt snask i midten, og heptan fasen i toppen... det brune snask er det ikke DMT oxid??? bør jeg ikke kunne trække DMT på det på en måde???


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 sep 2013 11:47 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Farven på din vandige opløsning skifter pga. NaOH'en som reagerer med bl.a DMT og andre stoffer i barken.

Den brune snask/mellemste "fase" du taler om, lyder som emulsion.. DMT-oxid kan du ikke se på det tidspunkt, da det er opløst ligesom DMT'en.

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2013 00:24 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Farven på din vandige opløsning skifter pga. NaOH'en som reagerer med bl.a DMT og andre stoffer i barken.

Den brune snask/mellemste "fase" du taler om, lyder som emulsion.. DMT-oxid kan du ikke se på det tidspunkt, da det er opløst ligesom DMT'en.


spot on, igen, igen ;)
men hvad skal jeg gøre ved emulsionen??? skal jeg putte den i en separat beholder?? evt behandle den som når man omkrystallisere... og give den lidt varme fra et vandbad??
grunden til at jeg nævnte DMT-oxid var fordi at det lignede lidt det substans man får når man forsøger at omkrystallisere før man har fået separeret heptanen fra den vandige fase...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2013 22:28 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Jeg ville smide emulsionen ud sammen med vandfasen. Hvis du ekstraherer 3 gange, så er det lige meget om der er lidt emulsion tilbage i skilletragten. Koncentrationen af dmt i emulsionen vil alligevel være meget, meget lav. Så det er meget lidt produkt du mister ved det.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 sep 2013 22:55 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Jeg ville smide emulsionen ud sammen med vandfasen. Hvis du ekstraherer 3 gange, så er det lige meget om der er lidt emulsion tilbage i skilletragten. Koncentrationen af dmt i emulsionen vil alligevel være meget, meget lav. Så det er meget lidt produkt du mister ved det.


jeg er lidt for perfektionistisk til at ville turde smide noget ud som jeg ser potentiale i....
jeg er nød til at opdage med mine egne øjne at emulsionen ikke er noget værd før jeg bare dumper den...
jeg isolerede emulsionen, og gav den noget varme, og fandt ud af at der var masser af heptan som man ikke kunne se... da jeg først havde fået skilt de to faser fra hinanden så det så genkendeligt ud: dvs kun en mørk masse (vandfasen) i bunden, og heptan fasen i toppen... så smed jeg det mørke stads ud...
jeg kan ikke sige om det hjalp og om der var noget DMT i det heptan, fordi at jeg hældte bare heptanen over i fadet hvor jeg allerede havde en samling heptan fase til udfældning...
men jeg tager ingen chancer...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 14:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
Edit: Varme og/eller NaCl kan bruges til at opløse en emulsion...

Man kan ofte undgå emulsioner ved at være forsigtig når man "ryster" heptan- og vandfasen sammen.

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 sep 2013 23:01 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 jul 2013 17:29
Indlæg: 211
Geografisk sted: Odense
Edit: Varme og/eller NaCl kan bruges til at opløse en emulsion...

Man kan ofte undgå emulsioner ved at være forsigtig når man "ryster" heptan- og vandfasen sammen.


det skal jeg huske til næste gang.... men jeg er begyndt at miste troen til at udtrække DMT, jeg synes man får meget mere ud af ayahuasca versionen.. det går lidt for hurtigt når man ryger det... medmindre man også indtager MAO-I selvfølgelig.. men ayahuasca versionen kan man bruge lidt længere tid på at tænke over tingene mens man er påvirket...
og det er der jeg finder den største relief, godt nok igår var en fed oplevelse... jeg kan ikke huske om det var igår eller forgårs.. pinligt.. men der manglede bare det element at man kunne gruble over tingene, man finder fatning lidt for hurtigt efter min mening..


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 155 indlæg ]  Gå til side Foregående  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 9 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team