Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 apr 2024 06:29


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 feb 2013 14:53 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 feb 2013 19:45
Indlæg: 31
Geografisk sted: i finder mig aldrig
nogen der ved hvordan man kan trække nol uden at det efterlader giftstoffer også så det kan gøres for penge er rimelig grøn på det område har prøvet en gang med æter men det koster og er ikke sikker på det er sundt

_________________
luksus til alle


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2013 14:55 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
lav tøris hash, hvis det ska være sundt..

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2013 15:05 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
lav BHO, buthane honey oil, det kræver - buthan gas, en flaske og weed. buthan gassen fordamper fuldstændigt og så har du honey oil tilbage. men læs mere om det et andet sted.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2013 15:08 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 feb 2013 19:45
Indlæg: 31
Geografisk sted: i finder mig aldrig
tusind tak for svar vil prøve det ,,, har aldrig hørt om tøris hash

_________________
luksus til alle


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2013 17:19 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
jep :) for guds skyld, det er lightergas under tryk... hold det langt væk fra ild, og hold det ude af huset. der er mere end én skrækhistorie om folk der sprænger vinduer og dem selv i luften mens de prøver at lave bho.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 feb 2013 17:39 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 feb 2013 19:45
Indlæg: 31
Geografisk sted: i finder mig aldrig
tak

_________________
luksus til alle


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2013 09:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 apr 2002 01:01
Indlæg: 2454
Geografisk sted: Sjælland
jep :) for guds skyld, det er lightergas under tryk... hold det langt væk fra ild, og hold det ude af huset. der er mere end én skrækhistorie om folk der sprænger vinduer og dem selv i luften mens de prøver at lave bho.


I alle de år jeg har fulgt med tror jeg der i snit har været en idiot om året der er kommet i avisen på den måde.

Butan er den bedste løsning, men også ret omstændigt. Prøv at se nogle youtube videoer om Honey Oil, som Joe Biden nævner. Synes du det virker for besværligt, så kan du bruge isopropylalkohol. Det kan du købe i Matas, og det er meget nemmere at have med at gøre. Men stadig noget du gør udendørs. Gnisten i relæet, når dit køleskab tænder er nok til at give dig en ny frisure.

_________________
All perverts may not be marijuana smokers, but practically all marijuana smokers are perverts.
Colonel Garland Williams, former head of U.S. Narcotics Enforcement


Idag kan vi dø af at elske med hinanden
Så vi lever som vi gør. fordi vi ved vi' på spanden
Verden er for fuld af lort, til jeg kan sortere
Så jeg prøver bare på at få mit liv til at fungere


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2013 09:31 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 feb 2013 19:45
Indlæg: 31
Geografisk sted: i finder mig aldrig
tak . ja prøvede en gang for mange år siden at smide en skål med æter i en gryde med kogende vand på et lille badeværlse da gik jeg godt nok på røven

_________________
luksus til alle


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2013 11:58 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2007 17:21
Indlæg: 1789
Geografisk sted: sydschlaraffenland
QWISO er også en udemærket teknik til at trække nok. Quick wash i isopropylalkohol.
Søg og du skal finde ;)

_________________
Alice skrev:
Desuden er kviksølv ikke så slemt. Folk der var børn i 70'erne stod med det i hænderne.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 feb 2013 05:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 17 feb 2002 02:01
Indlæg: 128
Geografisk sted: Køgeomegn
acetone fra matas klare den fint for mig hver gang
æter var lidt bedre men svære at skaffe til én overkommelig pris
men med buthan skal man enten have rigtig meget pot eller
det skal være rigtig god pot for det ordentligt kommer med altsammen og man faktisk
står tilbage med et resultat
nej så må jeg sige klart acetone og lad bare weeden ligge der i det i 3 dage i et lille syltetøjs glas med låg på seføli
skal ikke have morfar brænder sig når han sidder ved siden af og ryger hehe møgunger
nej så bare du ved ned med det i et kaffefilter med et andet syltetøjs glas under til at samle de dyrebar dråber
og lad dem fordampe i et semi kogende vandbad dvs lidt bobel og god varme ikke for meget bobel men stadig okay varme hehe
acetone fordamper ved ca 40 grader celsius så vidt jeg husker fra kemi
så det er hurtigt du står tilbage med den sorte suppe som vi kalder Nol eller klisterkanalen hvis du lad den koge helt ud men fuck også det nevermind acetone det er billigt og nemt at skaffe det er buthan også men igen det kræver store mængder før du får ordentlig resultat hold dig til acetone ellers prøv dig frem med andet og belær mig tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2013 20:46 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
acetone fra matas klare den fint for mig hver gang
æter var lidt bedre men svære at skaffe til én overkommelig pris
men med buthan skal man enten have rigtig meget pot eller
det skal være rigtig god pot for det ordentligt kommer med altsammen og man faktisk
står tilbage med et resultat
nej så må jeg sige klart acetone og lad bare weeden ligge der i det i 3 dage i et lille syltetøjs glas med låg på seføli
skal ikke have morfar brænder sig når han sidder ved siden af og ryger hehe møgunger
nej så bare du ved ned med det i et kaffefilter med et andet syltetøjs glas under til at samle de dyrebar dråber
og lad dem fordampe i et semi kogende vandbad dvs lidt bobel og god varme ikke for meget bobel men stadig okay varme hehe
acetone fordamper ved ca 40 grader celsius så vidt jeg husker fra kemi
så det er hurtigt du står tilbage med den sorte suppe som vi kalder Nol eller klisterkanalen hvis du lad den koge helt ud men fuck også det nevermind acetone det er billigt og nemt at skaffe det er buthan også men igen det kræver store mængder før du får ordentlig resultat hold dig til acetone ellers prøv dig frem med andet og belær mig tak


Med denne uspecifikke metode får du en værre omgang urent snask, som smager af h... til.
Hvis der skal bruges flydende solvent(ved stuetemperatur), kan jeg anbefale at lave et hurtigt skyl af skunk eller "alm." pot med iskold(-15-(-20)°C) acetone eller IPA. Ved denne metode fås et langt renere produkt uden store mængder klorofyl. Resultatet bliver en honninglignende olie - et ravgyldent og velsmagende produkt.

Alternativt kan man anvende diethylether, som er langt mere specifik for ekstraktion af cannabinoider.
Propan/butan giver også et herligt produkt. Gasserne er så specifikke at man kan lade den ufiltrerede opløsning stå i flere uger uden at det antager en grøn farve. Vær dog opmærksom på gassernes damptryk ved stuetemperatur!!!

Til trådstarter: Prøv at lade nogle få ml af æteren afdampe på f.eks. et spejl og se om det efterlader inddampningsrester. Gør det ikke det, så kan det sagtens anvendes. Alt æter skal jo afdampes inden det skal konsumeres, så det er ikke giftigt!
Det gælder i øvrigt for alle relevante solventer ;)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 38 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team