Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 09:40


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 04 mar 2013 21:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2013 21:02
Indlæg: 7
Geografisk sted: Hvor der er sne ..
Hej pcy.

Nu har jeg læst og læst en masse om rensing af amf her inde.
Måske er jeg langsom opfattende, eller så har jeg bare ikk nået så langt i de andre emner,
Men hvordan renser man Amf. det jeg søger er en direkte "opskrift" eller fremgangsmåde hvor man ikke kan være i tvivl om hvad man skal gøre og hvad man har brug for.

Basis problem er at der er for meget diskutioner om hvor vidt det skal gøres.

Undskyld gentagelsen. ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 04 mar 2013 21:49 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2013 17:55
Indlæg: 155
Der er en meget detaljeret gennemgang af en acetone vask i det her emne viewtopic.php?f=10&t=7822&start=120

Kan ikke se hvordan det skulle blive mere detaljeret

_________________
"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2013 21:37 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2013 21:02
Indlæg: 7
Geografisk sted: Hvor der er sne ..
mange tak for hjælpen, det kan vist heller ikke blive mere detaljeret, men som sagt "så har jeg bare ikk nået så langt i de andre emner". :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2013 21:43 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jan 2013 17:55
Indlæg: 155
Det er også en lang tråd :) men google er en god ven.

Skal lige tilføje at jeg ikke ved om fremgangsmåden er god, har ikke selv brugt den.

_________________
"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2013 00:25 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 feb 2009 18:28
Indlæg: 284
Jeg har flere gange brugt denne med succes:
Udstyr:
Amfetamin, acetone, husholdningsfilm, elastik, vand, shotglas/drikkeglas, toiletpapir(til at suge acetone), tallerken/fad, sugerør (mangler stadig en sprøjte...), kort/barberblad, hårtørrer

1. Acetonen i fryseren og vent til den er iskold.
2. Hak amfetaminen fint og smid det i glasset. Put husholdningsfilm over glasset og på med elastikken.
3. Stil glasset i fryseren til det er blevet koldt (for ikke at opvarme acetonen).
4. Hæld acetone i glasset luk det. Sving glasset eller rør lidt rundt. Lad pulveret bundfælde 5-10min.
5. Sug acetonen op med toiletpapiret/sprøjten. Tør resten.
6. Hæld vand i det tørre pulver og rør rundt, og lad det bundfælde 5-10min.
7. Sug vandet op og sprøjt det ud på tallerken. Det er muligt med sugerør selvom det kræver en del gange at få det over.
8. Gentag evt 6-7.
9. Vent på at bliver tørt.... For andre som mig der er utålmodige og ikke gider vente kan en hårtørrer bruges.
10. Skrab det indtørrede pulver sammen og nyd det nu lidt renere produkt :twisted:
11. 6-10 kan gentages igen da der kan sætte sig noget på siderne som man kan få opløst i vand igen.

_________________


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2013 20:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 mar 2013 21:02
Indlæg: 7
Geografisk sted: Hvor der er sne ..
kan man ikke bruge sprøjten i stedet for sugerøret?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2013 21:48 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
kan man ikke bruge sprøjten i stedet for sugerøret?


Jo og det er da klart at foretrække!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team