Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 apr 2024 11:45


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Nybegynder
Indlæg: 28 maj 2013 13:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2010 17:50
Indlæg: 11
Halløj i fortabte individer.

Jeg har efter det sidste stykke tid leget med tanken om at begå mig ud i noget kemi, da jeg alligvel er jævn forbruger.

Men da jeg ingen erfaring har, ville jeg gerne starte i det simple.
Jeg har lejet med tanken om at forsøge mig med kodein ekstrakt fra kodimagnyler, og har naturligvis læst tråden kodeinekstrakt for dummies. Men er lidt i tvivl om konsekvenserne ved at bruge ikke-stoppende kodimagnyler.

Jeg har læst mig til at det kan medføre diarre, men er det den eneste bivirkning og hvor slemt er det, og kan det med rette midler og metoder undgås?

Grunden til jeg spørger er selvfølgelig at de ikke-stoppende er lettere at anskaffe sig.

Skulle i ha andre bud på begynder projekter, så ville det glæde mig.
Håber i kan byde ind med noget eller henvise mig til en tråd med svar.

På forhånd tak:)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2013 13:16 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Hvis du har tænkt dig at gøre det, så sørg for guds skyld at følge guiden til punkt og prikke. ASA forgiftning er ikke for sjov.

Første gang jeg lavede kodein ekstrakt brugte jeg ikke-stoppende og tog en imovane mod diarre, hvilket fungerede helt fint. Havde dog lidt diarre, men ikke så det ikke var til at udholde. Det varede ikke langtid. Husk at bruge PH-papir, dette glemte jeg anden gang da jeg troede jeg kunne bruge citronsyre poser på 20 gr og bare måle med det. Jeg har aldrig i mit liv haft så ondt i leveren, dette gik dog over, dagen efter. men i retrospekt skulle jeg nok have ringet efter en ambulance, da jeg virkelig troede jeg var færdig.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2013 13:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 jul 2011 13:01
Indlæg: 384
pH-papir er ikke noedvendigt hvis du foelger guiden til punkt og prikke (og har en vaegt der kan maale i 1-grams intervaller). Med det sagt synes jeg selv at man kommer til at faa RIGTIG ondt i maven af at indtage den ekstra citronsyre, og det har oedelagt min rus mange gange.

Mht. diarre er det noget jeg sjaeldent oplever. Men som crazym siger, er det nok en god ide at tage noget anti-laksativt. Derudover, er det MEGET vigtigt du faar noget fast at spise inden du indtager ekstraktet, og husk at skyl mund og svaelg rigtig godt med vand bagefter, og selvfoelgelig synke en del vand.

Jeg synes rusen og oplevelsen med "ikke-stoppende" kodimagnyler er beskidt, og den er svaer at nyde, fordi man faar ondt i maven og diarre.

Derudover er bananer og maelk begge en god kilde til kalium, som modvirker den store overdosis af magnesium-citrat man indtager i dette ekstrakt. (Spis 1-2 bananer og drik 1-2 glas maelk)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 maj 2013 15:52 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2010 17:50
Indlæg: 11
Jeg vil sørge for at være grundig med guiden, og ha både imovane, banan og mælk i huset når det skal prøves, og vægten har jeg.
Er det til at finde kodimagnyler uden afføringsmiddel på danske apoteker? Som i nok kan høre har jeg endnu ikke været på rov.
Jeg er simpelthen den heldige ejer af en elektronisk ph måler, skulle den ikke ku klare det?

ps. tak for de hurtige svar;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2013 19:16 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 17 feb 2011 20:23
Indlæg: 1336
I skal da for guds skyld ikke tage Imovane imod diarre! Jeg håber det er Immodium I snakker om.

Imovane er et receptpligtigt, benzodiazepin-lignende sovemiddel, som ikke er så smart at kombinere med kodein.

Det kommer helt an på kvaliteten mht. pH-måleren. Test lige som den måler vand til pH=7 og sodavand til omkring pH=3.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2013 11:43 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 10 mar 2010 17:50
Indlæg: 11
I skal da for guds skyld ikke tage Imovane imod diarre! Jeg håber det er Immodium I snakker om.

Imovane er et receptpligtigt, benzodiazepin-lignende sovemiddel, som ikke er så smart at kombinere med kodein.


Haha jeg ku heller ik få dem nede på apoteket.
Det var måske godt det samme:) tak for tippet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 jun 2013 11:43 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
De må da have gloet en del da du spurgte efter dem lol :D

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2013 19:16 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 feb 2009 20:53
Indlæg: 855
Geografisk sted: Milano
Hvis ikke de har Kodimagnyl med 75mg magnesium hjemme på lager, så er jeg sikker på de kan få dem hjem til dig. Jeg har ihvertfald før fået bestilt dem hjem på lager endda i flere apoteker.

De er da gået ud af produktion så vidt jeg husker.

_________________
"I'm a man of honour, a truthful person, a gentleman of absolute morality."


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 53 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team