Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 apr 2024 02:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Ægte ghb
Indlæg: 15 dec 2013 22:38 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 19 nov 2012 23:08
Indlæg: 1
Jeg vil rigtigt gerne have fat i noget ghb og den mulighed jeg har haft er nu røget..så jeg tænker over selv at finde det et sted på gaden..Jeg ved godt i ikke må råde til hvor, man kan få fat i det men jeg er nu bare lidt nervøs for, at får fat i noget helt forkert hos en fremmed på gaden..Kan nogle give råd for hvordan man kan sikre sig på nogle måder..Og jeg ber ikke om dumme komentare om, at jeg bare skal la være..Der er en grund til at jeg skriver herind....Og det er For ikke ,at komme til at indtage noget helt sindsygt..Jeg har hørt lidt om at nogle fabrikanter kommer noget i gbl så man ikke kan indtage det pga noget brækmiddel..Eller er det forkert forstået tjja og hvordan kan man så lige sikre sig at få "det rigtige" over nettet hvis man skulle finde på at bestille henover der...


Top
 Profil  
 
 Titel: Re: Ægte ghb
Indlæg: 16 dec 2013 00:38 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 07 jul 2011 21:14
Indlæg: 807
Prøv inddampe det og se om du står tilbage med en god bunke pulver som suger væske til sig fra luften meget hurtigt igen og begynder at ligne sæbe og føles som sæbe hvis du røre ved det. og som måske er lidt guligt hvis du har haft lidt for meget varme på når du inddamper det


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 54 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
cron
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team