Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 apr 2024 17:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: MDMA Synthese
Indlæg: 15 jan 2014 20:17 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2014 20:01
Indlæg: 2
Jeg har de sidste par uger læst en masse på internettet omkring MDMA og især fremstillingen - rent teoretisk er jeg meget interesseret i hvordan det foregår og om det rent faktisk kan lade sig gøre at fremstille uden et high tech laboratorie og en ingeniør grad i kemi :)

Jeg har fundet to syntheser (opskrifter)
Dr. Drools: http://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/mdma.drdrool.html
og
Bright Star's: http://www.erowid.org/archive/rhodium/chemistry/brightstar.mdma.html

Personligt hælder jeg mest til den sidstnævnte, udfra hvad jeg ellers har læst af kommentarer. Er også igang med at tilføje de anbefalinger andre har givet i forhold til synthesen - plus mine egne, opnået gennem kemi-studie.
Men kunne det tænkes, altså rent hypotetisk, at en privat dansker kunne bakse sådan en opskrift sammen og få et godt resultat? Nogen af kemikalierne er trods alt ikke liiige til at få fat i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2014 20:27 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
For at gøre det kort, ja, det kan lade sig gøre med den rette viden og de rette remedier.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2014 20:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 aug 2005 22:06
Indlæg: 566
Det er nok ikke noget du skal rode dig ud i medmindre du har en udannelse indenfor kemi.


Senest rettet af sicris 15 jan 2014 23:07, rettet i alt 2 gange.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2014 20:37 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 dec 2013 09:56
Indlæg: 75
Geografisk sted: Søen
Som de andre drenge siger, så kan det lade sig gøre.. Men det er ikke lige til, tror du skal holde dig til din ryger i skabet, og din kaktus i vindueskammen.

_________________
Spis altid den gule sne. Det kunne være det var øl


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2014 23:31 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 okt 2010 13:44
Indlæg: 848
Geografisk sted: The White House
det er nok VÆSENTLIGT nemmere og højst sansynligt også billigere at købe mdma, og selv fjerne cutstoffer end det er at få fat i ingredienserne, hvoraf mindst en (safrole) er ulovlig, men der er nok flere af dem der er...

sjov tanke, men... ja tror ikke det kan svare sig.

_________________
Weed doesn't make you lazy, it just makes you realize things aren't worth doing.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2014 23:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 jan 2014 20:01
Indlæg: 2
Tak for de gode råd - Som sagt var det også kun noget man teoretisk skulle kaste sig ud i, hvis man tilfældigvis havde lidt snilde inden for kemi og havde mulighed for at få fat i ingredienserne (det sidste er vidst den største udfordring).

Prisdiskussion er ikke tilladt -rbp


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 jan 2014 01:32 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2009 19:49
Indlæg: 622
Geografisk sted: Neden under min kat
Omkring safrole, nogen der har eksperimenteret med at destillere det fra blyant-ene (juniper virginia)?
Ved godt at selv i bedste fald i udbyttet meget lille, ville bare høre om der overhovedet var noget på disse breddegrader?

_________________
"Har festen varet for længe?"-knappen: Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Hvad bobler for tiden:
Mjød


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 jan 2014 21:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 13 jan 2014 01:08
Indlæg: 5
vis du skal have safrole så skal du have fat i røderne fra en sassafrastræ. (umuligt) så der er det nemmere at købe ren sassafrasolie og 80% af det er safrole som er det du er interaseret i.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 26 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team