Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 09:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Indlæg: 28 feb 2014 14:55 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Ja, men udbyttet af dmt kan være svært at finde hoved og hale ni, netop fordi det er så lige på og hårdt.
æd 10 g svampe, eller 1 mg lsd og lad os se hvad du synes var vildest.

og ved ikke om du har ret. kigger du på molekyle strukturen af psilocin ligner den ret meget dmt!
så for at sige det som rick strassman; psilocin is like oral active DMT.


Igen jeg er slet ikke ekspert på området. Tror det har noget at gørr med receptor saturation. Når man kommer over en vis dose øges intensiteten ikke længere, blot varigheden. Og det er her mit indtryk er at lsd topper svampe og at dmt topper dem begge.

Måske nogen andre kan belyse det bedre? ?

Edit: en fra bluelight beskrev det rigtigt godt. Hvis cannabis er ligesom at cykle, så er lsd ligesom at køre bil, og dmt er ligesom at blive spændt fast på en rumraket.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2014 15:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 okt 2010 19:59
Indlæg: 966
da der jo er chance for at du kan du dø af dine abstinenser.

Arr ro på, hvis man ellers er sund og rask så skulle man meget gerne ikke kunne dø af opiat abstinenser. At man måske føler at man er ved det er så en anden snak. :P Benzo abstinenser kan man derimod dø af :)

_________________
Every individual reacts differently to every chemical.
Know your Body - Know your Mind - Know your Substance - Know your Source.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2014 20:08 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Er det rigtig? På den anden side har samler ikke oplyst om hvor slemt det er, så måtte jo bare advare.
Men kan se i den anden tråd at det vidst ikke er så slemt, og han er på vej ud :)



@Westzide. Interresant pointe egentlig. Gade vide hvor meget der skal til for at mætte receptoren ved svampe/lsd. Hmm..
Men jeg tror dog stadig at hvis du æd fx, det famøse "LSD thumbprint" så ville du synes det var meget meget vildere, end hvis du sad og sugede 5 hoveder DMT i streg. Sad jeg med DMT foran mig, og 1mg LSD - så ved jeg godt hvad jeg havde valgt! DMTen! Har ikke balls til det andet.


Senest rettet af Flux. 01 mar 2014 13:02, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2014 20:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
For IV (og IM for den sags skyld) synes jeg altså det er bedst, hvis du har en erfaren til at vise dig hvordan det skal gøres. Det er svært at læse sig til på nettet (synes jeg). Og det er noget der kan gå grueligt galt, hvis du gør det forkert. Så jeg ville virkelig råde dig til at alliere dig med en mere erfaren IV bruger.


This!

Hvis du absolut insistere på at skyde dit dmt, så få en erfaren til at vise dig hvordan. Der er en hel række ting der kan gå galt hvis du ikke ved hvad du laver: forkert størrelse kanyle, manglende/forkert filtering, årevalg, fejlskud, sterilisering osv.

Udover det virker det helt forkert, at ville afvænne sig selv fra et stof ved at begynde på sprøjten..

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 feb 2014 23:26 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 nov 2013 00:42
Indlæg: 185
For IV (og IM for den sags skyld) synes jeg altså det er bedst, hvis du har en erfaren til at vise dig hvordan det skal gøres. Det er svært at læse sig til på nettet (synes jeg). Og det er noget der kan gå grueligt galt, hvis du gør det forkert. Så jeg ville virkelig råde dig til at alliere dig med en mere erfaren IV bruger.


This!

Hvis du absolut insistere på at skyde dit dmt, så få en erfaren til at vise dig hvordan. Der er en hel række ting der kan gå galt hvis du ikke ved hvad du laver: forkert størrelse kanyle, manglende/forkert filtering, årevalg, fejlskud, sterilisering osv.

Udover det virker det helt forkert, at ville afvænne sig selv fra et stof ved at begynde på sprøjten..


fuck that. hellere dø af at prøve at komme ud af min afhængighed, end at dø af at fortsætte samme stil.

_________________
DRIK VAND!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2014 12:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Pointen er vel lidt at undgå at dø / gøre unødig skade på sig selv?

Jeg ved ikke hvor mange herinde der har personlig erfaring med DMT, men for mit vedkommende har DMT ikke været meget mere identitets udviklende end cannabis. DMT er en fantastisk smuk oplevelse, og jeg skal ikke afvise at nogle mennesker kan have dybe spirituelle oplevelser når det ryges. Men personligt har jeg haft langt mere ud af mine svampe/LSD/meskalin/ect trip, simpelthen på grund af varigheden. Længden på trippet er af helt afgørende betydning for hvor dybt man kan gå imo.
Hvis du er fastbesluttet på at DMT skal vise dig vejen, så vil du få langt mere ud af at drikke det som ayahuasca, men her skal du været meget opmærksom på hvad du må spise osv. på en MAOI hæmmer.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2014 13:00 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 okt 2009 13:41
Indlæg: 2369
Geografisk sted: Under hatten, over bordet.
Præcis hvad jeg prøver og sige hypnos, tak for det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2014 13:19 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Flux og hypnos det har i begge to nok også en ret god pointe i.

Varighed og intensitet er begge variabler der er værd at have i mente. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 01 mar 2014 22:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 nov 2013 00:42
Indlæg: 185
Pointen er vel lidt at undgå at dø / gøre unødig skade på sig selv?

Jeg ved ikke hvor mange herinde der har personlig erfaring med DMT, men for mit vedkommende har DMT ikke været meget mere identitets udviklende end cannabis. DMT er en fantastisk smuk oplevelse, og jeg skal ikke afvise at nogle mennesker kan have dybe spirituelle oplevelser når det ryges. Men personligt har jeg haft langt mere ud af mine svampe/LSD/meskalin/ect trip, simpelthen på grund af varigheden. Længden på trippet er af helt afgørende betydning for hvor dybt man kan gå imo.
Hvis du er fastbesluttet på at DMT skal vise dig vejen, så vil du få langt mere ud af at drikke det som ayahuasca, men her skal du været meget opmærksom på hvad du må spise osv. på en MAOI hæmmer.


jeg kan sagtens indtage MAO-I, også ryge DMT´en bagefter, eller skyde det bagefter.

_________________
DRIK VAND!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2014 12:49 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Du kunne også ryge DMT på et LSD eller svampe peak. Tror jeg du ville få mere ud af.

Har siddet og læst om komboerne, og de lyder alt i alt ret positive.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2014 18:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 nov 2013 00:42
Indlæg: 185
Du kunne også ryge DMT på et LSD eller svampe peak. Tror jeg du ville få mere ud af.

Har siddet og læst om komboerne, og de lyder alt i alt ret positive.


jeg har faktisk hørt en udtalelse fra terrence mckenna, om at ryge DMT på et LSD peak.

_________________
DRIK VAND!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 mar 2014 18:32 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 aug 2004 11:26
Indlæg: 2208
Du kunne også ryge DMT på et LSD eller svampe peak. Tror jeg du ville få mere ud af.

Har siddet og læst om komboerne, og de lyder alt i alt ret positive.


jeg har faktisk hørt en udtalelse fra terrence mckenna, om at ryge DMT på et LSD peak.


Han snakker vidst om det i nogen/en af hans videoer.
Tror lige jeg skal ha set det.

Anyway de Internationale drug forums snakker utroligt positivt om det, under antagelsen af at du er erfaren nok indenfor så kaotiske aspekter af den psykedeliske verden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 mar 2014 20:20 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 08 nov 2013 00:42
Indlæg: 185
Du kunne også ryge DMT på et LSD eller svampe peak. Tror jeg du ville få mere ud af.

Har siddet og læst om komboerne, og de lyder alt i alt ret positive.


jeg har faktisk hørt en udtalelse fra terrence mckenna, om at ryge DMT på et LSD peak.


Han snakker vidst om det i nogen/en af hans videoer.
Tror lige jeg skal ha set det.

Anyway de Internationale drug forums snakker utroligt positivt om det, under antagelsen af at du er erfaren nok indenfor så kaotiske aspekter af den psykedeliske verden.


jeg tænker at man kan gøre det samme ved at indtage LSA frø, også ryge en smule DMT.
men ja jeg kender mit grej og har lavet mange studier på mine interesse områder.
og jeg indtager intet medmindre jeg kender til det.

_________________
DRIK VAND!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 53 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team