Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 01 jun 2024 07:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 24 okt 2013 23:42 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Jeg har nogle 20 mg oxycodone som jeg godt kunne tænke mig at lave et eksperiment med hvis det altså holder i praksis. Derfor skal jeg vi snakke om det kan lade sig gøre teoretisk.

Eksempel:

Tag 100 mg oxycodone hcl og knus pillerne til fint pulver. Opløs det i 100 ml vand. Filtrer væsken og gem den.
Hæv pH til 11+ med calcium hydroxid. Filtrer og gem væsken. Sænk pH til 8 med ammonium klorid. Filtrer og gem pulveret. Dette burde være oxycodone base.

Det er den samme fremgangsmetode, som jeg brugte til morfin ekstraktion.
Vil der blive dannet et salt af oxycodone og calcium hydroxid, lige som calcium morphenate?
Vil der være nogen risiko, at andre midler i pillen vil danne salt med Ca(OH)2?

Medicin.dk skrev:
Hjælpestoffer
Farve:
Jernoxider og -hydroxider (E172): depottabletter 20 mg, depottabletter 40 mg, depottabletter 80 mg
Titandioxid (E171): depottabletter 10 mg, depottabletter 20 mg, depottabletter 40 mg, depottabletter 80 mg


Vil det her være spild af oxycodone og tid?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2013 01:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 09 jan 2009 13:36
Indlæg: 2115
Geografisk sted: Et sted få finder.
Hvad er meningen med at få det på baseform? Er det for at kunne ryge det eller?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 okt 2013 19:36 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Jeg forstår ikke helt ideen med at filtrere efter du har hævet pH til 11? Ved den pH er oxycodon nok ikke ret opløseligt i vand. Jeg ville nok først filtrere (for at komme af med uopløseligt crap fra pillerne), så justere pH til omkring 11 og ekstrahere fribasen over i et upolært solvent. Det kan man så fordampe for at få forholdsvis ren freebase. Oxycodon sku ikke danne et salt med calcium som morfin gør, da der ikke er nogen phenol i oxycodon. Men jeg vil ikke lægge hovedet på blokken for det :)

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2013 13:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 nov 2005 19:15
Indlæg: 1331
Geografisk sted: Neogen
Ideen var nemlig at få det på base så man kan ryge det. Hvis samme fremgangsmåde fungerede, ville jeg gerne ofre nogen stykker.


Billede
Hvorfor bliver der kun lavet salt hvis der er phenol til stede?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 okt 2013 20:14 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Oxycodon kan ikke deprotoneres i særlig grad i vandig opløsning (pKa for en tertiær alkohol er ca 18). Derimod kan morfin godt deprotoneres kvantitativt i vandig opløsning (pKa for en phenol er ca 9-10 stykker). Når phenolen i morfin deprotoneres til phenolatet, kan to af disse danne et salt med calciumionen.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 mar 2014 19:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 04 jul 2013 11:44
Indlæg: 361
Geografisk sted: Syd for månen.
Ja, hvis man dog bare kunne clone lortet. Haha. Lige netop oxycodone får du nok mest virkning ved bare at sluge produktet godt knust, jeg har ikke prøvet analt, men efter hvad jeg har læst herinde så giver det IKKE bedre virkning. Ryge det tror jeg heller ikke på.
At sprøjte sig selv er også for hardcore til mig.

Finder du en måde at få større virkning eller lignende så skriv det endelig.


Rusmidler er en sjov ting, hash bliver jeg decideret skidt af og rigtig dårlig, cola har jeg prøvet til næsen to gange, sagde mig intet. Speed blev jeg alt for urolig og nervøs for helbredet, Oxycodone var derimod et match perfekt. Verdenen ændrede sig til det bedre fra første gang jeg prøve det.

Vi er meget forskellige herinde.

_________________
https://youtu.be/dyqyVKSJiOM


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2014 15:50 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 02 dec 2004 10:01
Indlæg: 2016
Rusmidler er en sjov ting, hash bliver jeg decideret skidt af og rigtig dårlig, cola har jeg prøvet til næsen to gange, sagde mig intet. Speed blev jeg alt for urolig og nervøs for helbredet, Oxycodone var derimod et match perfekt. Verdenen ændrede sig til det bedre fra første gang jeg prøve det.

Vi er meget forskellige herinde.


Det er et meget farligt drug at blive gode venner med, det kan lynhurtigt udvikle sig til et tveægget forhold. Hav respekt og gør det ikke for tit.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2014 17:34 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 sep 2007 22:56
Indlæg: 867
Ja, hvis man dog bare kunne clone lortet. Haha. Lige netop oxycodone får du nok mest virkning ved bare at sluge produktet godt knust, jeg har ikke prøvet analt, men efter hvad jeg har læst herinde så giver det IKKE bedre virkning. Ryge det tror jeg heller ikke på.
At sprøjte sig selv er også for hardcore til mig.

Finder du en måde at få større virkning eller lignende så skriv det endelig.


Rusmidler er en sjov ting, hash bliver jeg decideret skidt af og rigtig dårlig, cola har jeg prøvet til næsen to gange, sagde mig intet. Speed blev jeg alt for urolig og nervøs for helbredet, Oxycodone var derimod et match perfekt. Verdenen ændrede sig til det bedre fra første gang jeg prøve det.

Vi er meget forskellige herinde.

Efter egne erfaringer, får det et lidt hurtigere onset hvis man tager det analt kontra oralt. Jeg foretrækker at bruge denne administration ved oxycodone.

_________________
lolton


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 11 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team