Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 14:18


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 05 jul 2014 02:08 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jun 2014 16:35
Indlæg: 54
Hej.

Jeg har lige lavet mig ca 75 cl GHB (750ml) og alt gik efter planen, ved en fejl kom til at tilsætte ca lidt under ½ ml kold vand til mit produkt, kommer der til at ske skade ved produktet, altså kan bakterieren vokse når det er så saltet? Det skal lige siges at mit produkt er meget koncentreret og jeg overvejer at tilsætte mere destilleret vand imorgen for at det er nemmere at dosere. Men sker der noget ved den lille fejl nu når det også er så koncentreret ?
PS Jeg opbevare min væske i køleskabet.

_________________
Nedtur er kun for amatørjunkier ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2014 11:03 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
En halv milliliter vand for meget? Det sker der ikke noget ved.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2014 15:06 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jun 2014 16:35
Indlæg: 54
йети skrev:
En halv milliliter vand for meget? Det sker der ikke noget ved.

ja præcis, altså kold vand fra hanen efter jeg havde lavet produktet færdigt. Men skulle der ikke se noget ved?

_________________
Nedtur er kun for amatørjunkier ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jul 2014 15:07 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Intet, jeg lavede altid mit GHB med vand fra hanen, det er intet problem.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2014 10:39 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jun 2014 16:35
Indlæg: 54
Ja, gør jeg også, koger det så inden jeg bruger det men det jeg hentyder til er at efter jeg havde lavet det færdig tilføjede jeg vand, og om bakterierne i vandet kan overleve i ghb'en? Tror også det var det du i/du mente men vil bare lige være sikker på at vi forstår hinanden :)

_________________
Nedtur er kun for amatørjunkier ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2014 21:28 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
Hehe. Dengang jeg jaevnligt lavede GHB, fortyndede jeg det til den oenskede koncentration efter endt reaktion, igen med vand direkte fra hanen. Jeg havde ingen problemer med bakterier, saa vidt jeg ved i hvert fald. Men nu gik der sjaeldent mere end et par uger, foer jeg havde drukket det hele :lol:

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2014 23:09 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 29 jun 2014 16:35
Indlæg: 54
Okay tak for svaret, men kan jeg nemt fortynde mit vand med kogt eller destilleret vand for det er godt nok koncentreret! 4ml er for meget for mig og jeg er 189 høj og vejer 88 kg, så siger lidt om sagerne :) Men kan jeg som sagt bare fortynde med kogt/destilleret vand efter det er kommet på køl, og vil PH værdien ændre sig af det?

_________________
Nedtur er kun for amatørjunkier ;)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jan 2015 16:02 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
madeindenmark skrev:
Okay tak for svaret, men kan jeg nemt fortynde mit vand med kogt eller destilleret vand for det er godt nok koncentreret! 4ml er for meget for mig og jeg er 189 høj og vejer 88 kg, så siger lidt om sagerne :) Men kan jeg som sagt bare fortynde med kogt/destilleret vand efter det er kommet på køl, og vil PH værdien ændre sig af det?


JA kan du sagtens.

Det komme an på hvad PH værdien er på nuværende tidspunkt.

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 jan 2015 18:20 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
Jeg har heller ikke oplevet (eller tænkt linket imellem), at vand fra hanen, tilsat uden efterfølgende desinfektion, har forsaget nogen form for sygdom/sløjhed.

Jeg har dog oplevet et slør opstå i flasken, efter adskillelige doseringer derfra. Formodentlig har dette skyldtes støv og skidt fra lokaler og udtagningsinstrument.

pH vil ikke ændre sig betydeligt. pH skalaen er logaritmisk, så hvis du tynder din opløsning 1:10 vil du opnå indtil pH = +/-1.
Hvis du er tæt ved pH=7 vil ændringen være langt mindre.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team