Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:00


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: lsd opskrift?
Indlæg: 09 sep 2014 20:39 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 dec 2009 01:39
Indlæg: 35
Geografisk sted: oppe i din kusse.
hey folkens :)
jeg faldte lige over en opskrift på lsd stod der i en bog, men er bare intra i at høre om det nu kan passe ? vil self... ik rode mig ud i at prøve for har ik styr på kemi som sådan.. så her kommer den:)
158.LSD by The Jolly Roger
I think, of all the drugs on the black market today, LSD is the strangest. It is the most recent major drug to come to life in the psychedelic
subculture. (Blah blah blah... let's get to the good stuff: How to make it in your kitchen!!)
1.Grind up 150 grams of Morning Glory seeds or baby Hawaiian wood rose seeds.
2.In 130 cc. of petroleum ether, soak the seeds for two days.
3.Filter the solution through a tight screen.
4.Throw away the liquid, and allow the seed mush to dry.
5.For two days allow the mush to soak in 110 cc. of wood alcohol.
6.Filter the solution again, saving the liquid and labeling it "1."
7.Resoak the mush in 110 cc. of wood alcohol for two days.
8.Filter and throw away the mush.
9.Add the liquid from the second soak to the solution labeled "1."
10.Pour the liquid into a cookie tray and allow it to evaporate.
11.When all of the liquid has evaporated, a yellow gum remains. This should be scraped up and put into capsules.
· 30 grams of Morning Glory seeds = 1 trip
· 15 Hawaiian wood rose seeds = 1 trip
Many companies, such as Northop-King have been coating their seeds with a toxic chemical, which is poison. Order seeds from a wholesaler,
as it is much safer and cheaper. Hawaiian wood rose seeds can be ordered directly from:
Chong's Nursery and Flowers
P.O. Box 2154
Honolulu, Hawaii
LSD DOSAGES
The basic dosages of acid vary according to what kind of acid is available and what medium of ingestion is used. Chemically, the potency of
LSD-25 is measured in micrograms, or mics. If you're chemically minded or making your own acid, then computing the number of micrograms is
very important. Usually between 500 and 800 mics is plenty for an 8 hour trip, depending on the quality of the acid, of course. I have heard of
people taking as much as 1,500-2,000 mics. This is not only extremely dangerous, it is extremely wasteful.
LSD comes packaged in many different forms. The most common are listed below:
1.The brown spot, or a piece of paper with a dried drop of LSD on it, is always around. Usually one spot equals one trip.
2.Capsuled acid is very tricky, as the cap can be almost any color, size, or potency. Always ask what the acid is cut with, as a lot of acid is
cut with either speed or strychnine. Also note dosage.
3.Small white or colored tablets have been known to contain acid, but, as with capsuled acid, it's impossible to tell potency, without asking.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2014 20:47 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 28 maj 2010 22:06
Indlæg: 957
Geografisk sted: Syd for Skagen
Er du sikker på der står LSD og ikke LSA?
Eller noget om at LSA er lillesøsteren til LSD'en?

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
Bekendtgørelse om euforiserende stoffer
Cannabis Guide

DDSIT: LÆS OP PÅ DIT STOF kong.svamp, inden du udtaler dig om noget du tilsyneladende ikke aner en skid om...
kong.svamp: øhm har du HTX på 2 år med fyskik OG kemi på A?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2014 21:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 dec 2009 01:39
Indlæg: 35
Geografisk sted: oppe i din kusse.
hey i bogen stod der det var lsd. men jeg er nu mere sikker på det er lsa, men var bare nysgerrig om der var nogen der vidste det..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 okt 2014 22:13 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2082
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
" subculture. (Blah blah blah... let's get to the good stuff: How to make it in your kitchen!!)
1.Grind up 150 grams of Morning Glory seeds or baby Hawaiian wood rose seeds. "

Der er vidst ingen tvivl om at der menes LSA her. Det virker som en eller anden uvidende dude som vil lave hjemmelavet "LSD".

Baby hawaiian woodrose & Morning glory indeholder både det aktive stof LSA. Imo et ganske interesant stof. Har prøvet BHW et par gange.

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 okt 2014 14:29 
Offline
Site Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 sep 2003 01:01
Indlæg: 3460
Geografisk sted: Nord for københavn
Det er LSA, da der kun er tale om en simpel ekstraktion fra LSA-holdige frø.
At syntetiserer LSD kræver et top tunet laboratorie, hvor noget af processen skal foregå i mørkekammer, fordi almindelig lys kan smadre syntesen undervejs. I øvrigt kræver det at man har beskyttelseshansker på, da LSD er aktivt i meget små doser (tror at grænsen for at kunne mærke noget er 20 mirkogram).

Hilsen Fanny

_________________
Carpe Diem ~ Memento Mori
Mere rugbrød - mindre LSD! - Velmendende råd til psykedelisk ekstremsportspiller


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2016 00:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 18 feb 2016 23:57
Indlæg: 1
Den bog snowman henviser til er The Anarchist Cookbook. Den kan downloades her. http://bnrg.cs.berkeley.edu/~randy/Cour ... ok2000.pdf . Hvis man vil vide mere om bogen så er det bare at lave en lille søgning på nettet, - men man finder opskrifter på alt hvad en aktiv militant anarkist måtte have brug for.

Personligt er jeg her i forummet, fordi jeg også er meget interesseret i at prøve at lave LSD selv. Det er det eneste stof jeg har lyst til at afprøve og jeg har ingen kontakt til miljøer der måtte handle med LSD, - og jeg troede fejlagtigt også, at opskriften i The Anarchist Cookbook var rigtig LSD. Var lige ved at bestille de frø :-). Det kan jeg så forstå, at det ikke er.

Og er det virkelig så kompliceret at fremstille rigtig LSD? - kan man finde en grundig vejledning et sted - kompliceret som den end måtte være.

Gode hilsener


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2016 00:27 
Offline
Site Webmaster
Brugeravatar

Tilmeldt: 20 okt 2003 01:01
Indlæg: 3561
Artaban skrev:
Og er det virkelig så kompliceret at fremstille rigtig LSD? - kan man finde en grundig vejledning et sted - kompliceret som den end måtte være.


Ja og ja.

Du kan finde flere måder at syntetisere LSD ved at google "LSD syntheis", f.eks. https://www.erowid.org/archive/rhodium/ ... brecht.pdf, men siden du overhovedet skal spørge, vil du aldrig kunne finde ud af det..

_________________
"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard


Top
 Profil  
 
Indlæg: 19 feb 2016 00:46 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2011 13:01
Indlæg: 115
(slettet)
(slettet)


Senest rettet af Tessalated 02 apr 2018 15:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 mar 2016 22:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
LCD er relativt nemt at lave. Det er bare meget ustabilt.

Du skal essentielt kun lave én reaktion, en kondensation:

Lysergsyre + diethylamin -> lysergsyrediethylamid (lsd-25)

Det er den basale reaktion. Men det reelle rute er en anden ganske anden, her er en rimelig let syntese:


En af problemerne et aftskille produktet ad fra reaktanterne, og at LSD er så ekstremt skrøbeligt, at man ødelægge det under oprensningen.

Dette syntese antager, at du allerede HAR lysergsyre monohydrat (LSMH). Jeg kan også lave et write up it at skaffe reaktanterne

Foretage dette trin under rød lys:
25 mmol (LSMH) + 25 mmol lithiumhydroxid opløses i 200 ml (tør) methanol (tør det med CaCl2 eller Na2SO4)

Opløsningen inddampes langsomt under reduceret tryk (rotavap)

- Tilbage i kolben skulle der nu glaslignende krystallerne, dette er de-protoneret lysergsyre monohydrat (DPLSMH), molekylet er nu kraft polart

- Krystallerne opløses i VANDFRIT dimethylformamide

- DMF-opløsning tørres grundigt, og inddampes forsigtigt til der er cirka 20 mL, og de 20 mL køres igennem en 12" helix pakket kolonne

- DMF+DPLSMH opløsningen køles til 0 grader, temperaturen holdes vha af isbad lavet af tøris os acetone.
Omrøring startes og 500 ml SO3-DMF solution (1.00 molær) tilsættes hurtigt.


-Opløsning omrøres ved 0 grader i yderligere 10 min, og 125 mmol VANDFRIT diethylamid (ikke amine, amid)
-Omrøringen fortsætter ved 0 grader i 10 min.
-400 mL dH2O tilsættes for at bryde komplekserne dannet under reaktionen.
-Opløsningen er grundigt blandet, fx ved at bruge kraftig omrøring med en stor magnet i 5-10 minutter
-200 mL mætter NaCl opløsning tilsættes (dette suger vand til sag via en slags osmose)
-Amiden (LSD-25) ekstraheres med (vandfrit) 3-5 x 500 ml ethylenchlorid
-Kombiner alle ethylenchlorid estrakter og tør dem grundigt, inddamp dem så meget forsigtigt ved reduceret tryk (LSD tåler vakuum bedre end højre temperaturen, så brug godt med vakuum, og inddamp ved en meget lav temperatur)


Her kunne vi faktisk stoppe og have rimelig rent LSD; jeg vil sige 70-80% og ikke noget giftigt ekstra stads. Du kunne indampe etylenlkloriden helt meget forsigtigt ved lavt tryk.
Pp et tidspunkt vil lsd'en begynde at fælde ud. Når ethylencloriden er helt væk skulle du have neutralt LSD. Du kan yderligere rense det op med en meget forsigtig syre-base ekstraction og derefter en omkrystallisering. Min havde mange flere trin efter dette og ville ende op med 99% rent LSD, men der der går meget til spilde i deres oprensning, og her behøver kun lys i én farve.

Sig til, hvis I vil have resten af syntesen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 16 mar 2016 01:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jan 2003 02:01
Indlæg: 4780
"Rimelig let" er vist en mild underdrivelse af sværhedsgraden. Lad mig citere mig selv fra din tråd med samme emne:

йети skrev:
Der er op til flere underlige ting i den tekst. Den første er titlen, som lugter af BS. Hvad der er nemt for en erfaren syntesekemiker er ikke nemt for folk uden praktisk laboratorieerfaring. Kemikalier er som hovedregel farlige at arbejde med, og det er nødvendigt med en vis viden om dem for at kunne håndtere dem sikkert, og for at kunne agere korrekt i tilfælde af uheld.

Derudover:

- Der er ikke noget der hedder diethylamid. Amider dannes ved kondensation af carboxylsyrer og aminer, eksempelvis lysergsyre og diethylamin. Det er derfor diethylamin der skal tilsættes.

- Der er ingen grund til at bruge vandfrit ethylenchlorid til ekstraktionen, eftersom du ekstraherer fra en vandfase.

- 500 mL SO3-DMF er omtrent 10 gange mere end du behøver. Fjern et nul, så er det mere realistisk.

- Metoden anvendes generelt ikke længere, da der er udviklet bedre, sikrere metoder med højere udbytter. Tænk POCl3, og især peptidkoblingsreagenser som f.eks. pyBOP.

_________________
Der er ingen planet B.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 37 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team