Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:13


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 09 feb 2015 02:45 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2011 01:44
Indlæg: 21
Geografisk sted: Ligustervænget
Hej derude :)
Jeg ved ikke om jeg har postet det her forkert jeg ku ikke bestemme mig for om det skulle herind eller i Rc tråden..
Men jeg har læst en del om at lave sine egne "herbal blends" altså syntetisk cannabis man inddamper i noget urt. Har læst om nogen der har spurgt om man kunne gøre det samme og ende op med et hash agtigt resultat ved eventuelt at bruge resin af en eller anden urt.
Er der nogen der kan fortælle mig om det er muligt for kan ikke rigtig finde nogen konkrete svar på om man ville kunne.
Som et tillægs spørsmål ville jeg spørge om det var muligt at man kunne lave eks. STS-135 blotters for dosen er jo ret lille omkring 1-3mg har jeg læst folk har fået en god rus på. Så tænker jeg om man kunne opløse det i acetone eller sådan noget og dryppe det på papir eller direkte på tungen osv. eller om det bare ville være spild?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 14:00 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Langt fra et svar på dit spørgsmål, men lad nu vær når nu der findes så rigelig med ægte thc i.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 19:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 okt 2008 21:50
Indlæg: 1307
Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Kunne du sikkert, men jeg ville ikke indtage det om så det gjaldt mit liv :lol:

_________________
Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 19:14 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
hvorfor risikere sit helbred på rc's når der findes harmløse alternativer?

hvad er formålet med at det skal ligne hash / lsd?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 19:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2011 01:44
Indlæg: 21
Geografisk sted: Ligustervænget
Der er ikke noget formål med det jeg kan bare godt lide at eksperiementere men det var ikke mit spørgsmål så jeg kan ikke rigtig se nogen grund til nogen af jeres svar.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 20:04 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
MrSikker skrev:
Der er ikke noget formål med det jeg kan bare godt lide at eksperiementere men det var ikke mit spørgsmål så jeg kan ikke rigtig se nogen grund til nogen af jeres svar.


Kan så udemærket forstå, at du gerne vil eksperimentere! Men der er altså forskel på, at eksperimentere og være forsøgsdyr!

Hva skal de nye blotters mon kaldes - syretjald!? Glæder mig til bølgen, homie!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 21:23 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Grunden til svarene er at psychedelia er en HR-side, hvor vi prøver at råde/fraråde folk fra at foretage farlige valg.
Brug af syntetisk hash er i mine øjne et farligt valg og derfor er der heller ingen grund til at eksperimentere med indtagelses metoder.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 21:49 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 dec 2011 01:44
Indlæg: 21
Geografisk sted: Ligustervænget
hvorfor er det forkert for mig at spørge omkring sådan nogen ting når lignende ting har været oppe og vende flere gange det kan jeg ikke helt forstå og bare fordi jeg ikke har så mange posts herinde betyder det ikke at jeg ikke har læst lidt om de forskellige syntetiske cannabinoider og jeg har efter hånden læst mig til at de fuck ups der har været med de drugs er fordi folk har taget sindsyge mængder af det uden at vide hvad det er og har røget mærkelige færdige blends fra tvivlsomme vendors osv. osv. osv. Men der er vel klart en risiko ved at indtage disse ting det er jeg helt med på. ligesom der er ved de fleste andre stoffer hvis man ikke sætter sig ind i hvad man laver.. men nu ville jeg sådan set bare eksperimentere lidt med forskellige måder at indtage det på og synes da lignede ting har været oppe og vende at det ikke kan være helt fuckt at jeg spørger herinde på siden.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 feb 2015 22:35 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
du kan ikke sammenligne rc's med andre stoffer, folk kan tage kæmpe doser rc's og have det fedt, og næste gang tager de en lille dose og kradser, det er sket utallige gange med syntetisk cannabis

forrige weekend røg 3 stykker på intensiv efter at have taget rc's

at du selv er så dum at tage det er fint, det kan man ikke gøre noget ved, men når det stinker langt væk af at det skal forklædes som hash / lsd og deles ud eller sælges så er folk ikke behjælpelige


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2015 02:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 mar 2006 20:21
Indlæg: 910
Man kunne også vende det hele om og sige at fremstilling af syretjald/STS-135 blotters ville være HR, da man undgår skader på lungerne ved indtagelse. Men så er man altså bims! Verden har ikke brug for flere "lavdosisdrugs" som LSD, LSZ, N-BOMBER, DOB, AL-LAD osv.. Det er svært nok at holde styr på hvor disse hidtil ukendte substanser forvilder sig hen så længe de er stabile nok til psykoaktivitet ifølge mine oplevelser.

_________________
http://Lucipher.dk/


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 feb 2015 11:49 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 06 feb 2010 23:28
Indlæg: 797
Geografisk sted: øen
det bliver vel lavet til tjald for at det skal ryges, andet gir ikke mening.. og om sts kommer på et blotter eller direkte i munden gør vel heller ik nogen forskel.. så kan jeg ikke se hvordan det er hr på nogen måde


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 feb 2015 03:23 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 13 jun 2007 18:56
Indlæg: 3533
Geografisk sted: Outside
Hey MrSikker

Jeg har eksperimenteret med stort set alle stofgrupper - jeg har røget spice én gang og jeg var ikke i tvivl om, at der var noget "forkert" ved rusen - jeg tror at de forskellige cannabinoider planten producerer virker bedst når de bliver indtaget "uforarbejdet" så at sige... Hvis du har lyst til at eksperimentere med andre måder at bliver skæv på er der rigeligt med muligheder. Én af mine absolut yndlings er at spise det i kage eller at drikke en god stærk potchai. Vil man have en hurtig og lækker rus med hash kan man også ryge det rent på nål eller anskaffe sig en m-cigaret eller selv brygge sig en vaporizer af en art... RC's tager, på en måde, ritualet væk fra stof-indtagelsen, at ville eksperimentere er ikke nok. Tager man det bare "for at eksperimentere" må man altså også gå videnskabeligt til værks og det kan man per definition ikke, hvis ikke man har en gruppe af mennesker at teste sine stoffer på, dokumenterer ens metoder og fund samt jævnligt evaluerer dem, ligesom Shulgin gjorde det - RIP...

_________________
"Inform yourself. What does inform yourself mean? It means transcend and mistrust ideology. Go for direct experience." - T. McKenna


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2015 12:45 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 27 apr 2015 12:32
Indlæg: 4
For et par år siden så jeg en dokumentar, som omtalte et stof der på gaden blev kaldt "gødning".
Så hvidt jeg husker er gødning; hvidt pulver der påvirker ligesom 'slasker-hash'. Det ryges udelukkende på bong og forårsager konsekvent hovedpine.
Det er også normalt at få kvalme kort efter at have røget, og skaber en kraftig fysisk såvel som psykisk afhængighed.
Derudover stiger eens tolerance hurtigt.

Hvis du ønsker at prøve det foreslå jeg at du tager en tur på halmtorvet og spørger efter 'gødning'.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 apr 2015 16:45 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 mar 2010 09:54
Indlæg: 998
Geografisk sted: Gartneriet
Mr.Mist skrev:
For et par år siden så jeg en dokumentar, som omtalte et stof der på gaden blev kaldt "gødning".
Så hvidt jeg husker er gødning; hvidt pulver der påvirker ligesom 'slasker-hash'. Det ryges udelukkende på bong og forårsager konsekvent hovedpine.
Det er også normalt at få kvalme kort efter at have røget, og skaber en kraftig fysisk såvel som psykisk afhængighed.
Derudover stiger eens tolerance hurtigt.

Hvis du ønsker at prøve det foreslå jeg at du tager en tur på halmtorvet og spørger efter 'gødning'.


Med de bivirkninger, afhængighedspotentiale og stigning i tolerance, er det et ret dårligt råd/foreslag at komme med - især som alternativ til det rigtige og naturlige produkt...

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.
It ain't real, it ain't a dream... Then what is it? - Psychedelic Reality!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 apr 2015 21:56 
Jeg tror at det var ironisk ment, det som Mr. Mist foreslog:D


Top
  
 
Indlæg: 10 maj 2015 00:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Hvorfor bruge forsøge sig med det syntetiske pis, undskyld mit udtryk, når der findes massere af hash olie og skunk let tilgængeligt i Danmark?

Det er simpelthen for farligt at begynde at lege gør-det-selv-kemiker, når man ikke en gang besidder grundlæggende kemisk viden.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 8 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team