Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 01:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 maj 2015 11:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 apr 2015 17:50
Indlæg: 5
Har kigget lidt igen nu, og problemet er at, efedrin er røv dyrt, og man kun kan købe det hjem i små portioner.
Så hvis i kender til noget andet man kan bruge til at lave meth, end efedrin. Så er i mere end velkomne til at dele jeres imformation! :)
-Anonym-Dansker


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 maj 2015 21:00 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Der er masser af andre stoffer, man kan lave meth udfra. Men de mest oplagte er meget overvågede og svære at købe uden særlige tilladelser. Myndighederne kender godt til de gængse synteseruter.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 maj 2015 23:57 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 mar 2015 17:18
Indlæg: 185
Hvis du ved så lidt om processen man skal igennem for at skabe meth, at du er nødt til at spørge om noget så simpelt, tror jeg bare du skal holde dig langt væk fra at forsøge.

Du mangler helt elementær viden. Helt grundlæggende kemi på lavt niveau.

Desuden vil jeg aldrig lave instrukser til at skabe sådanne produkter, det bliver simpelthen for ulovligt for mig samt imod al det jeg ønsker.

Mit indlæg lyder mere negativt end det er meningen, men jeg tror simpelthen du ved for lidt. Du ender med at lave noget der giver dig en ordentlig røvfuld ubehagelige bivirkninger.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team