Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:57


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 nov 2015 15:20 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 nov 2015 15:14
Indlæg: 1
Hej alle
Jeg har lige fået noget halv orange amfetamin og jeg ville hører om det er en god ide at lave en acetone vask? Jeg er i tvivl, for jeg ved ikke om amfetaminen fejler noget, bare fordi den er orange.., Hvis den fejler noget... hvad fejler den så?
Tak for eventuelle svar :rocking: :oops: :lol:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2015 19:28 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Det er op til dig selv, sidst jeg så en vaske noget "orange" amf.
Fik han et fint Hvidt produkt og noget fedtet stats.
Problemmet var at det fedtet stats også indholdt virkning.
Han fuldte vejledningen herindefra så kan ikke umiddelbart se hvor den gik galt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 nov 2015 19:53 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 mar 2015 21:20
Indlæg: 96
Jeg har også fået noget som havde samme kulør. Det virkede fint og vi tørrede det og det blev lidt marcipan agtigt og mindre vådt. Jeg læste mig frem til at den gullige/orange kulør kommer hvis kemikeren akkurat lader det reagere for lidt så der stadig er nogle rester af komponenterne. Det gør det på ingen måde farligt, bare et par procent mindre potent, ikke værre end hvis det var cuttet.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2015 22:06 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 nov 2000 02:01
Indlæg: 1774
Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Catskat77 skrev:
Hej alle
Jeg har lige fået noget halv orange amfetamin og jeg ville hører om det er en god ide at lave en acetone vask? Jeg er i tvivl, for jeg ved ikke om amfetaminen fejler noget, bare fordi den er orange.., Hvis den fejler noget... hvad fejler den så?
Tak for eventuelle svar :rocking: :oops: :lol:


Ja, helt sikkert en god idé! Husk at tørre amfetaminen helt og aldeles, før du oprensningen.
Men er det orange, som i appelsin, eller der det mere over i det bordeauxrøde-rød-violette?

Afhængig af om du har alm. amfetamin(sulfat) eller meth(HCl), så kan farven stamme fra precursorer eller "hjælpestoffer", som ikke er frarenset ordentligt det færdige produkt. Det kan f.eks. være iod, phosphor, svovlforbindelser eller andre mindre gode biprodukter fra syntesen.

Fso skrev:
Det er op til dig selv, sidst jeg så en vaske noget "orange" amf.
Fik han et fint Hvidt produkt og noget fedtet stats.
Problemmet var at det fedtet stats også indholdt virkning.
Han fuldte vejledningen herindefra så kan ikke umiddelbart se hvor den gik galt.


Det kunne meget vel være, at acetonen ikke var helt vandfri - det er i hvert fald en meget sandsynlig årsag.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2015 23:29 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Der vil altid være en smule tab i forbindelse med oprensning men som Cannachem siger, så er det vigtigt, at acetonen er knastør (og selvfølgelig også udgangsstoffet). Samtidig skal den også være så kold som muligt, dvs helst frisk ud af fryseren.

Dernæst, så er amfetamin ikke dyrere end, at du burde kunne se gennem fingre med en smule tab til fordel for et markant renere produkt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 25 nov 2015 23:35 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Havde selv købt en ny flaske til formålet til ham.
Fejlen er fundet produktet var ikke knastørt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 nov 2015 01:28 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 07 mar 2009 18:08
Indlæg: 292
Nogen der har prøvet at oprense FX kokain og få et vildt potent stof som gav en mere intens stimulering og eufori?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 14 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team