Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 29 mar 2024 04:06


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 feb 2016 14:42 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Du får freebase DMT. Du skal igennem en anden proces for at lave DMT fumarate, der indebærer fumarsyre og acetone.
I teorien, ja. Men jeg kunne forestille mig at det ville give en mindre udbytte i forhold til hvad det havde givet at lave det over 10 gange.
Ved MHRB er der i hvert fald en smertegrænse hvor udbyttet bliver mindre hvis man overskrider mængden.
Ja, Matas eller Borup rensebenzin.

Det var ikke meget DMT man kunne trække ud af bladene. Hvis jeg bruger 100g MHRB, så får jeg ca. 2 gram DMT ud af det.

Jeg ved desværre ikke om man kan gro P. viridis herhjemme, men det ville da være cool.
Jeg har frø fra P. viridis, MHRB og ACRB, så det ville da være meget sjovt hvis man kunne få det til at vokse i vores klima.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 17:48 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 okt 2010 20:21
Indlæg: 187
Geografisk sted: Kbh
Jeg har flere gange forsøgt at så P. Viridis frø uden at noget er kommet op. Hvis det lykkes for dig hører jeg gerne om det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 20:05 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
No problemo! :)
Det er ikke noget jeg har oplevet. Men det vil ikke forbavse mig at det er sket.
Kender du shroomery.org? De har nogle forhandlere som sponsorer, så de har et ry at leve op til. Prøv at tjek dem ud.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 feb 2016 20:46 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 16 jan 2013 20:33
Indlæg: 789
Geografisk sted: Messier 45
Hej. Du kan godt benytte den tek til mhrb. Men affedtningen med naptha er vist specifikt for viridis. Der er planteolier / klorofyl i bladene. Det er der ikke i rodbark. Ret mig hvis mistaken.
Der er to fremgangsmetoder når det kommer til dmt ekstraktion (i freebase form). Syre/base og direkte-til-base. Lurkede Nexus meget på et tidspunkt og de mest populære er vist de 2 her

Noman's tek (straight to base):
https://wiki.dmt-nexus.me/Noman's_tek

Marsofold's tek (a/b):
https://wiki.dmt-nexus.me/Marsofold's_tek


Den tek du har oversat er en a/b ekstraktion. Af hvad jeg har læst gennem tiden giver en syre/base ekstraktion generelt renere krystaller, hvor man kan være nødt til at rekrystallisere ved stb. A/b fungerer generelt også bedre ved mhrb i pulverform, som mange benytter sig af. Til gengæld er en stb mere simpel (man skipper citronsyren/eddiken i starten og går lige til kaustisk soda). Man kan naturligvis få rene krystaller ud af begge metoder.

Har aldrig selv lavet en dmt ekstraktion skal det pointeres.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 16 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team