Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 14:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 20 jul 2016 20:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 jul 2016 18:59
Indlæg: 1
:rocking: :cheers: :cheers: :cheers: :cheers:
HEY FOLKENS!! har brugt psykedelia i mange år nu men først fået oprettet mig for nylig :) har læst alt herinde om ekstraktion af kodein osv. jeg ønsker at starte en ny tråd om emnet da jeg selv har mange spørgsmål omkring en effektiv produktionsmetode med de ikke stoppende kodymagnyler eller lign. da de stoppende er udgået. sååå mine spørgsmål er som følger:

1: hvad er de bedste piller at ekstraktere på og nemmest at skaffe?

2: kan man på nogen måde koncentrere kodein/vand-blandingen efter man har lavet det sådan at man får noget tykkere sirup-agtigt stads eller konservere det på nogen måde da det er kritisk for mig at det kan gemmes relativt længe?

3: kan det freebases eller på nogen måde laves til pulver?

4: hvordan kommer man udenom de kraftige diare-bivirkninger der evt skulle være ved forskellige piller?

5: hvad er de nemmeste metoder til evt at få recept på stærkere kodeinpræperater?

6: :offtopic: kan man trække morfin på valium?

føl jer frie hvad emnet kodein og lign præperater angår.
vil helst et produkt jeg i sidste ende kan lave større mængder af og komme på flaske i stil med ghb produktion osv dog slet ikke i liter men sådan at man ordenligt kan blande det med blårbær/tranebær sirup og sodavand eller hvad der nu behager I STEDET for bare at bælle klamt surt narkovand hahaha :mrgreen:
Citat:
wake the fuck up and realize the agenda


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2016 08:13 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 25 maj 2005 23:45
Indlæg: 2484
Geografisk sted: Inside the animal
Valium indeholder(/indeholdte) diazepam, som er et benzodiazepin og indeholder derfor ikke morfin.
http://pro.medicin.dk/Laegemiddelgruppe ... 39010#a000

Mht. hvad der er nemmest at skaffe, og hvordan man får recepten.. Så afhænger det vel af dine kontakter/læge

_________________
- Spis ild
Støt Psychedelia
Psychedelia.dk på facebook


Top
 Profil  
 
Indlæg: 21 jul 2016 12:39 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
1: ikke-stoppende kodimagnyler, da de ikke kræver recept.

2: Det kan man da højst sandsynligt, har dog ingen anelse hvordan.

3: Ja, det har der også været stor diskussion om i den anden store kodimagnyl tråd, men det er problematisk grundet indeholdet af magnesiumoxid skulle jeg mene.

4: Går udfra du har prøvet at lave ekstrakt på kodimangyl før og fik diaré? Ja, det er pga. citronsyren... Det har altid fucket gevaldigt med min mave og holder mig derfor LANGT væk fra det stads. Flydende lava.

5: Nemmeste måde at få recept? Kom til skade, bræk en arm eller 5, evt. få en kæmpe nyresten? Når det så er sagt, så er dit bedste håb nok at få nogle bekendtskaber der har smertelidelser med medicin tilovers. Hvis du skal være rigtig sleazy kan du evt. hænge ud foran onkologi afdelinger ved sygehuse og prøve at få venner (læs: nej.)

6: Morfin kan trækkes på val...muer. Blandt andet i værtfald.

Føler din idé med at lave sizzurp 100%, men du får med de fleste præperater altså mere ud af at tage din dose i ét hug (hvilket du selvfølgelig er EKSTREM omhyggelig med da overdosis på opiater er en af de førende dødsårsager hvad angår narko...). Udover det er mere effektivt, er det kraftedme noget bøvlet pis at have med at gøre... Men hvis du insistere på det, er dit bedste bud at få fat på nogle opiat-piller, knuse dem til så fint pulver som muligt, smide det i en sprite, og blande med noget lilla/rødt saftevand fra rynkeby, sunquick eller hvad du nu lyster. Jeg kan personligt også anbefale at hapse 1-2 benadryl piller inden du begynder at indtage hvad-end-du-nu-har-tænkt-dig-af-opiat, da det hjælper med at dræbe kvalmen der nogle gange følger med.

Tænk dig om en ordentligt omgang inden du giver dig i kast med at lege med opiater. Der er en grund til at så mange mennesker er døde af det.

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 12 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team