Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:58


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 aug 2016 09:08 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 08 aug 2011 20:04
Indlæg: 706
Geografisk sted: Trekantsområdet
Hey kemi fellowers, jeg har læst en del om Isomerization af THC, og overvejer og prøve om det er så godt som der beskrives. Ifølge det link jeg læste, så ville 3-4 dråber af den færdige THC olie, være rigeligt at ryge til at kunne have en virkning de næste 4-5 timer.
Det færdige produkt vil indeholde et sted mellem 85-99% THC.
Det er spændende, så ville høre om der er andre herinde der har prøvet det, eller om de kender nogen der har :)

_________________
Mvh Narkopolo.

"Kemi, det er satme smart! :D"

Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.

(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅­­­­­­a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅­_­̅­_­̅­_­̅()ڪے

"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."


Top
 Profil  
 
Indlæg: 24 aug 2016 11:58 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 aug 2016 13:47
Indlæg: 5
Narkopolo skrev:
Hey kemi fellowers, jeg har læst en del om Isomerization af THC, og overvejer og prøve om det er så godt som der beskrives. Ifølge det link jeg læste, så ville 3-4 dråber af den færdige THC olie, være rigeligt at ryge til at kunne have en virkning de næste 4-5 timer.
Det færdige produkt vil indeholde et sted mellem 85-99% THC.
Det er spændende, så ville høre om der er andre herinde der har prøvet det, eller om de kender nogen der har :)



Hvad er det for et link? :-P

_________________
Venligst

Deguen fra den magiske sponkyøse verden!


Top
 Profil