Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 16:53


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 11 dec 2016 10:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Hej

Jeg har læst kemi på universitet i et par år og kender selvsagt til synteser generelt.

Jeg har bestilt noget d-methamphetamine i udlandet, som er er lavet ved følgende metode:

>>
d-methamphetamine HCL. This product is made by reduction of pseudoephedrine-HCL in hydroiodic acid.
After reduction, the free base of meth was carefully steam-distilled, because steam-distillation of the meth(free base) gives the best purity of product.
After distillation, free base was HCL-gased to hydrochloride. In the end the methamphetamine-HCL was re-crystallized in ethanol to get the best purity.
We provide you this deliciuos product and we garant you the HIGHEST QUALITY for the BEST PRICE in the Darknet.
Our company are really in our element in d-meth manufacturing, and we knows everything about this.<<

At de ikke nævner rød phospor undrer mig lidt, men destillationen, gassing med HCl-gas og omkrystallisering skulle i teorien give det ren HCl-salt, og hvis det er helt rent, skulle det ikke lugte og vil således IKKE blive konfiskeret ved grænsen (hvilket ville betyde, at man kunne købe en masse meget rent d-meth, hvilket jo ville være fedt)

Men er der nogen af jer, som ved om meth lavet ved denne process alligevel lugter nok til at blive taget ved grænsen? Kokain, amfetamin og MDMA bliver ofte taget (især hvis det er fra Holland, detter er fra Tjekkiet), så det er vigtigt for min og andres købsvillighed, om det kommer igennem.

Hvis I har andre spørgsmål er i velkomne til at skrive mig en PM.


På forhånd tak.
Flavius


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 21:11 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Efter omkrystalliseringen med alkohol er d-methamfetamin lugtfrit. Helt generelt lugter d-meth ikke når det tager krystalform. Sjusk kan selvfølgelig forekomme i få tilfælde, men jeg tænker ikke, at du bør bekymre dig.
Markedet for krystal meth er stort i Tjekkiet, og de kan sku deres shit hvad angår synteser.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 22:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Tak, så du tror ikke, at politiet/tolden finder det med deres hunde?

Det er jo virkelig godt nyt, da det er skidebilligt og ser næsten 100% rent ud i store, flotte og helt gennemsigtige krystaller.

Det er ærgerligt, at jeg ikke må fortælle, hvor jeg har det fra,at det ikke er sted, hvor jeg kan fortælle det :(

Men jeg skal huske at fortælle, om det kom sikkert igennem og sidst men ikke mindst, om det var lige så godt som det ser ud :)

Hvilket er SÅ godt:

Billede

Billede

Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 dec 2016 23:54 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2752
Rent meth bør ihvertfald ikke lugte af noget. Hverken det racemiske pulver eller d-isomeren. Men om det har noget at sige i forhold til narkohunde? Det er sgu svært at vide. Generelt kan hunde jo lugte en masse ting, som vi ikke kan. Så selvom det ikke lugter af noget for mennesker, kan man ikke nødvendigvis ekstrapolere til hunde.

_________________
Penalties against possession of a drug should not be more damaging to an individual than the use of the drug itself.

-Jimmy Carter


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 15:09 
Offline
Administrerende Direktør
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 nov 2001 02:01
Indlæg: 2033
Om det bliver nappet i tolden har jo heller ikke nødvendigvis noget med lugt at gøre. Mit indtryk er, at det ofte er ganske arbitrært, hvilke breve der bliver valgt ud. Held og lykke med at få det hjem og husk nu, at billig adgang til store mængder ren crystal meth ikke nødvendigvis er godt og sundt. Det kræver en seriøs omgang selvdisciplin :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 dec 2016 15:53 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Faktisk er min erfaring, at det næsten KUN er ting som lugter kraftigt, der bliver tager i tolden, coke, amf og MDMA fx, hvorimod medicin og andre lugtfrie ting næsten aldrig bliver taget. Jeg har ikke oplevet det, men jeg har fået taget mange ting, som lugtede, og de ting som lugtede men var pakket ind i sealed alubags (gerne mere end én) kommer ofte igennem. Tolden bruger hunde til at finde pakkerne.

Hvis man bestille REN stoffer fra Kina og får dem sendt med FedEx bliver de slet ikke taget, muligvis fordi FedEx pakker ikke går igennem det samme toldcheck og fordi deres stoffer er pharmgrade (99.9% rene) og derfor ikke lugter, yderligere er det pakket virkelig proft ind


Top
 Profil  
 
Indlæg: 14 dec 2016 17:38 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 27 nov 2014 21:49
Indlæg: 195
Det er også min overbevisning at forsendelser bliver tilfældigt udvalgt til undersøgelse. Der er registreret højrisiko lande, så derfor er bestemte lande mere sikre end andre ift. toldcheck.
Hundepatruljering sker ikke dagligt.

Hvis det modtages, så er det en god idé, at opbevare stoffet lufttæt. D-meth er hygroskopisk, så konsistensen bliver smattet efter for meget luft eller dårlig opbevaring. :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 19:36 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Hej. Jeg fik min d-meth. Lavet i Tjekkiet, sendt fra Ukraine med tracking og det hele.

Og det er endnu mere rent at se på end på de billeder, jeg sendte.

Det er knust til små helt gennemsigtigt krystaller på størrelse med korn i groft salt.

Et gram har nu holdt 1 uge for 2 mennesker, og der er MASSER tilbage.

Jeg har lavet en pibe ud af en elpære, og det fungerer ret godt.

Jeg kender reglerne, så ingen kilder eller priser.

Vil i se krystallerne og piben?
Billede

Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 dec 2016 20:38 
Tillykke med at det kom frem, men en hel uge på Meth, er ikke særlig sundt. Pas på dig selv, jeg er nærmest knust, efter kun en enkel 70-80mg Meth blæser.

Jeg tror ikke, at det er så essentielt for mange af os, at se D-Meth i gennemsigtige krystaller og en hjemmelavet Meth pibe.


Top
  
 
Indlæg: 26 dec 2016 21:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Jeg er heller ikke på det i en uge i træk. Langt fra.

Og faktisk så tror, at der ER en del derude, der gerne vil, hvordan rent d-meth ser ud, og hvordan en super-effektivt meth-pibe kan laves.


Har nogen af jer eller nogen i kender prøver Troparil eller Dichloropane? Det er to næsten ens molekyler, som har en simpel phenylgruppe, hvor rigtig kokain har en benzoesyreester.

Jeg ved, at begge HAR effekt, men jeg vil meget gerne om noget, som ved lidt mere end det.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 14:32 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 16 sep 2016 19:16
Indlæg: 149
Hvordan har du behandlet glas pæren? Hvis ikke gjort ordentligt kan piben afgive toxiner ved ophedning, hvis du så ikke var klar over ;) Vaporizers i den kaliber kan ellers købe til overkommelige beløb - og så er man sikret et good-to-go rygeinstrument.

Edit. Fint produkt ellers, men pas nu på med og dampe meth salte... Det kan "se" harmløst ud, men man let udvikle sig en skidt vane, som i mange tilfælde bevæger sig ud i intravenøse eksperimenter.


Senest rettet af AlTeza 27 dec 2016 14:36, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 14:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Det er en LED pære. Jeg har testet, at der ikke afgives dampe fra glasset. I en gammeldags glødepære er der ofte nogle funky varmebehandling in bunden, og det har du meget ret i, det er helt sikkert giftigt.

"Light bulb look alike" LED pærer er lavet af helt klart glas.

Pære-piben virker faktisk bedre end en standard vaporizer synes jeg, fordi glasset er meget tyndere, så det begynder at komme røg med det samme, hvorimod den vaper jeg havde skulle varmes længe.

Hvis noget crack er sendt fra et sted i Europa og det skrives (max 6 hverdage), er det så ikke et spinkelt håb, om det når at komme? De to gratis sample af crack kom igennem, og freebasen vil altid lugte meget anderledes end fx HCl saltet, så min teori er, at de danske narkohunde endnu ikke er trænet i at lugte freebase coke, de kan i øvrigt heller ikke lugte coke HCl, HVIS det var rent, da et rent salt intet damptryk har, og så heller ingen lugt. Men den process som coke udtrækkes ved, at SÅ ekstremt specfifik, at det hundende er trænet til at finde er den unikke blanding af alle solvent rester. De fleste kender vel, at coke lugter af en slags dieseolie.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 16:58 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 12 aug 2014 00:05
Indlæg: 198
Må man spørge, hvor i Europa du har bestilt fra? Jeg bestilte en del RC's over flere gange fra England i en periode, og har aldrig oplevet at noget blev taget i tolden. Tilgengæld har jeg oplevet, at leveringstiden har varieret en del, især når det blev sendt som brev. Der kunne gå 5 til 12 dage, så du bør stadig have en god sjat optimisme, i forhold til om du modtager det imo :)

Jeg er egentlig lidt nysgerrig på at vide, om methamfetamin overhovedet er til at skaffe i Danmark. Det er vel mere eller mindre kun igennem darknet, at man kan skaffe det ikke? Og er d-meth det helt samme stof som det notoriske "crystal meth"? Kan virkningen sammelignes med noget stærk amfetamin eks.? Og hvordan er comedown i forhold til europæisk amfetamin? (som kan være helt igennem forfærdelig) :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 17:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 14 aug 2012 03:38
Indlæg: 509
Det er skam til at skaffe men hjælper at kende nogen asiatere ;)

_________________
Bagsidens gule sider - Giftlinjen, rådgivning om misbrug mm.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 dec 2016 18:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Jeg kan skaffe, og næsten altid billigt. Men jeg siger ikke mere her, fordi så er jeg ude.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 dec 2016 17:37 
Heysan skrev:
Må man spørge, hvor i Europa du har bestilt fra? Jeg bestilte en del RC's over flere gange fra England i en periode, og har aldrig oplevet at noget blev taget i tolden. Tilgengæld har jeg oplevet, at leveringstiden har varieret en del, især når det blev sendt som brev. Der kunne gå 5 til 12 dage, så du bør stadig have en god sjat optimisme, i forhold til om du modtager det imo :)

Jeg er egentlig lidt nysgerrig på at vide, om methamfetamin overhovedet er til at skaffe i Danmark. Det er vel mere eller mindre kun igennem darknet, at man kan skaffe det ikke? Og er d-meth det helt samme stof som det notoriske "crystal meth"? Kan virkningen sammelignes med noget stærk amfetamin eks.? Og hvordan er comedown i forhold til europæisk amfetamin? (som kan være helt igennem forfærdelig) :D


Jeg har fundet Meth i København udenfor asiater miljøet, i lige så rene krystaller som billederne overfor illustrerer. Jeg gav 800kr pr. gram, men normal prisen fra den kilde er 1000kr.

Comedown er hårdt. På samme måde som med Amfetamin. Amfetamin er for mit vedkommende slet ikke nedturen værd, og Meth er sådanset ikke. Virkningen er som det bedste amfetamin du kan forestille dig. Ren stabil velvære, med masser af dopamin og serotonin.
Personligt synes jeg ikke, at rusen opvejer hvor hårdt det belaster systemet. Det er ikke et stof der tiltrækker mig særlig meget. Jeg synes, det er lidt overreklameret.


Top
  
 
Indlæg: 10 jan 2017 19:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 15 mar 2016 18:19
Indlæg: 36
Det meth jeg fik så meget rent ud. Men det virkede ikke så kraftigt.
Til gengæld lugtede det ikke, så det blev ikke taget
Alt, som lugter, bliver næsten altid taget, dvs:
Amf
Coke
MDMA
HASH

Især coke og amf bliver ofte taget, ikke inderigs, men når det kommer udefra.

Jeg har et tons bøder :(


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team