Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:42


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 08 sep 2017 21:04 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Hej Allesammen og tak for medlemskab på jeres fine forum!

Nu går der nok desværre ikke længe før at vi får amerikanske tilstande hvor de fleste arbejdsgivere mf. vælger at "tjekke" ens præferencer med ens "fetisher" osv.
Samtidigt er der nogle som nyder trygheden, ved altid at have muligheden, for lige at kunne risle et syntetisk og rent, gyldent skyl, ned i bæret på sin udkårne, det være sig et menneske, en dukke eller dukkens tekop.

Der er heller ikke noget værre end at løbe tør for sin egen varme tis ved swingerfesten og hoppe i sådan et skod-udstyr man kan købe online med store poser og lange rør med en falsk penis, og derefter blive diskvalificeret for ikke at lægge sin autentiske sukkermadsirup.

Derfor har jeg lagt hovedet i blød og kommet frem til en løsning, både til den stående såvel som den siddende, som burde kunne tage modet fra enhver, lidt for nysgerrig fanta-connoisseur i orgie-buret.

De løsninger som findes online er for, min smag, enten for dyre, eller er noget hjemmelavet fusk som vil skumme dine svært-lokaliserede dråber, lave en masse forstyrrende klukke-lyde og holde eders saft kold nok til at vække mistanke såvel som ubehag ved påføring. Man skal skrive sig bag øret at et dejligt varmt sprøjt jo forventes, og husk nu at hvis bryggen er lunken, løfter de klunken, og finder dunken!
Med andre ord, hvis ikke den er varm nok, tjekker de bare din full leather-suit for steder man kunne forestille sig at der kunne gemmes en tisbeholder, hvilket i alle tilfælde bare vil gøre din urin-fantasi endnu mere utroværdig.


Ideen baserer sig på en kombination af nogle af de dyre drenges udstyr som ofte lægger sig i prisklasser op 50-500 dollars afhængigt af udformningen og behovet. Det sikreste scenarie for begge parter er at indsætte ballonerne i Anus eller Vagina og skjule røret enten under en brugt tampon eller underneden på skaftet. Ellers kan anordningen positioneres i kanten af underhylerne, bare man er sikker på at de er stramme nok. (Dvs. bær mere end et par så de strammer!) Men det er kun hvis "sexlegen" ikke rekvirerer at tøjet eller bukserne smides. Ellers kan en smule kontaktlim, eller noget bandageplaster i hudfarve kamuflere røret under skaftet således at, de luskede hænders snilde, ej behøves.

Du skal bruge:

1. Urine Catheter (Specifikt en med en mini toprør med ventil som det på billedet) fås til ca.30 kr.
2. Urine Bag (En med en mindre slange som passer til at indsætte minirøret fra den anden pose, ses på billede)1 stk 10-20 kr.
3. Store balloner. ca. 10 kr.
4. En saks.
5.Elastikker.
6. En slags Urin eller andre safter afhængigt af temperament.

(7) Evt. det tynde rør fra en sprayflaske kan være optimalt til at klistre under skaftet hvis man er under skarpt opsyn. Det vil så kunne forsejles med lidt stearin som man kradser af, og langsom lader ballonen tømmes ned langs ryggen på din givne partner.

Installationer som denne koster gerne flere hundrede dollars, og laver ofte mærkelige lyder eller er umulige at være særligt diskret med.

Jeg foreslå at i gør tråden sticky, i mere end én forstand, så i ikke kommer i klemme i "klubben" hvis uheldet en dag er ude :)

Kærlige og tilpas lune hilsner Urinus!

Billede


Billede


Billede

Som i nok kan se prøvede jeg med en flaske og en ventil, men lyden var for høj til min smag, og den kunne ikke skjules godt nok under latexdragten ;)

Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Billede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2017 22:19 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 sep 2017 23:07 
Uanset om det er troll eller ej, er det fandme grineren, og det er altid godt :lol: :mrgreen:


Top
  
 
Indlæg: 08 sep 2017 23:19 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Sikke en fin og veludført guide! Thumbs up, dér. Lækkert med alle de billeder. :lol:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 00:05 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 mar 2010 13:47
Indlæg: 2814
Geografisk sted: Kolding
Klart en af de bedste post i flere år! :rocking:
10/10

_________________
Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 JEG HADER MIN FORSTAND, SÅ JEG SNIFFER HVAD JEG KAN Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍 Manji 卍


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 03:31 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Jeg vil nødig pede nogle over tæerne såvel som gå i mod nogle retningslinier. Derfor har jeg valgt at positionere min post som en fetish-orienteret anordning så hvad der læses imellem linierne er på eget ansvar. Skulle man benytte apparatet til snyde/undgå en arbejdsrelateret urinscreening mm. vil det kun blive set som selvforskyldt opildning til soak'n-jizz med den pågældende overordnede, fra min side.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 07:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 dec 2014 23:50
Indlæg: 228
Geografisk sted: Nordjylland
...


Senest rettet af Freidrich Gauss 14 jul 2018 10:27, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 08:57 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 maj 2010 12:37
Indlæg: 836
Hahahaha, #1 post den her måned! God guide, men må sgu indrømme jeg studsede lidt over hvad faen ideen var i går... Skud ud til alle pis-fetishister!

_________________
NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 16:37 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Frugthat skrev:
Altså thumbs up for at du har lavet en sikkert fin guide, men er du ikke landet på det forkerte forum? Jeg kan ikke se relevansen for psychedelia.dk, hvor vi snakker rusmidler og emner knyttet dertil.
Det er så irrelevant, at jeg er i tvivl om det er troll, men det virker alligevel nørdet nok til at være legit. Er du seriøs, må du gerne uddybe. Så kan det måske bare blive rykket til fuckforummet


Hahahaha!! Jeg ved snart ikke hvad der er mest sjovt. Urinus ordvalg eller at du faktisk i et kort øjeblik blev i tvivl om en urin-fetishist, ved en fejl, havde forvildet sig ind på Psychedelia, og i venlige toner forsøgte at udrede hvorfor han lavede en udførlig guide til urinsex, som sin første post! :lol: Det er simpelthen guld, og tusinde tak for guiden Urinus! Hvis man en dag skal screenes vil den jo være genial at bruge :D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 19:53 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
:hjerte:
Jeg føler mig også underholdt (og informeret)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 sep 2017 22:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 sep 2017 18:53
Indlæg: 29
Tusind tak for alle de fine ord, jeg er glad for at det kunne bruges! Den har personligt reddet undertegnede fra en grel situation, selvom at ideen om at stoppe rent "syntetisk" pis op i rouladen også kunne siges at være en anelse forstyrrende i øjeblikkets hede. Og til dem som ikke lige forstod min "fetish" med det samme, hvor utroligt fedt i viser sådan en velkomstånd til skæve og sære ideer alligevel. Jeg havde jo også lagt den under Alkymistens Hjørne og nævnt syntetisk urin i overskriften, så det er oplagt at den umiddelbart smider de fleste af sporet! Og selvfølgelig er jeg ikke interesseret i hvordan man syntetiserer urin! Kun hvordan man drikker den bedst... eller noget - Men igen tak, og sætter pris på den varme velkomst :)


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 17 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team