Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 15 sep 2019 10:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: .
Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
:stop: Under construction! Lad venligst være med at skrive noget i kommentar feltet, eller noget i den stil, før dette skriv er 100% færdigt. Der vil blive givet besked herom :) På forhånd tak :)

Hvordan man laver sit eget kokain fra bunden af

Fra blad til HCl:

Der er 2 hovedmetoder til at lave kokain: Opløsnings extraction og en syre extraction. Dette er en opløsnings extraktion.

Kan med stor fordel startes op på en tirsdag, så kan "suppen" drænes fra på en fredag.
I så fald ser processen således ud:

-Tirsdag: ”sættes over. 45Min arbejde + 1 times ventetid
-Onsdag: Rørre rundt. 5Min arbejde
-Torsdag: Rørre rundt. 5Min arbejde
-Fredag: Petroleum tappes af, kokain trækkes over i vand, og vand isoleres. 4 timers arbejde. 2 timers ventetid.
-Lørdag: Kokain base laves, og sættes til tørring.

Opskriften gælder for 1 kg tørre blade

Ingrediens liste:

-1 Kg. tørrede kokablade eller coca te

-0,5kg krystalsoda. Sælges som Soda af mærket Sterling

-3liter demineraliseret vand

-5 liter Petroleum/lampeolie.

-0,5 liter Svovlsyre 14% (Polervand) Skal tyndes ned til Svovlsyre på 5%
0,1L Svovlsyre på 14% + 180ml vand= 0,28L (Svovlsyre på 5% skal bruges)

-Kaliumpermanganat
3g Kaliumpermanganat + 50ml vand = (6% opløsning skal bruges)

-0,5 liter Salmiakspiritus på 8% fra Borup Kemi

-0,5 liter Saltsyre på 30%

-0,5 liter Acetone fra Borup Kemi
Evt. lav din egene tør acetone, hvis du ikke har tiltro til Borups kemisk rene acetone.

-150ml diethyl æter

Billede
-Punkt 1:
1 kg tørrede, pulveriserede Kokablade gøres klar

Billede
-Punkt 2:
Nu forberedes en opløsning af 0,2 kg krystalsoda opløst i 2L demineraliseret vand.

Billede

Billede
Blandes i en skål

Billede

Billede

Billede
-Punkt 3:
Bladene skal blandes op med væsken. Laves i en stor skål på min 4 Liter.

Det er meget vigtigt at du gør det så bladene bliver blandet ordentligt med væsken.
Det skal blive en stor grødet masse.

Billede
Når det er en ensartet tyk grød, hældes det over i en pose, og samme procedure gentages med det sidste 0,5kg koka blade og vand.

Når det hele er samlet i en pose, binder du en knude på posen og lader det trække i 1 time

1 Time senere:

Billede

Billede
-Punkt 4:
Nu hældes din ”grød” blanding fra posen op i en åben 25L beholder. Herefter tilsættes 5L petroleum og blandingen røres sammen, med et farve-/cement-blander bord på en boremaskine. Rør rundt med boremaskinen i laveste gear i 2minutter. Bagefter dækkes Åbningen i 25L dunken, dækkes til med plastik posen for at forhindre fordamping.

Billede

Blandingen skal stå i 3 nætter. og i løbet af den periode skal der omrøres 2 gange pr dag, med en omrørings tid på ca. 2 minutter pr gang. Jeg plejer at gøre det morgen og aften.

3 nætter senere:

-Punkt 5: Nu er der gået 3 nætter og så skal Petroleum adskilles fra bladene.
Proceduren gennemføres på denne måde:

Billede
Alt indeholdet hældes ud i en ren spand på 5-10 liter, igennem et dørslag som er foret med et stykke stof på ca 1*1meter.

Billede

Billede

Billede
Stoffet vrides for at presse så meget petroleum ud som muligt. I stoffet har vi nu en tyk grød med det meste petroleum siet fra.

Billede

EN ÆBLEMOST PRESSE FORBEREDES NU

Billede
Grøden fra stoffet bredes nu ud på et tykkere stykke stof, og fordeles som en lang pølse.

Billede
Stoffet rulles nu omkring pølsen af grød, som en buritto, med enderne stoppet ind i sig selv.

Billede
Vores buritto ligges i ned langs kanten i æblepressen.

Billede
00Det er vigtigt at få presset det sidste ”saft” ud af bladene, da det ofte er i det sidste meget af ”det gode” sidder. Vores kokain befinder sig nu i petroleummet, og det sorte der kommer med ud, er beskidt vand.

Æblemost pressen kan tåle at blive spændt så hårdt som du kan med 1 arm, så vær ikke nervøs!

Billede
Du når til et punkt hvor der stort set kun kommer sort vand ud, og næsten intet petroleum. Her stopper du, lader det dryppe af og løsner. Dette hældes i en skilletragt, og det sorte vand fjernes.

Alt Petroleum hældes herefter sammen i en ren 5L plastik dunk. Petroleum indeholder nu vores kokain alkaloider!

-Punkt 6:
En 5% vandopløsning af Svovlsyre skal bruges nu. Ca. 0,1 liter
Det fremstilles således: 0,1 liter Svovlsyre på 14% blandet op med 0,18 Liter destilleret vand= 0,28Liter 5% Svovlsyre

-Punkt 7:
Nu skalsvovlsyre blandes i Petroleummet for at trække, kokainen ud. Dette omdanner kokain basen/alkaloiderne i petroleummet til kokain sulfat, som opløses i vandet. Det syrlige svovlsyre-vand lag, som er den vi skal bruge, danner et lag på bunden under Petroleum. Det skal du have ud.Den første ekstraktion laves med 70ml svovlsyrevand og den anden med 50 ml.
Ved hver ekstraktion skal dunken med petroleum rystes meget hårdt for at det blive ordentligt blandet. Nogle emulsioner vil forme sig, men næsten ingenting. (En emulsion er en blanding af to væsker som ikke er opløselige i hinanden. F.eks. olie og vand).

Derfor skal 2 ekstraktioner med 5% svovlsyre udføres, dette gøres således.:

Alle 5 Liter petroleum med kokain befinder sig i en 5L dunk, som reelt kan indeholde 5,5 Liter.

Her tilsættes i første omgang 70ml svovlsyrevand, som rystes op og ned 200gange.
Petroleum/svovlsyren hældes nu i en skilletragt., det hele kan ikke være der så dette gøres ad 2 omgange, på følgende måde:

Lad det skille i 30min. I første omgang vil der ikke lægge sig så meget vand i bunden.

30min senere:
Tap vandet af ned i et glas, dette gemmes, det gør ikke noget at en lille smule petroleum smutter med ned i glasset når vandet tappes af.
Petroleummet fra skilletragten drænes af ned i en spand.

Resten af petroleummet/svovlsyren i rystedunken hældes nu op i skilletragten. Dette har allerede stået i 30min og fået lov at skille, så du vil straks se en del mere vand i bunden af skilletragten.
Vandet drænes fra ned i glasset fra før.
Petroleummet der nu befinder sig i skilletragten, drænes af ned i rystedunken. Petroleummet der før blev drænet ned i en spand, hældes også op i ryste dunken.

ALT vores petroleum befinder sig nu igen i ryste dunken.

Nu gentages den samme proces fra før, blot med 50ml i stedet for 70ml., for at få det sidste Kokain med.

Du tilsætter 50ml svovlsyre, ryster, hælder op i skilletragten, venter 30min, dræner vandet fra, dræner dit petroleum fra skilletragten op i en spand. Hælder resten af dit petroleum fra ryste dunken op i skilletragten, dræner vandet fra ned i glasset. Og nu venter du 30min ekstra for at se om det skulle danne sige lidt mere vand du kan dræne fra.

30min senere:
Den sidste sjat vand drænes fra skilletragten ned i glasset. Alt dit petroleum hældes nu op i en dunk og stiles til side til næste gang du skal lave kokain.

Nu står du tilbage med ca. 120ml. rødbrun svovlsyre/kokain væske, som hældes op i det tomme måleglas på 100ml. Det burde lige kunne være der. Petroleums rester vil ligge sig i overfladen, og kan let suges op med en lille sprøjte.

Nu hælder du de 120 ml syrlig svovlsyre væske gennem en vatrondel som du bruger som filter, herefter igennem et kaffefilter, og så er vi klar med ca. 120 ml rødbrunt svovlsyre væske der indeholder al vores kokain. Denne væske dækkes over med husholdnings film og en elastik og stilles i køleskabet natten over.

-Punkt 8:
En opløsning på 6% kaliumpermanganat laves (Kaliumpermanganat pulver blandes med denatureret vand) og stilles i køleskabet natten over .

OBS:Kaliumpermanganat er giftigt, og dette udføres med maske , handsker og arbejdstøj på. Kaliumpermanganat farver utroligt meget. Hvis det kommer på huden farves huden brun. Dette kan fjernes ved at gnubbe med cirtonsaft. Gøres forsigtigt så det ikke støver. Farven på væsken er som rødlig øl. Filtreres til sidst., først igennem en vatrondel l og herefter igennem et kaffefilter. Det tager ca 30min at løbe igennem kaffefilteret.

30min senere:

Glasset dækkes over med husholdningsfilm og en elastik, og sættes i køleskabet natten over.

Næste dag (Lørdag):

-Punkt 9:
Nu tilsættes 3,2 ml af din Kaliumpermanganat opløsning under kraftig omrøring. Og det gøres i alt 8 gange med 10 minutters mellemrum, så du har tilsat i alt 25,6ml. Efter sidste tilsætning og omrøring lader du det stå i 30 minutter.

30min senere:
Når det har stået og hvilet, hælder du opløsningen gennem et (kaffefilter) stof/lagen filter.

MnO2 (Mangandioxid fra Kaliumpermanganat) opholder sig nu på filteret og den flydende oxideret ”kokain-holdig væske” er nu næsten farveløs.

[Hvis ikke din væske er farveløs, så viger du den noget mere kaliumpermanganat under omrøring og filtrerer igen?]
-Punkt 10: Basefisering

Afmål 5ml. 8% salmiakspiritus. Tilsæt herefter halvdelen lidt ad gangen under omrøring, vent 5 minutter, og tilsæt herefter yderligere 1ml. Giv væskerne tid til at reagere med hinanden.

Kokain Base begynder at dannes når pH værdien stiger til over 7.

NU måles pH værdien med en pH stick. -Hold evt. øje med pH værdien. Den må ikke overstige 10. Jeg plejer at stoppe ved en pH på 9.
Hvis en pH på 10,65 overstiges vil ammoniak der er Nukleofil angribe kokain molekylerne.

-Glasset stilles til side i 3 timer for at bundfælde. Kan med fordel dækkes over

Kokain Basen er nu sunket lidt til bunds, og i toppen er 0,5-1 cm klart vand.

-Når der er minumum 1 cm klart vand over basen, tilsættes mere salmiakspiritus et par dråber ad gangen. Hvis ingen reaktion opnås, så stop. Hvis det crasher ud i mere hvidt grums, så tilsæt 1ml salmiakspiritus mere, rør rundt, dæk til, og lad det falde til ro indtil der igen er et lag klar væske på toppen, og gentag indtil ingen reaktion opnås når du tilsætter et par dråber salmiakspiritus.

-Når ingen reaktion opnås ved tilsætning af salmiakspiritus, røres rundt en sidste gang, og blandingen stilles igen til side for at synke til bunds i 1 time

Resten udføres efter standard procedure.

-Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=51476
-Acetonevask af kokain: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=86&t=51577
-Laboratore analyse og test af renhed af Kokain: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=85&t=53060
-LeJunk's Cocaine Purification Technique / Acetone Wash: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=52745
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]