Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:46


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 23 jan 2019 13:32 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2019 12:09
Indlæg: 3
Hej alle!, jeg er begyndt at samle ind til at ekstraktere DMT fra Mimosa Hostilis rod bark.
Jeg følger en metode som GordoTEK har lavet, som angiveligt skulle være den nemmeste og "mindst giftige" metode.
Metoden kan ses her: https://www.youtube.com/watch?v=pLcC94Qbzz8&t=1110s

Jeg har erfaring med Svampe og LSD, og vil gerne udvide mig spirituelt, og så er jeg bare pisse nysgerrig.

Jeg har samlet disse ting ind :
- 100g Mimosa Hostilis fra Ethnoplanet, delvist pulveriseret.
- Matas Rensebenzin (Naphtha)
- Soda Pulver fra Sterling (Natriumcarbonat)
- Levevis Klar Lager Eddike 5% (Er det destilleret sådan noget?, og er det ligegyldigt om det er?)


Vil i sige at ingredienserne er holdbare? Gordo bruger Destilleret eddike på 5% i videoen, jeg kunne kun finde Levevis Lager eddike 5%?
og Soda Pulveret er også det jeg skal bruge ikke? Gordo bruger noget der hedder Pickling Lime som indeholder Calcium Hydroxide, men han siger man kan bruge
Sodium Carbonate som et alternativ, og Sodium Carbonate oversat til dansk er natriumcarbonat, som Sterling Soda pulveret jo indeholder..



Udstyr:
- Crock Pot
- Lille Glas krukke
- Køkken Maskine
- 2 Glas fad
- Plastfolie
- Silikone Spartel
- Tragt i Rustfrit stål
- Kaffe filter
- Spise ske i Rustfrit stål
- Barberblad til at skrabe DMT fra glas fad


Fremgangs måde:
- Hæld 100g MHRB ned i skålen i køkken maskinen
- Tilføj 100ml Eddike, sæt den nu til at røre rundt
- Tilføj 120ml vand som er opvarmet i mikrobølgeovn i 1 minut
- Tilføj 80g Sterling Soda Pulver
- Lad det mixe i 10 minutter
- Nu stoppes maskinen, og hele blandingen skrabes ned i et Glas fad
- Dæk hele glasfadet til med plastfolie
- Lad det sidde og vent mindst 1 time
- Nu skal det første "pull" laves, (der laves 4 pulls I alt)

- Hæld 500ml varmt vand ned i en glasbeholder og varm det i mikrobølgeovnen i 3 minutter
- Hæld vandet ned i en Crock Pot, sæt på varmeste indstilling og sæt låget på.
- Hæld 100g Rensebenzin ned i en lille glas krukke som har et låg
- Sæt glas krukken ned i Crock Potten i vandet, sæt låget oven på glas krukken så den hviler derpå.
- Tænd for emhætten på høj tilstand
- Sæt Glasfadet oven på crock potten, stadig med glas krukken nede i.
- Sæt timer på 10 minutter
- Efter 10 minutter, tages glas fadet af crock potten og stilles på bordet, det samme med glas krukken
- Fjern plastfolien fra Glasfadet, og sæt nu glas fadet tilbage oven på Crock potten
- Forsigtigt hæld Rensebenzinen fra glas krukken oven på blandingen i glas fadet.
- Sæt en timer på 10 minutter, og rør nu forsigtigt i blandingen med en ske i rustfri stål
- Efter du har rørt i 10 minutter, saml hele blandingen i en side af glas fadet med skeen.
- Sæt nu en Tragt i Rustfri stål med kaffefilter oven på glas krukken fra før
- Hæld nu kun det resterende rensebenzin fra glas fadet ned i tragten til glas krukken
- Dæk glas fadet til igen med plastfolie, og gem det til næste "pull"

- Nu er DMT'en nede i rensebenzinen i glas krukken, og det skal nu koncentreres.
- Sæt et nyt og rent glas fad oven på Crock potten.
- Hæld rensebenzinen fra glas krukken ned i det nye glas fad
- Sæt en timer på 30 minutter, husk det under emhætten på fuld styrke
- Efter 30 minutter burde der være ca. 10 - 20g rensebenzin tilbage i glas fadet
- Tag glas fadet væk fra Crock potten, tør undersiden af fadet for vand, of tildæk fadet med plastfolie.
- Sæt fadet i fryseren på koldeste indstilling, tilt fadet en smule så rensebenzinen samles i den ene side af fadet
- Vent 2 til 4 timer, rensebenzinen bliver lidt "tåget" i kulden, men når det er helt "klart" igen, skal fadet tages op
- Derefter hæld rensebenzinen i glas krukken med tragten, så DMT'en alene efterlades i glas fadet.
- Nu skal glas fadet tørre, sæt det under emhætten og tilt fadet, så resterende rensebenzin kommer væk fra DMT
- Efter 1 til 2 timer er det tørt, nu kan DMT'en skrabes ned på et stykke papir med et barber blad, så det samles

- Der burde være omkring 1 til 2g DMT efter alle 4 Pulls.

Hvad syntes i om denne metode? Jeg tager imod alle inputs
- God dag!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2019 14:00 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Det er giventvis den samme teknik som imp har postet i main tråd - som bygger på Normans Teknik.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=38153

Du kan med fordel smide eddiken ud, og trække med rensebenzinen når du alligevel bruger NaoH. Du kan (for at undgå lugt) fryse dine pulls og udklække DMT'en sådan.

Den aller bedste metode til at ekstraherer DMT er for mig, at bruge NaoH, trække med Xylon, FASA, vask fasa, converter fumeraten til freebase og rekrystalliser efter en vask. Dette giver +2% for mig all day everyday! og det er med halvt kg pull. Det skulle eftersigende også blive mere potent end single-spectrum heptan ekstrationer.

Metoden tager længere tid, men yield og kvalitet er i top og du slipper for nogen som helst lugt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2019 14:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2019 12:09
Indlæg: 3
DIY skrev:
Det er giventvis den samme teknik som imp har postet i main tråd - som bygger på Normans Teknik.
https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=80&t=38153

Du kan med fordel smide eddiken ud, og trække med rensebenzinen når du alligevel bruger NaoH. Du kan (for at undgå lugt) fryse dine pulls og udklække DMT'en sådan.

Den aller bedste metode til at ekstraherer DMT er for mig, at bruge NaoH, trække med Xylon, FASA, vask fasa, converter fumeraten til freebase og rekrystalliser efter en vask. Dette giver +2% for mig all day everyday! og det er med halvt kg pull. Det skulle eftersigende også blive mere potent end single-spectrum heptan ekstrationer.

Metoden tager længere tid, men yield og kvalitet er i top og du slipper for nogen som helst lugt.



Tak for svar, hvorfor ville du smide eddiken ud? tænker der er en grund til at han nævner det, jeg er helt noob til det her område, så jeg spørger bare :)
og du bruger Xylol istedet for Rensebenzin, hvorfor?
og hvad er vask FASA?
hvad betyder converter fumeraten til freebase?

Jeg er ikke ude efter en særlig lang process, jeg syntes Gordo's metode virker nem, uden at have kendskab til kemi osv..
Så det vil sige at du ikke vil anbefale at jeg gør som jeg har skrevet?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2019 14:16 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
Jeg ville følge IMP's guide i det link jeg gav dig. Synes det er mange unødvendige trin i din guide.
Der skal bruges de samme ting som du har nu, og metoden er den samme.

Rensebenzin er nemmest at fordampe udenfor om sommeren. Det lugter meget og fordamper langsomt. Jeg ville smide det i fryseren og filtrerer DMTen fra, så kan du hælde rensebenzinen ud i toilettet bagefter. Held og lykke :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 jan 2019 15:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 23 jan 2019 12:09
Indlæg: 3
DIY skrev:
Jeg ville følge IMP's guide i det link jeg gav dig. Synes det er mange unødvendige trin i din guide.
Der skal bruges de samme ting som du har nu, og metoden er den samme.

Rensebenzin er nemmest at fordampe udenfor om sommeren. Det lugter meget og fordamper langsomt. Jeg ville smide det i fryseren og filtrerer DMTen fra, så kan du hælde rensebenzinen ud i toilettet bagefter. Held og lykke :)



Jeg har dog ikke en skilletragt, har en normal tragt i rustfrit stål..
Jeg lærer bedst visuelt, og da jeg ikke kan se en video af IMP's fremgangsmåde, må jeg springe fra, og prøve GordoTEK's, og håbe på det bedste.

Men hvorfor mente du at eddike var ligegyldigt?
og hvad var Vask FASA?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 13:19 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
Rensebenzin er nemmest at fordampe udenfor om sommeren. Det lugter meget og fordamper langsomt. Jeg ville smide det i fryseren og filtrerer DMTen fra, så kan du hælde rensebenzinen ud i toilettet bagefter. Held og lykke :)[/quote]

Man hælder ikke opløsningsmidler i toilettet! Det ryger lige ud i naturen... Brugt solvent samles korrekt i flasker og afleveres på genbrugsstationen. De stiller ikke spørgsmål.

Når det så er sagt, er jeg helt enig i valg af metode - fryseudfældning er vejen frem og giver et pænere produkt end simpel fordampning.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 29 jan 2019 20:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 jul 2018 23:13
Indlæg: 28
Jeg bruger selv Gordotek med enkelte modifikationer, bla. fryseudtræk. Jeg valgte den til at begynde med pgra. de ugiftige ingredienser, og den giver mig lige under 2%.
Du kan i øvrigt sagtens genbruge rensebenzinen efter fryseudtrækket, metoden er ret "ren". og der burde ikke være nogen urenheder tilbage i den efter frys.
God rejse når nu når dertil!

_________________
He not busy being born is busy dying
Dylan
[/i]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 30 jan 2019 11:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 23 maj 2014 12:59
Indlæg: 133
noname skrev:
Man hælder ikke opløsningsmidler i toilettet! Det ryger lige ud i naturen... Brugt solvent samles korrekt i flasker og afleveres på genbrugsstationen. De stiller ikke spørgsmål.
Tak !! Jeg skal ofte skille mig af med størrere mængder af opløsningsmidler og har undret mig rigtig mange gange! Det vil jeg klart gøre fremover! :oops:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 31 jan 2019 11:13 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 sep 2002 01:01
Indlæg: 3112
Geografisk sted: Away...
DIY skrev:
noname skrev:
Man hælder ikke opløsningsmidler i toilettet! Det ryger lige ud i naturen... Brugt solvent samles korrekt i flasker og afleveres på genbrugsstationen. De stiller ikke spørgsmål.
Tak !! Jeg skal ofte skille mig af med størrere mængder af opløsningsmidler og har undret mig rigtig mange gange! Det vil jeg klart gøre fremover! :oops:


Bare husk at sæt et korrekt label på flaskerne og hold dem så rene som muligt (altså uden vandfaser/syre/base), så de kan blive sorteret korrekt.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jul 2019 20:11 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 01 okt 2017 21:13
Indlæg: 2
Jeg er også lige begyndt at prøve med Gordo tek, af samme årsag at der bruges fødevare kvalitet ingredienser. Jeg har lige et par spørgsmål. I Gordos video varmer han rense benzinen op pga. det derfor trækker bedre. Han fordamper så en stor del af det for at reducere det inden han kommer det i fryseren.

Er det nødvendigt at reducere det inden det kommer i fryseren? Jeg er lidt bekymret for lugten af rense benzin dampene udenfor måske vil gøre naboerne mistænksomme.

Hvis det er nødvendigt, hvad kan man så gøre ved lugten? ville et kulfilter fjerne den?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 19 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team