Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 18:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 06 okt 2019 10:17 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Hej

Jeg har selv valgt at få antabus.

Det er velkendt at man kan drikke hvis man tager antihistaminer.

Hvis jeg en lørdag skal i byen og gerne vil drikke en lille smule, hvordan fungerer det så med antihistaminer? hvilke og hvor mange skal man tage?

På forhånd tak.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2019 12:23 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 aug 2003 01:01
Indlæg: 4006
Geografisk sted: .....
Den har jeg aldrig hørt før.. Hvis du vælger ta prøve, så start MEGET stille ud.. Kan ikke se hvorfor det skulle virke!
Svovl derimod, skulle have noget på sig.. Men det må du selv undersøge...

Det ku godt blive en farlig leg, at drikke mens du er på antabus.. Rød sodavand smager btw mega godt!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2019 13:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 okt 2011 00:36
Indlæg: 1364
bamsefar, hvorfor vil du drikke når du er på antabus?.. hold dig til vand, kola osv..
man kan altså dø af at indtage alkohol på antabus!!

_________________
legaliser frihed! °ºª -og løs problemerne istedet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2019 21:59 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Hej

Den er god nok hvad angår antabus og antihistaminer(allergimedicin). Jeg kender bare ikke styrken af antihistamin.

Jeg vil som sådan heller ikke bare drikke, ellers ville jeg ikke tage antabus. Der er mere tale om særlige lejligheder, hvor man drikker en øl eller to.

Tak


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 okt 2019 23:23 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jun 2009 18:51
Indlæg: 543
Geografisk sted: NV
Bamsefar2 skrev:
Hej

Den er god nok hvad angår antabus og antihistaminer(allergimedicin). Jeg kender bare ikke styrken af antihistamin.

Jeg vil som sådan heller ikke bare drikke, ellers ville jeg ikke tage antabus. Der er mere tale om særlige lejligheder, hvor man drikker en øl eller to.

Tak

det skal være første generations antihistaminer som promazazine eller hva det nu hedder, før det hjælper. Vile det ikke være en ide at lade være med at tage antabus når du vil drikke alligevel.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2019 07:31 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Jeg tror det er svært som alkoholikker at nøjes med en øl eller to, det scenarium jeg ku forestille mig er at det ender i kampdruk.
Nu er alkoholikere forskellige så jeg ved selvfølgelig ikke hvordan dit drukmønster er, men jeg ved at hvis jeg bare en enkelt gang fodre min misbrugs trold, så får trolden magt og sandsynligheden derfra stiger på at trolden skal fodres inden længe og igen og igen.
Og så står jeg der slået tilbage til start og skal hele den nedderen proces igennem igen, men det er et valg som er helt dit eget.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2019 11:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
crazym skrev:
Bamsefar2 skrev:
Hej

Den er god nok hvad angår antabus og antihistaminer(allergimedicin). Jeg kender bare ikke styrken af antihistamin.

Jeg vil som sådan heller ikke bare drikke, ellers ville jeg ikke tage antabus. Der er mere tale om særlige lejligheder, hvor man drikker en øl eller to.

Tak

det skal være første generations antihistaminer som promazazine eller hva det nu hedder, før det hjælper. Vile det ikke være en ide at lade være med at tage antabus når du vil drikke alligevel.


Tak for svaret. Jeg har som skrevet ikke tænkt mig at "drikke" igen. Det var kun ved særlige lejligheder. Jeg fortsætter med min antabus.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 07 okt 2019 11:14 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 02 okt 2018 15:06
Indlæg: 67
Fso skrev:
Jeg tror det er svært som alkoholikker at nøjes med en øl eller to, det scenarium jeg ku forestille mig er at det ender i kampdruk.
Nu er alkoholikere forskellige så jeg ved selvfølgelig ikke hvordan dit drukmønster er, men jeg ved at hvis jeg bare en enkelt gang fodre min misbrugs trold, så får trolden magt og sandsynligheden derfra stiger på at trolden skal fodres inden længe og igen og igen.
Og så står jeg der slået tilbage til start og skal hele den nedderen proces igennem igen, men det er et valg som er helt dit eget.

Mvh


Tak for svaret. Du har en pointe. Det er nok ikke så nemt "bare" at drikke en eller to øl. En er for mange, og tusind er aldrig nok.

Mvh


Top
 Profil  
 
Indlæg: 23 okt 2019 14:31 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 11 sep 2008 17:04
Indlæg: 2080
Geografisk sted: Fuldtidsforvirret på fyn
Antihistaminer HAR effekt mod antabus det er sandt .. MEN det fjerner kun rødmen i huden generelt, dit hjerte vil stadig banke afsted på fulde hammer det kan jeg love dig! Lad vær!

Antabus og alkohol skal aldrig blandes uanset hvad. Skal du endelig drikke (og højst sansynligt smide alt på gulvet fordi du ikke kan styre det som du tror) så vent mindst 8-10 dage efter antabus indtagelse. Som nævnt i tråden er det altså sket at folk kradser af på den combi!

_________________
NotoriskSpradebasse!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 13 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team