Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 22:24


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 02 feb 2002 20:49 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Rent teoretisk (natürlich):

Jeg er dårlig til at koge ting og der står i opskriften på GHB at lortet skal koge i tre kvarter. Betyder det at der skal fyres godt op under gasblusset eller skal det bare stå og "simre" stille og roligt? Jeg har læst at kogepunktet for GHB/GBL er på ca. 200 grader, skal denne temperatur opnås og evt. i hvor lang tid??? Jeg håber virkelig i kan hjælpe en stakkels københavner der pjækkede fra halvdelen af hjemmekunskabs timerne og ikke har de store erfaringer med praktisk kemi...Mvh. Psyko

Ps. Alt dette er jo kun teoretisk, intet ulovligt igang her [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 02 feb 2002 21:06 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Der skal vand i "opskriften", så temperaturen kommer kun lidt over 100. Det skal blot småsimre. Husk ikke at bruge aluminiumskogegrej, da basen æder det. En mikrobølgeovn hvor man holder godt øje med reaktionen i en stor skål er måske at foretrække...


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 02 feb 2002 21:41 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 29 maj 2001 01:01
Indlæg: 1867
Fyr op for halvdelen af hvad komfuret kan levere af varme.. Så skulle det så småt begynde at koger efter 5-10min.. Og så hold øje med det og juster varmen der efter!

P.s. Jeg var nede i Roskilde´s matas efter Ph-papir.. Jeg; "Har i Ph-papir?" Matas damen; "Ph-papir? Hvad er det?"

De fatter minus, de matas folk! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 02 Februar 2002: Besked ændret af: daffy duck ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 03 feb 2002 00:19 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Det er det jeg siger Daffy, de hoes der får arbejde i Matas er dummere end lort...Det eneste de forstår sig på er kosmetik, kællinger (being mysogynist again?) Arrh okay, der skal vel være plads til os allesammen, men det er for langt ude at en "god" materialshop som Matas, ikke giver deres medarbejdere et grundkursus i almen nyttige produkter. Ellers skulle man da i det mindste afkræve en 9. klasses afgangsprøve i fysik/kemi for at blive ansat dér! Det' for dårligt! Nå, men skide være med det, tak for rådet, det gælder jer begge Daffy und die infamous Dopestar!

-Psyko

[ 02 Februar 2002: Besked ændret af: Psyko ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 03 feb 2002 10:22 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Tjah de er sgu lidt dumme, jeg ved ikke om det er tilfældigt men op til nytår kunne man ikke købe svovl, duh! De havde stadig acetone, brintoverilte og saltsyre, som vist skulle give en meget eksplosiv blanding, men ok, det er sgu iorden at de er dumme, ellers så ville de sikkert stille en dumme spørgsmål om hvad man skal bruge kemikalierne til eller sådan noget.


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 04 feb 2002 21:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 14 sep 2000 01:01
Indlæg: 129
Geografisk sted: Mars
Der altid een farmaceut i hver matas, de er IKKE dumme! Nogle af dem kan en del skumle ting jeg har engang "samarbejdet" lidt med en da jeg lavede meget sprit, pas på hvad i bestiller (indikatorpapir undtaget)!

/Lyn


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 25 feb 2002 02:57 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
Lige et spørgsmål mere, hvorlang tid kan en mængde ghb holde sig, det er jo bare vand, kan det ikke gå i forrådnelse ?
Kan man fryse det eller hvad ?
Jeg tvivler på en evt. stodder der fremstiller de 100 doser kan få dem konsumeret lige med det samme *host* [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 25 feb 2002 16:24 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 jul 2000 01:01
Indlæg: 2998
Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Boba Fett> Tjaaeh... En sådan skurk af en person kunne jo eventuelt konservere det med noget som Atamon, som bruges til syltede madvarer mv., og kan købes overalt.
Hvis opløsningen er koncentreret nok, vil der på grund af det osmotiske tryk heller ikke komme problemer med mikroorganismer. Men hellere være på den sikre side.


Top
 Profil  
 
 Titel: Åhh nej...
Indlæg: 25 feb 2002 16:36 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 21 jul 2000 01:01
Indlæg: 1492
Geografisk sted: Someplace!
Bare ikke for meget atamon...Det er ikke så rart for maven og det skulle vel nødigt ud igen for hurtigt..Det er ihvertfald hvad jeg har hørt fra forskellige husmødre !!!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 35 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team