Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 19 apr 2024 00:08


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 00:32 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
jeg HAR nu brugt søgemaskinen og fandt stort set intet om pcp...
jeg kunne godt tænke mig at prøve det en enkelt gang, men det er komplet umuligt (for mig) at opstøve [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] er der en af jer der har en brugbar opskrift på udtrækning / fremstilling af dette herlige stof [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 01:03 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2000 01:01
Indlæg: 1461
Geografisk sted: Sjælland
Nej


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 09:18 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Torben, jeg er ikke sikker på at jeg vil anbefale dig dette stof. Jeg har set en del opskrifter på stoffet, og det virker umiddelbart ret nemt at fremstille, men spørgsmålet er nok nærmere om det er klogt at tage? Jeg kendte engang en der tog det, og han fandt det yderst besynderligt og ikke specielt behageligt. Problemet er at man tit får vrangforestillinger ('jeg er usårlig', 'jeg er verdens mindste mand', 'jeg er lavet af glas') men fordi man samtidig har sin krops fulde anvendelighed i modsætning til f.eks. Ketamin, så kan det nemt resultere i at man gør skade på sig selv eller andre. Det er ikke uden grund at en af gadenavnene for PCP er 'Monsters'. Det er selvfølgelig dit valg, men måske burde du overveje det lidt mere?


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 16:04 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
´jeg ved godt at pcp kan være et ondsindet stof, men jeg har en ven der har prøvet det, og hen siger at man bliver så herligt opløftet, frisk og åben, lidt ligsom Meth, bare mere energisk og udadvendt..... men jeg har også hørt alle de skrækhistorier der findes derom. Men det hele kommer jo også i den grad an på ens omgivelser [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

men jeg kunne stadig godt tænke mig at prøve det, om ikke andet for at vide hvad det er [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

håber der en en der vil poste et link til en opkrift


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 16:07 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 604
Geografisk sted: Århus
Det håber jeg ikke, at der er en der vil.


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 16:24 
Offline
Psychedelia Gay Overlord

Tilmeldt: 13 maj 2001 01:01
Indlæg: 3406
Geografisk sted: Biløen
Aha, men det lyder ikke som nogen beskrivelse af PCP jeg nogensinde har hørt eller læst. Faktisk så tvivler jeg alvorligt på at din har taget PCP, men måske har fået et andet stof i stedet og så bare har fået at vide at det var PCP? Kan du fortælle hvilken form han har indtaget det i?


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 18:01 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
det var en væske, blandet med sodavand, og købte det af en gut han kender nede i Polen,
de kender hinanden godt og plejer ikke at tage røven på hinanden... men man kan jo ikke udelukke [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]

men jeg kan høre at stemningen for at lade mig eksperimentere med det ikke er skyhøj... så tror jeg, at jeg dropper det, de fleste herinde har jo nok mere erfaring end mig.
Og hvis det virkelig er så farligt er jeg da kun glad for at i yder den modvilje [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] det ville jo være skidt hvis jeg endte i en trækiste pga. lidt dumt pcp... [img]images/smiles/icon_redface.gif[/img]


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 20:14 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 21 mar 2001 02:01
Indlæg: 666
Hmmm... Det lyder da snarere som GHB (Fantasy) end PCP (Angeldust)...
Såvidt jeg ved ryger man PCP, ikke drikker det.


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 24 maj 2002 23:18 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 apr 2001 01:01
Indlæg: 142
Geografisk sted: DK
PCP, er det det samme som Angeldust??

Jeg troede det var en balsameringsvæske.
Hvis det er en balsameringsvæske, så er det vel tænkeligt at det kunne være det han havde fået. Stemmer dog ikke helt overens med de ting jeg har hørt om PCP heller.


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 25 maj 2002 10:57 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 05 aug 2001 01:01
Indlæg: 3279
Geografisk sted: Provinsen
Jeg har aldrig nogensinde hørt at PCP skulle være opløftende, jeg har snarere hørt at det skulle være en lidt zombie-agtig rus, hvor man ikke rigtig er sig selv. F.eks skulle det være svært at føle smerte, men det kan godt være det bare er mig der forveksler det med noget andet.

-Psyko


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 26 maj 2002 00:41 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 15 mar 2001 02:01
Indlæg: 1451
PCP/angeldust whatever er faktisk et bedøvelses middel ala Ketamin.
Det er vist ikke så svært at fremstille,men jeg har aldrig haft lyst til at prøve det.
Jeg kan huske på staden i 85/86,der var en del af det.
Især kan jeg huske en der havde taget det nogle dage i træk.Han blev som en hund med rabies.Fråde om munden og hele svineriet.
Betænkeligt stof,men jeg ka godt forstå at nogle få lyst til at prøve det,når man hører nogle af røver historierne.
Men helt objektivt,tror jeg ikke det er det store.
Men jeg vil meget gerne høre hvis nogen fråder noget. [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

[ 25 Maj 2002: Besked ændret af: Gonzo ]


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 28 maj 2002 00:16 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Right Gonzo, pcp er et stof i samme klasse som DXM og ketamin, hvilket vil sige at der er risiko for de samme skader. Selvom Olneys Lession aldrig er blevet bevist hos mennesker, så er det efter min mening smartest at holde sig på den sikre side.


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 28 maj 2002 00:22 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
og Jensus til alle os der ikke stener i døgdrift på erowoid, hvad er Olneys Lession ?


Top
 Profil  
 
 Titel: pcp
Indlæg: 28 maj 2002 00:32 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Jeg kan godt lige finde den helt præcise defination, men kort så er det en masse små huller rundt omkring i hjernen.

Jeg gider ikke til at poste det her da det er meget komplekst, men i kan da få linket http://www.erowid.org/chemicals/dxm/faq/dxm_side_effects.shtml#toc.6.3.1


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 5 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team