Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:26


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Absinth
Indlæg: 29 maj 2002 11:24 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2002 01:01
Indlæg: 501
Geografisk sted: Århus
Hey guys!

Jeg har tænkt mig for at måske prøve Absinth, men er der nogle bivirkninger? Jeg har hørt at det er en drik, brygget på malurth, som vist nok er en giftplante. Man skulle få den vildeste virkning, som nogle gode svampe - nam nam.

Nogle som vil dele deres erfaringer med mig, eller som bare ved noget om det?

- Thomhash


[ 29 Maj 2002: Besked ændret af: Thomhash ]

[ 29 Maj 2002: Besked ændret af: Thomhash ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Absinth
Indlæg: 29 maj 2002 11:50 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 apr 2001 01:01
Indlæg: 4843
Velkommen til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Gør dig selv en tjeneste (og os andre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) og brug boardets søgefunktion. Bare søg på absinth inde under visionære planter.....

Min personlige oplevelse med det var at det var lidt narkotisk...men ellers ikke mere.


Top
 Profil  
 
 Titel: Absinth
Indlæg: 29 maj 2002 16:18 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Kig under visionære planter... Der har jeg posted en masse under topic'en "Absinth i Aarhus" og ja, brug lige søgemaskinen en anden gang, mester [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Jeg er forresten igang med at lave noget selv lige nu af "küstennebel" fra tyskland (anis/kommen likør) og malurt... poster når jeg har taget det.

[ 29 Maj 2002: Besked ændret af: Fenriz ]


Top
 Profil  
 
 Titel: Absinth
Indlæg: 29 maj 2002 20:08 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 29 maj 2002 01:01
Indlæg: 13
Geografisk sted: Odense
Jeg har forsøgt mig lidt med absinthen inde fra http://www.juuls-vinhandel.dk/dm/00218/004484.html
Jeg må desværre indrømme at virkningen ikke var så stor - jeg kunne faktisk næsten ikke mærke det. Så fyr hellere dine penge af på noget ordertlig dope


Top
 Profil  
 
 Titel: Absinth
Indlæg: 30 maj 2002 00:05 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 maj 2002 01:01
Indlæg: 501
Geografisk sted: Århus
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Jensus:
Velkommen til [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] Gør dig selv en tjeneste (og os andre [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] ) og brug boardets søgefunktion. Bare søg på absinth inde under visionære planter.....

Min personlige oplevelse med det var at det var lidt narkotisk...men ellers ikke mere.
<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg takker. Jeg er egentlig vant til at bruge et forum magen til det her (mopedgallery), men ups - jeg kom til at søge under et forkert forum [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]
Sry.
Btw. takker for den varme velkomst [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 20 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team