Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 10:19


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Indlæg: 05 jun 2002 00:40 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 16 jan 2001 02:01
Indlæg: 936
Geografisk sted: 3400
ja, ryg nogle tørrede bananskræller... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Ej, jeg undskylder mange gange min opførsel, dog føler jeg mig ikke bebyrdet med skyldsfølelse. Men en vitamin pille, kig på glasset/pakken der står navnet på masser af vitaminer og måske 1 eller flere bindemidler, hvis man kunne bliver påvirket af vitaminpiller, så blev de ikke solgt i håndkøb (det gør dexoer dog alligevel), og der blev SLET ikke reklameret for dem i TV!

Men hvis der dog alligevel et sted på det store internet skulle forefindes beviser på at denne hverdags ting skulle kunne give psykisk påvirkning, ville et link klart være positivt set. For hvis det endelig er, så vil jeg gerne vide det næste gang nogen spørger.

Velkommen, og undskyld modtagelsen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 05 jun 2002 06:16 
Offline
Moderator

Tilmeldt: 20 maj 2002 01:01
Indlæg: 1410
Geografisk sted: Wiggie
så vidt jeg ved SKAL alle mærkbare virkninger/bivirkningger så på emballagen dvs. f.eks. død, kvalme, svedture, hallu´er opkvikkende effekt osv. ved OD .... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]
så hvis der intet står er der vist ringe chance for at få nogen FED effekt ud af at spise mange ah slagsen


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2002 11:05 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 30 maj 2002 01:01
Indlæg: 25
Geografisk sted: hillerød
ok jeg har føet svar på det jeg spurte om men jeg syntes det er lamt fucke brugen af et forum op som nogle har gjort det..

det er ik fedt at rakke ned på mig fordi at jeg ved mindre om kemi og stoffer en jer andre, at i tror i er bedre en mig og har ret til at svine mig til. se det er fucked op at i kan leve i den illusion. så det ok


Top
 Profil  
 
Indlæg: 06 jun 2002 13:15 
Offline
In our memories

Tilmeldt: 15 maj 2002 01:01
Indlæg: 245
Geografisk sted: København
Det var jo nok fordi folk troede at du spurgte for sjov - altså for at spilde folks tid!

Så du er sur over at folk ikke svarer dig seriøst, fordi folk blev sure over at du (måske) ikke spurgte seriøst.

Man skal hellere spørge om for meget end for lidt, så bare spørg løs! Man hører jo så mange mærkelige historier... men næste gang prøv at uddybe spørgsmålet!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 08 jun 2002 05:52 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 17 jul 2000 01:01
Indlæg: 540
Geografisk sted: nordjylland
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
GERNE spørge dumt...

Der findes ikke dumme spørgsmål, kun dumme mennesker [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

MTV
Mads Jensen

PS! Fedt blad


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2002 00:29 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 dec 2001 02:01
Indlæg: 313
Der står en del om vitaminer her http://www.netdoktor.dk/vitaminer/
Blandt andet noget med opkastning ved akut forgiftning med A-vitamin, så helt harmløst er det åbenbart ikke - hvor meget og hvad der skal til og om nogle de slemme symptomer har psykonautisk relevans, må I selv se efter - jeg er tilfreds med dovent øl og skal ikke have noget vitaminmisbrug op at køre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] Man ser overskriften "Vilde unge vitaminnarkomaner udfører brutalt kup mod Matas".


Top
 Profil  
 
Indlæg: 10 jun 2002 20:51 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 28 mar 2001 01:01
Indlæg: 117
Geografisk sted: Det vilde West Jylland
hehe, så er det vist afgjort at der sletter ikke er noget fedt ved at tage børnevitamin piller [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 13:17 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Mainfest-Drugs> Ja, det lyder virkelig fedt [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 19:22 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 05 jan 2002 02:01
Indlæg: 109
Geografisk sted: Flensborg
Jeg kender sgu et dumt spørgsmål...... Hun vader rundt inde på Christiansborg.... Pia Kjærsgård tror jeg det hedder... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 11 jun 2002 19:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 16 maj 2002 01:01
Indlæg: 29
Geografisk sted: Vejle
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote
Citat:
Prøv P-piller dem bliver man godt fuckt i hovedet af, +man får bryster


Jeg har aldrig fået store patter (ihvertfald ikke mine egne) og jeg har efterhånden spist en hel del p-piller.
Der går også historier om at man får stivpik i et døgn, det er heller aldrig sket. Det eneste der sker med penis er, at den virker usandsynligt mange gange i træk - hvilket jo egentligt også er temmelig fedt i længden...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2002 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 26 mar 2002 02:01
Indlæg: 12
Geografisk sted: påskeland!
Prøv P-piller dem bliver man godt fuckt i hovedet af, +man får bryster [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 12 jun 2002 14:53 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
!!!!!!Damn hvorfor fanden har du ædt p-piller??????? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 15:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 22 apr 2002 01:01
Indlæg: 326
Geografisk sted: Århus V.
Men kunne det ikke være fedt, hvis det var sådan, at man kunne få den samme effekt af 15 vitaminpiller som af e ? ;D


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 16:04 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 dec 2001 02:01
Indlæg: 313
Hvis man kune det, ville vitaminer blive forbudt med det samme. Det ville helt sikkert være mere acceptabelt for samfundet at miste nogle unger pga vitaminmangel end at folk gik og trippede - se bare på junkierne samfundet foretrækker masser af kriminalitet og overdødelighed hos(mis)brugerne fremfor at acceptere en bodstaveligt talt skæv eksistens inden for landets/menneskehedens grænser!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 17:30 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
Er slettet [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

[ 16 Juni 2002: Besked ændret af: Confusion ]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 18:18 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
@Confusion, det du hentyder til er sansynligvis dxm, og det er IKKE noget man skal drikke en liter af!!!!

læs nogle tripreporter om dxm, og for gud skyld så begynd dog at undersøg ting, istedet for at fyre ting af som: "jeg har hørt......"

ja jeg har oxo hørt at man bliver høj af at dyppe pikken i poppers..................

Se hvad jeg mener?

underbyg dine synspumker om stoffer eller hold dem for dig selv.....

søg viden istedet for bare at fyre tåbe rygter af!!!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 18:25 
Offline
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 12 jun 2002 01:01
Indlæg: 1079
Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
ta det helt roligt [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]
jeg skrev bare hvad jeg har hørt, nu er jeg jo ik den store kemiker.
der er ingen grund til at blive negativ over det [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 13 jun 2002 18:36 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 03 okt 2001 01:01
Indlæg: 584
[img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

Jo, med dxm og andre ting der er så stærke er der sq en grund til at blive sur!!

HR= Harm Reduction det er formålet med dette board........... HR er ikke at sige: Ej, jeg har hørt at man lige drikker en liter hostesaft for at få trip..............

Og dit svar.......jeg er ikke den store kemiker!!! [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_mad.gif[/img]

OG HVAD SÅ!!!!

jeg fik 5 i kemi efter 1g, alligevel ser du ikke mig sidde....og lukke den slags lort ud!
undersøg hvad du laver, hav dog så f****** meget respekt for din og andres kroppe at undersøge hvad du fylder i dem!!!!

Søg på tingene, lær, stil kvalificerede spørgsmål, deltag sagligt i diskutionen, og jeg vil kysse dine fødder........... [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2002 00:40 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 25 dec 2001 02:01
Indlæg: 313
@Confusion - havde du blot undladt og give en dosis, du ikke aner noget om - du kunne jo nøjes med at sige, at du havde hørt, at der findes hostesaft, man kan trippe på - tag lige det her lidt alvorligt for pokker [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]
Og btw, hvad fanden har hostesaft med vitaminer at gøre?!!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jun 2002 01:22 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 21 aug 2001 01:01
Indlæg: 493
Geografisk sted: et eller andet sted
@ Confusion hvor gammel var det nu du var ?


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 45 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team