Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 02:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa

Der var godt nok en tråd med samme emne, men det var gammel og pessimistisk.

Som andre herinde vil jeg gerne have fat i kemikalier. Jeg har fundet at det meste rent faktisk godt kan købes i Matas eller Apoteket.
Men ikke alle butikker har noget hjemme og sidst men ikke mindst det er helvedes dyrt.
ex apoteket 120 ml Æther 72,75,-

Og så er der problemet med at Matas af en eller anden sær årsag bruger en forældet nomenklatur.

Jeg har før fået kataloger fra Bie og Berntsen, men da jeg for nyeligt ringede blev jeg overfuset. Af en ellen anden sekretær der åbentbart mente at køkkenbords kemi var en undskylning for at købe kemikalier til Alt-Kajda (kan jo ligeså godt stave helt forket [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] )
Her kunne man så mene at det var mig der var dum fordi jeg sagde hvad jeg ville bruge deres kemikalier / udstyr til. Men jeg er af den faste overbevisning at det er MIN RET at være i bessidelse af kemikalier. Og at evt. ulovligheder måtte være en sag mellem mig og ordensmagten, og altså ikke Bie og Berntsens problem. De er endvidere sikret ved at der er lovkrav om tilladelser ved store mænder og / eller giftige/ekplosive kemikalier.

Efter en tur i Matas kunne ekspidienten fortælle at skulle man have kemikalier til en ordentlig pris skulle man handle i Bie og Berntsen, så han opfordrede mig til at "snyde" / bruge en andens SE-nummer.
(han kunne også fortælle at de fornyligt havde strammet op på deres procedurer efter en gruppe af mellemøstlig herkomst var begydt at "proviantere", hvilket poliet havde henledt deres opmærksom hed på)

Nok om det.
Hvad er jer andres erfaringer ?
Er der nogen der har bestilt gennem Bie og Berntsen ?
Eller andre Forhandlere ?

In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Bie & Berntsen handler ikke med privat-personer... de er mellemhandlere til kemi-firmaer som Acros, Tocris, osv...

Deres service er yderst pålidelig, og de leverer rigtig hurtigt, dog lægger de fed avance på, men det er overkommeligt.

Men lad nu være med at gøre noget dumt, som f.eks. at tro at du kan bestille kemikalier til narko-produktion hos dem - de er ikke dumme, og samarbejder tæt med ordensmagten.

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
fik også selv lige et opkald fra B&B i går fordi min nabo havde bestilt 5 kg kalisalpeter på min profil *G* de ville gerne lige have et SE nr. [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img]

Junior medlem

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af Dextrose:
Bie & Berntsen handler ikke med privat-personer... de er mellemhandlere til kemi-firmaer som Acros, Tocris, osv...

Deres service er yderst pålidelig, og de leverer rigtig hurtigt, dog lægger de fed avance på, men det er overkommeligt.

Men lad nu være med at gøre noget dumt, som f.eks. at tro at du kan bestille kemikalier til narko-produktion hos dem - de er ikke dumme, og samarbejder tæt med ordensmagten.
<HR></BLOCKQUOTE>

Men man kan altså godt handle hos dem, hvis man SE-nummer /udgiver sig for at være et firma?

MHT ordensmagten, jeg ved godt de holder øje med sådan noget. Jeg skal egenligt bare bruge lidt kemikalier til lidt extraktion(THC), og så til at lege med [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] http://scifun.chem.wisc.edu/
Men det er jo ikke kun kemikalier, men også Lab udstyr de sælger.
Hvor kan man ellers købe lab-udstyr?

Men nu er jeg gået hen og blevet sur over jeg ikke kan få dem, så nu VIL jeg ha´

"jammen, jeg skal da ha´"

In our memories
Brugeravatar

Så må du jo starte et firma, eller på anden måde skaffe dig lovlig adgang til de ønskede materialer.

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
bliv folkeskole-kemilærer, dog skal man have politi-tilladelse for at købe Ammoniumdichromat [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] (pga. det høje chromindhold)

man kan få utroligt meget i matas, apoteket, byggemarkeder og firmaer der forhandler gødning til gartnerier/landbrug (f.eks. Bøg Madsen, på midtsjælland)

hvad mangler du???

lab-udstyr har de vist også på nogle apoteker, ellers på loppemarkeder

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lur mig lige om du ikke kan bestille glassware over internettet?? Jeg kan ikke give dig en adresse men jeg mener at have set en side. Andre der kender noget til det?

In our memories
Brugeravatar

Ta' en kigger på http://www.labx.com/

Medlem

Hey Rødder...

JEG har købt en fed skilletragt + nogle andre småting hos Buch&Holm...

Kan ikke lige huske deres HP, MEN de solgte online til MIG!

Insane psychedelia user!

Nu er en skilletragt jo heller ikke vejen til at ondt, vel?! [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Nej kun noget af det...

Junior medlem

Geografisk sted: Horsens
Jeg har et link, men ingen erfaring med forhandlindleren.Det kan godt være at man skal have en tilladelse for at købe kemikalierne. http://www.leif-o-hobby.dk/pris_br%C3%A6ndstof.htm [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Man skal vist være medlem af "dansk-bil-klub-et-eller-andet" for at kunne købe noget, det sagde VH ihvert fald engang. Men det ser da ikke ud som om der er noget problem i at bestille noget, de spørg kun efter adresse osv.

Meeen, Methanol & Ether kan man da nemmere (men dyrere) skaffe andre steder!?

Moderator

Geografisk sted: Wiggie
hmmmm. hvis jeg ikke får det Æter og Methanol jeg har bestilt, så kan man jo blive medlem i 63278964123780 år alene for besparelsen, iforhold til apoteks-priserne

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Skriv lige hvis du får det tilsendt! Methanol er spændende!

Medlem

Geografisk sted: Kbh.
Methanoler noget at det letteste at skaffe, prøv at forhører jer hos en speedwaykører eller en forhandler af mortorsportsdele.
prisen er ca. 8 kr pr. liter ved køb af 25 liter. God fornøjelse. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Geografisk sted: Kbh.
Der det er lovligt at forhandle methanol, har jeg 25 liter stående til salg!!
Bruger i methanolen som et ekstrationsmiddel [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img] [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]