Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 12:02


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 22 jun 2021 11:57 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2021 11:45
Indlæg: 2
Heyy, jeg har fået fingrene i A-olie, og skal lave vores første batch. Jeg står med 50ml og en cook, med i første køb.
Jeg ved at kokken har erfaringer, og det sagtens bliver som det skal.

Selvfølgeligt har vi en fyr der tager noter, og følger slavisk hvad han siger. Kokken fortæller os også hvordan og hvor ledes imens han gør.

Men, da vi går ind for fuld perfektion, ville vi høre om der er en helt klinisk metode, så man får det bedste produkt ud af sin freebase?

Han siger de eneste suplemanter vi skal komme med er udstyr, og B+ vitaminer. Men vi synes det lyder billigt sluppet når man kigger på jeres opslag om HCl, og andre aminer.

Derefter skal vi bare dryppe det op i B vitaminerne imens vi røre rundt, hvilket skaber en reaktion og binder det.

For meget Pulver gør den gul, og for lidt giver det en blålig farve..

Der er flere steps, men da jeg sluttede med simpel folkeskole Kemi vil jeg ikne rode mig ud i en forklaring jeg ik kan.

Spørgsmålet er om det bare er en gadedrengs måde, og det kan gøres bedre. eller kan i læse at han er helt ude i hampen, bare ved de simple skridt.

Kritik modtages selvfølgeligt, konstruktivt helst.


Senest rettet af Yetzr 22 jun 2021 20:25, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2021 12:45 
Offline
Insane psychedelia user!

Tilmeldt: 18 mar 2014 21:14
Indlæg: 2744
Spændende projekt, har jeg aldrig prøvet men jeg tænker at du nok bør redigere dit opslag mht mængden - den er der ingen grund til at reklamere med :)
Og velkommen til


Top
 Profil  
 
Indlæg: 22 jun 2021 20:29 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 22 jun 2021 11:45
Indlæg: 2
Jo tak, vi blev dog taget i røven.. Når du bliver lovet guld og grøne skove, forvent kuld og citron træer.
Men det ændre stadig ik på min interesse. Hvordan ville i gejle sdåan et projekt op? Havde læst så meget her inde. Men ved ik hvor i ville mene jeg kunne anvende det, i sådan et simpelt gadedrenge mix?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 26 jun 2021 12:32 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 30 jan 2013 18:08
Indlæg: 156
Geografisk sted: Lige rundt om hjørnet
På hvilken måde blev i "taget i røven"?

_________________
Det rart at være vigtig, men det er vigtigt at være rar.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team