Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 maj 2024 11:15

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 02 jun 2003 15:32 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Er det overhovedet muligt at lave sit eget MDMA..? eller skal man bare holde sig langt væk fra det? hvis der er nogen med erfaringer vil jeg meget gerne høre fra jer...


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2003 15:47 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 18 feb 2003 02:01
Indlæg: 73
Glem det. Medmindre du har mindst en kandidatgrad i kemi, og alverdens laboratorieudstyr er det så godt som uladsiggørligt. Hvis du stadig mener du up for it, så prøv at søge på erowid.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 02 jun 2003 16:06 
Offline
In our memories
Brugeravatar

Tilmeldt: 01 okt 2000 01:01
Indlæg: 7066
Geografisk sted: København
Ja, det er muligt at lave sit eget MDMA.

Men hvis du havde den fornødne viden, så ville du nok ikke spørge her, men nok allerede være igang! [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2003 00:10 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 08 feb 2003 02:01
Indlæg: 30
Glem det, der skal læses meget kemi, købes meget udstyr, med andre ord, du skal bruge meget tid og mange penge. Så hvis du ikke holder meget at kemi er der ingen grund til at overveje det. Desuden er priserne så lave på MDMA idag at du nærmest skal ha´ kemikalierne gratis for at det kan betale sig !!!

Ps: Så er der vist også lige en straffe ramme på omkring 10-12 år for at rode med den slags [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2003 10:47 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 dec 2002 02:01
Indlæg: 97
Geografisk sted: I lærkens land
<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af gehenna:
Ps: Så er der vist også lige en straffe ramme på omkring 10-12 år for at rode med den slags [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]<HR></BLOCKQUOTE>

Men hvor intet vover intet vinder [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img] [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 03 jun 2003 14:43 
Offline
Admin
Brugeravatar

Tilmeldt: 19 maj 2003 01:01
Indlæg: 2754
Tak for det... en af mine venner og jeg har tænkt en del over det og da jeg læste det på Rhodium lød det til at være enkelt nok men jeg ville jo lige høre andres mening... [img]images/smiles/icon_rolleyes.gif[/img]


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2003 09:34 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 03 aug 2002 01:01
Indlæg: 81
Geografisk sted: Et sted i vores solsystem
Jeg har en kammi, som skulle være staret på det. Men han mangler et kemikale, som desværre osse er pisse dyrt.

Så han er ikke kommet igang endnu!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 09 jun 2003 11:27 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 10 sep 2001 01:01
Indlæg: 2921
Geografisk sted: Danmark
Det er set før at folk har fremstillet MDMA uden den vilde kemiske viden i forvejen, men der er en del der skal læses. Prøv at læse BrightStar's writeup igennem, jeg mener den ligger på rhodium.


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 4 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team