TerryFolds skrev:
Tak for den lange besked, Hector. Meget hjælpsomt.

Jeg har 10G svampe som jeg har tænkt at tage med en ven (set og setting er taget i betragtning). Selvfølgelig har vi ikke tænkt os at tage alle 10G, men hvis de er svagere Spids, burde jeg så ikke tage mere end 2G? Jeg kunne godt tænke mig og opleve en "mystical experience/ego desolution". Jeg har tideligere prøvet svampe én gang + LSD to gange, men det er omkring 10 år siden. Jeg har prøvet MDMA utalige gange, også for nyligt. Jeg har altid haft en høj tolerance for de stoffer, som jeg har prøvet, så jeg tænker, at jeg skal starte højt. Eller måske 2G først og så 2G senere, hvis alt går smooth?
Tak igen.

hvordan gik det ?
det meget forskelligt fra trip til trip og fra person til person hvor meget der skal til for at prøve at få ego desolution

jeg prøvede det første gang jeg tog lsd på 100 ug men min makker der først der opdagede jeg var havde taget et mærke fik hevet mig lidt retur og ødelagt det lidt da han ville hjem og så stod jeg midt på en vej med lukkede øjne og snakkede. efter har jeg taget 200 ug uden at være tæt på har taget svampe mange gange og der har jeg ikke været i nærheden af det

jeg tripper faktisk gerne alene ellers gør jeg det kun med venner. har prøvet at tage med en ven ud i byen for at være sammen med andre udenfor mens de drak øhhm det gør jeg ikke igen det dræber ligesom trippet og men bliver meget over vældet af ting.