Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 apr 2024 19:16


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 12 apr 2016 17:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 12 apr 2016 16:56
Indlæg: 1
Hej Psychedelia

Jeg har nu i et stykke tid siddet og rodet rundt efter svar på nogle spørgsmål vedrørende de velkendte growkits til svampe.
Dog har jeg stadig et par spørgsmål til overs som jeg ikke synes at have fået besvaret helt så jeg tillader mig at oprette en tråd om det.
Alle former for input til ét eller flere af spørgsmålene modtages med kyshånd!

Hvad er worst-case scenario hvis et growkit bliver snuppet i tolden og hvad er risikoen hvis det købes inden for europa?
Er der forskel i de juridiske forhold hvis growkittet skal dunkes før brug? (kontra de growkits som er fuldstændig klar til brug ved ankomst)
Er der forskel i de juridiske forhold hvis der i samme forsendelse ligger rygerudstyr (bongs, chillums osv), forstøverflaske og håndsprit? (altså kan dette opfattes som at man har "forkerte" intentioner med kittet? og dette bør måske helt udelades så kittet bestilles hjem for sig selv?)
Hvad er jeres erfaringer med brug af growkits og/eller hjembestilling af disse?
Vil det, rent hypotetisk, være anonymt nok at bestille med bitcoins og fra en sekundær e-mail adresse til at kunne benægte alt hele vejen igennem HVIS der skulle blive oprettet en sag om en forsendelse med mit navn og adresse på, som indeholder et growkit? (som i, at man her kan hævde at man ikke aner hvem og hvorfor der har sendt den pågældende pakke)

Venligst
Anon123 :peace:


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 7 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team