Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 19:09


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 jan 2017 23:06 
Offline
Junior medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 aug 2012 15:09
Indlæg: 28
Geografisk sted: Where there ain't no need to escape from what is!
Hey derude! Sidder her en uge efter min første tur på svampe - som var en fantastisk oplevelse - og forsøger at regne ud hvordan jeg får et stabilt supply op og køre. Grow kits lader til at være løsningen og jeg har søgt lidt rundt ift lovgivning. Ifølge ham gutten der har været i tv med hortons hovedpine er det lovligt at købe grow kits indeholdende sporer fra udlandet ligesom det er lovligt at købe cannabis frø. Ifølge psychedelia er det ulovligt. Ifølge lov om euforiserende stoffer er det - som jeg læser teksten, også når jeg ikke er total bagt - lovligt at købe sporer sålænge man ikke får dem til at gro og de ikke indeholder psylocibin eller det andet aktive stof der også starter med ps.. (Jeg er træt så fuck Google)!

Nogen der har praktiske erfaringer med at bestille growkits?

- som er blevet busted og ved hvad bødens størrelse lyder på? (Hvis altså det er ulovligt)
- bør man bruge bitcoins og torbrowser og falsk overskæg på posthuset?
- som har oplevet at kittet ikke kom gennem tolden?

Jeg håber I vil hjælpe selvom svaret måske er andetsteds. Har ikke kunnet finde nyere info omkring det og vil gerne være sikker på hvad der er op og ned -så på forhånd tak for input :peace:

_________________
Jeg er ikke kriminel, jeg elsker bare cannabis!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 jan 2017 23:34 
Offline
Dedikeret medlem

Tilmeldt: 05 okt 2016 10:24
Indlæg: 641
Ebay sælger billige steraliserede kager til almen svampedyrking. Sporerne bestiller du diskret i et brev, som meget sjældent blivet snuppet. Selve kittet er ikke ulovligt. Har selv fået svampe taget i tolde 2 gange og begge gange fik jeg et brev som sagde at de var konfiskeret og det var ulovligt at bestille plilocybin/plilocin svampe osv.

http://stores.ebay.com/magicfarmukmushroomsupplies/


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team