Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 11:30


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 27 mar 2017 17:09 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
Jeg dunkede for 11 dage siden og har haft stabilt over 20 grader hele tiden og har mistet en gang om dagen hver dag

Edit - Ændret overskrift - Bismann


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 17:12 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
Hvornår kan jeg regne med at se pins, de får normalt lys i over 10 timer om dagen, og ingen direkte sol lys overhovedet. Har lagt mærke til at der vokser tråde af mycelium opad siderne . Kunne det være det første tegn? Ville gerne ligge et billede op med kan ikke se mig ud af siden ..


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 17:14 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
Der skulle ha stået growkit ikke grovkornet


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 19:52 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Tag evt boksen ud af posen og tag nogle billeder.
Det kunne godt være pre-pins du ser, men uden billeder er det umuligt at sige noget om.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:16 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
BilledeBillede


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:30 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
de er taget idag undskyld kvali, iphone 4.... ved ikke om trådende er til at se for andre har markeret det med de røde ringe :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:37 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Damn. Det ser ikke for godt ud. Det ligner kontamination.
Der går nok ikke mange dage før det bliver grønt. :(

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:40 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
what ? altså det hvide er mycelium, det har været der siden dag 4 og har været helt vattet, det er dog ved at bliive lidt mindre vattet, altså billedet til venstre skulle for mig ligne helt normal mycelium, det er mere trådene på deet andet jeg ville høre om var svampe der er på vej op ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:49 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
BilledeBillede de skulle være lidt bedre kval


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 22:56 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
BilledeBillede Billedet af toppen skulle for mig ligne Myc, eller tager jeg fejl ?
Og det andet billede skulle for mig ligne tråde af mycelium der er på vej op ?

kunne være rart med nogle meninger, har lagt billeder op i en anden tråd de blev bare ikke så gode.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 23:04 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Ja, jeg kan godt se det er en nederen besked at få, og du behøver som heller ikke at tage mine ord for gode varer.
I mine øjne ser det bare ikke godt ud.

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 23:17 
Offline
Moderator
Brugeravatar

Tilmeldt: 29 mar 2006 02:27
Indlæg: 5081
Jeg har lagt emnerne sammen, hold det til én tråd når det er ét emne. Du skal nok få svar. For mig at se kunne det godt ligne en kontaminering de runde områder som myceliet ikke har nået endnu, men det kan også være det ikke er nået derud endnu - men kontination kan være årsagen.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 23:26 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Min erfaring er ikke særlig stor(har kun haft groet et growkit) men det minder mig om mit eget growkit jeg havde gang i, det starte som dit er nu med mycelle der groet ud over kagen, men der kom ingen svampe.

Først efter at have dunket det 2 gange(mener jeg startet med at dunke 12 timer første gang og 24 timer 2. gang) og skuet op for varmen(var nød til at stille min pose stort set klods op ad en radiator) begyndte de at komme frem.

Fandt en "sweet spot" omkring 23 grader (målt i posen) med en 4 gange(eller efter behov, det rimlig tydligt når posen begynder at tørre ud) daglig spray med vand for at holde luftfugtigen høj og sikker sig at posen ikke tørre ud .

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 23:50 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
taaak for svar !
ved nu ikke om jeg tør at dunke endnu, den side hvorfra jeg købe kittet siger med stort at man højest må dunke i 12 timer, men hvis der ikke er sket noget inden 21 dagen må jeg jo dunke igen. der er jo også kun gået 11 dage, kan virkelig hvor mange gange sprayede du og hvor længe gik der inden du valgte at dunke igen ?


Top
 Profil  
 
Indlæg: 27 mar 2017 23:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
ville ha skrevet : kan virkelig ikke se noget grønt nogen steder så håber altså at der ikke er kontaminering :)


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 00:29 
Offline
Medlem
Brugeravatar

Tilmeldt: 16 dec 2005 14:32
Indlæg: 422
Geografisk sted: Steve Holt!..... land?
Lunde420 skrev:
taaak for svar !
ved nu ikke om jeg tør at dunke endnu, den side hvorfra jeg købe kittet siger med stort at man højest må dunke i 12 timer, men hvis der ikke er sket noget inden 21 dagen må jeg jo dunke igen. der er jo også kun gået 11 dage, kan virkelig hvor mange gange sprayede du og hvor længe gik der inden du valgte at dunke igen ?


Mindes der gik en 3-4 dage..

Ved ikke om der var et behov for det, eller om det var den extra varme der gjorde udslaget, men hvis jeg var dig ville jeg prøve at dunke det igen for en sikkerheds skyld (du får ikke et mindre udbytte af svampe ved dunke igen afaik) skue en smule op for varmen og håbe på det bedste.

Hvis det ikke hjælper, eller det viser sig at det kontamineret, prøv at tag kontakt til sælgeren.
Har læst om flere her inde der haft "held" med at få tilsende et nyt kit gratis ved at tage kontakt til sælgeren og forklare at det enten er kontamineret eller bare slet ikke virker.

_________________
Nickname: Steve Holt!, Activities: Football, Quote: 'I'm out of here!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Drama, Quote: ‘See ya, suckers!'
Nickname: Steve Holt! Activities: Food Services, Quote: ‘Study hard, guys — trust me.'


Top
 Profil  
 
Indlæg: 28 mar 2017 01:06 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 20 mar 2017 00:56
Indlæg: 18
tak for dine svar og tid :) altså med det jeg har læst mig frem til så kan det tage fra en uge til 3 uger før kagen pinner , og hvis du allerede dunkede igen efter 3-4 dage så var det nok temperaturen:), men prøver slf at dunke igen hvis der ikke sker noget inden nogle dage :) håber at de snart kommer ! kan jo ikke vente da det også er første gang jeg skal prøve Psilocybin svampe :) !


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 15 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team