johanjo12 skrev:
Vi holder os til 0.5 absolut ingen grund til at spille dumsmarte første gang, dermed har vi også en tripsitter som holder øje med os. bliver rigtig spændende at prøve noget der bare sætter tankerne igang.
Tak for god respons blev i den grad klogere og mere sikker på valget.
Ikke fordi det lige nødvendigvis skulle være mig i lyttede til, men er glad for du/i tager i mod gode råd.
Gør man de her ting ordentlig kan man få nogle rigtige gode oplevelser og sikkert mange i fremtiden, det meste kan klares med ansvarlighed og sund fornuft.
En ting i kan gøre ca. 2-4 timer efter i har indtaget svampene er at ryge en lille smule cannabis, og jeg mener en lille smule, et hvæs eller to er rigeligt. Det gør trippet lidt mere livligt og får det til at vare længere.
Grunden til at man bør vente et par timer er så man lige kan mærke i kroppen hvordan svampene påvirker en. Cannabis har en utrolig stor synergi med psykedeliske stoffer og det kan virkelig sætte gang i tingene - også på en meget negativ måde hvis man får røget for meget. Men sidder i der nogle timer senere og i alle sammen har det godt med det, så ville jeg lave en joint eller noget og så lade den gå rundt, det gør også landingen lidt blødere, men igen hver forsigtig og lade være med at overdrive.
Ellers har jeg ikke rigtigt så meget mere at tilføje, lyder til du har forstået vigtigheden i set & setting og dosering, så vil bare ønske dig/jer held og lykke med det.