Hej,
Jeg plukkede i går første flush fra et nyt grow, og begyndte at tørre dem. Tidligere har jeg brugt ganske almindelig lufttørring med hjælp fra en ventilator, som selvfølgelig har virket som det skal.
Da jeg gerne ville være klar til et trip en af de kommende dage (og jeg ikke kan lide smagen af friske svampe,) valgte jeg også at komme nogle af de nyplukkede svampe i ovnen. Siden har jeg fundet ud af at airflow stadig er strengt nødvendigt selv med hjælp fra en ovn.
Jeg havde svampene i ovnen ved 70 grader i cirka 40-50 minutter, som resulterede i at ovn-svampene blev slimede og grå, hvorfor jeg selvfølgelig tog dem ud af ovnen og placerede dem til luft-tørring som de andre svampe. Mit spørgsmål er nu hvilke konsekvenser det kan have for svampene?
Umiddelbart mener jeg ikke at det bør have den store konsekvens for potensen, da psilocybin ikke skulle nedbrydes specielt hurtigt ved den temperatur, og jeg mener derfor at det hovedsageligt må være en kosmetisk forskel, der er mellem de to grupper. Før jeg tager dem vil jeg dog gerne være sikker på at det i det mindste ikke bliver mere farligt af den behandling, de har fået, hvorfor jeg spørger jer.
Vedlagt er to billeder som de ser ud nu, cirka 24 timer efter jeg tog dem ud. (hvilke der har været i ovnen burde være ret tydeligt

)
https://imgur.com/a/lvf2c