Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 28 mar 2024 13:38


Alle tider er UTC + 1 time [DST ]




Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Indlæg: 15 feb 2023 13:18 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2010 20:12
Indlæg: 25
Geografisk sted: Lige bag dig
Hej folkens :peace:

Jeg har uden held forsøgt at bestille et par growboxe fra interwebbet, men jeg kan ikke finde nogen forhandlere der vil shippe til Danmark.
Er der andre der har haft held med sådan noget her for nyligt? Vil bare høre om der er et eller andet der er gået min næse forbi, i form af en ny lov eller noget.

------- Søger ikke konkrete links til forhandlere, da det er i strid med reglementet, men mere om det er spild af tid at blive ved med at lede efter en forhandler online.

God dag derude :nus:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 13:59 
Offline
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Tilmeldt: 26 jun 2009 11:55
Indlæg: 2306
Geografisk sted: Casa Tranquila
Den forhandler jeg har brugt tidligere ser i hvert fald ud til at være stoppet med at sende til DK.

Det har hele tiden været ulovligt, men det kan godt være at forhandleren først har fået problemer for nyligt.

Det kan være du kan få et sporeprint af en herinde fra, men det kræver at du sætter dig ind i at lave kittet fra bunden selv. Tilgengæld skal du aldrig investere i kits igen, hvis du sætter din egen produktion igang. Held og lykke.

_________________
«Jeg tror, det er vigtigt med oplevelser, der taler til vores sanser, noget, der befrugter vores fantasi, som nærer tanken, og som kan gøre vores verden større.
Det er slet ikke så unyttigt endda.»
HKH Margrethe ll af Danmark


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 16:43 
Offline
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Tilmeldt: 07 okt 2008 09:49
Indlæg: 1407
Geografisk sted: Wonderland
Det er nok ved at være tid til at sætte sig ind i PF tek, så.
Du vil kunne lave svampe kontinuerligt indtil du dør, ved blot at få fat i et enkelt sporeprint og derefter tage et nyt print i ny og næ.

Edit: PF tek, ikke PK tek. :lol:

_________________
Jo mere man ved; jo mere ved man, man ikke ved..

йети skrev:
Umiddelbart vil jeg tro at det generelt ikke er særligt udbredt at brænde sin kokain af. Hvorfor gør du det?


Senest rettet af Pestilence 16 feb 2023 00:59, rettet i alt 1 gang.

Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 19:34 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2010 20:12
Indlæg: 25
Geografisk sted: Lige bag dig
@Hector - Tak for svar. Der er nok blevet strammet op på den ene eller den anden måde, hvad angår fyldte madkasser der fragtes ind i landet.

Og ja, det er slet ikke nogen dum ide. Jeg har faktisk trykkoger osv., klar til at sætte det igang, så det kan være jeg skal satse på, at der findes en god samaritaner herinde der vil dele et sporeprint med mig.
God aften!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 19:35 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2010 20:12
Indlæg: 25
Geografisk sted: Lige bag dig
Pestilence skrev:
Det er nok ved at være tid til at sætte sig ind i PK tek, så.
Du vil kunne lave svampe kontinuerligt indtil du dør, ved blot at få fat i et enkelt sporeprint og derefter tage et nyt print i ny og næ.


Det må være vejen frem, ja :cheers:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 15 feb 2023 22:54 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Sporeprints og kanyler med spore eller liquid cultures går stort set altid igennem uden problemer. Med en trykkoger nogle glas, lidt micropore tape og nogle kasser er man hurtigt igang.


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2023 00:21 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2010 20:12
Indlæg: 25
Geografisk sted: Lige bag dig
Jibri skrev:
Sporeprints og kanyler med spore eller liquid cultures går stort set altid igennem uden problemer. Med en trykkoger nogle glas, lidt micropore tape og nogle kasser er man hurtigt igang.


Problemet er, at jeg ikke kan finde noget som helst site hvor de hverken vil shippe det ene eller det andet hertil - hverken spores eller madkasser. Jeg er helt klar på at komme igang med prints, men jeg mangler lige hovedingrediensen :mrgreen:


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2023 14:11 
Offline
Medlem

Tilmeldt: 05 jun 2022 12:34
Indlæg: 132
Der er grupper på FB og Reddit både danske og internationale hvor man kan købe prints, sporesyringes og den slags. Bare at søge lidt frem og tilbage


Top
 Profil  
 
Indlæg: 17 feb 2023 20:13 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2010 20:12
Indlæg: 25
Geografisk sted: Lige bag dig
Jeg prøver at kigge på det, tak for hjælpen!


Top
 Profil  
 
Indlæg: 20 feb 2023 00:51 
Offline
Junior medlem

Tilmeldt: 03 aug 2010 20:12
Indlæg: 25
Geografisk sted: Lige bag dig
Det lykkedes mig at opspore (pun intended) et print - jeg har dog aldrig prøvet mig frem med denne metode.
Jeg faldt over denne guide
https://www.youtube.com/watch?v=D4jUTIv0XfY
OG
https://www.youtube.com/watch?v=2jkZKbip3Po
som virker ret ligetil - dog ville jeg lige forhøre mig om der er nogen af disse steps i ville ændre/udelade.
Ud over det er alle andre tips og tricks much appreciated!


Top
 Profil  
 
Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]


Hvem er online

Brugere der læser dette forum: Ingen og 10 gæster


Du kan ikke skrive nye emner
Du kan ikke besvare emner
Du kan ikke redigere dine indlæg
Du kan ikke slette dine indlæg

Søg efter:
Hop til:  
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
Danish translation & support by Olympus DK Team