tommyknockers skrev:
Lige en kort idé til dem, der ofte går rundt på steder, hvor der er god chance for at blive stoppet uden særlig grund og spurgt
"har du noget på dig, så sig det nu, vi skal nok finde det".
-
Ved du helt sikkert, at de kun stopper dig, fordi det enten er en visitations-zone (altså, du er uheldig), eller fordi du "ligner en der måske har noget", så hav altid din pose med piller/hash/eller LILLE mænge amf gemt i underbuksene, ja helt nede under ... du ved - så bare pak pillerne i to-tre zip-lock bags inden i hinanden

For er du blevet stoppet af ovenstående "ikke-voldsomt-mistænkelig-grunde", siger du så bare "Nej, det er da helt OK, jeg har ikke noget, men kig bare efter" så venligt og u-ironisk som muligt. Så vil de nemlig bare "patte dig down" og vende dine lommer ud og ind, og så er du på vej igen med et "Fint nok, hav god dag".
Er du der i mod kendt stor-dealer der lige har hentet til ugen ... ja så kigger de såmænd også der, så ovenstående er altså ikke til megen hjælp her

Og skal du til fest og synes det er lidt "træls" at møde op med "varerne" gemt lige der, så fisk dem ud på toilettet, smid de to yderste zip-bags ud og så er den inderste altså helt fin. Du har jo også været i bad fordi du skal til fest, og det skal jo ikke "op" nogen steder, bare ... ja ligge der hvor der er plads mellem "det bag" og "det foran" - og så behøver andre jo ikke vide hvordan det kom til festen, bare at du havde det med og dermed instant hero-status

Bare et par tips der har virket førhen

Jeg har tit undret mig over dette. Når jeg har noget på mig kører der ofte en masse scenarier oppe i hovedet på mig, hvis jeg nu blev stoppet, og hvad jeg så ville sige etc.
Umiddelbart hvis jeg blev stoppet, og de spurgte om jeg havde noget på mig, jeg ikke måtte, ville jeg da bare indrømme det, og sige det som det var.
Dog kan jeg ikke finde ud af, om dette er godtroende. Altså hvis jeg benægter det, og de
så finder det om jeg så får en 'hårdere' straf.
Det jeg gerne vil vide, er:
Hvis jeg benægter at jeg har noget på mig, og de finder noget på mig - kan de så sigte mig for andet end besiddelse?
Hvis jeg indrømmer det, når de spørger - om der er nogle der har erfaringer med, at man måske slipper for bøden, og
kun får taget sin klump eller noget lignende