Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 06:18

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem

Methylmethaqualone
Etaqualone
Mebroqualone

3c-e
3c-p

nogen der ved om de er lovlige?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
3c-e og 3c-p går ind under analoglovgivningen er jeg overbevist om; Phenethylamin-gruppen(https://www.retsinformation.dk/Forms/R0 ... ?id=142729)
Citat:
Enhver kemisk forbindelse som strukturelt er afledt af 2-phenylethan-1-amin...

Det gør de 3 andre ikke og de findes heller ikke på listen over euforiserende stoffer..

Jeg tør ikke vove at påstå at de 3 qualoner er lovlige, men ulovlige er de heller ikke så vidt jeg kan finde frem til

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: hulen
Hvordan er noget ikke lovligt, hvis det ikke er ulovligt? Ulovligt betyder vel "ikke lovligt"? Hvis noget ikke ikke er lovligt, så er det... gråzonet, så bigmother kan spanke dig, fordi "hun siger det"?

Stodder
Brugeravatar

De tre qualoner er ikke specifikt nævnt på liste B og er heller ikke dækket af analoglovgivningen. Ergo er de lovlige.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: sydschlaraffenland
Hvad ville der ske hvis man har betilt et af de 3 "lovlige" stoffer og det så bliver snuppet i told eller whatever?
Bliver det så bare destrueret mon og man får besked om det, eller sender de det ligefrem hjem til en hvis ikke det står på bekendtgørelsen over euf.. Eller er dækket af analoglovningen?

Medlem

Hvad ville der ske hvis man har betilt et af de 3 "lovlige" stoffer og det så bliver snuppet i told eller whatever?
Bliver det så bare destrueret mon og man får besked om det, eller sender de det ligefrem hjem til en hvis ikke det står på bekendtgørelsen over euf.. Eller er dækket af analoglovningen?

Har en ven der for år tilbage blev snuppet af paderne i at stå og sniffe Mephedrone på en el boks.
Han fik at hvide at han skulle passe på med det der, og at det snart ville blive ulovligt.

Jeg bestile selv engang nogen energi piller der indeholdte N-Methylephedrine.
de blev konfiskeret, og fik et brev om at de skulle undersøge om de indeholdte noget ulovligt. 3 måneder senere fik jeg dem.

Så er ret sikker på at der ikke er nogen forskel på om du bestiller 10 kilo mel eller 10 kilo at et lovligt stof

Min bekymring er bare at hvis man nu erhverver sig en større mængde at et lovligt stof, og det så bliver gjort ulovligt. Hvad gør man så? destruere det med det samme, må man lovligt besidde det hvis man kan bevise man har erhvervet det før det blev gjort ulovligt, eller skal man søge om tilladelse til besidde det/sælge det til et land hvor det er lovligt?

Læste nemlig om en svensker der blev knaldet med 250gram MDPV han havde købt før det blev gjort ulovligt. Og han røg ind at sidde. Men ved ikke hvordan reglerne er i danmark

Medlem

Forresten. Ville det være helt idiotisk at skrive til politiet, advokat, eller anden myndighed for at få hvished omkring dette?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]