Hvad ville der ske hvis man har betilt et af de 3 "lovlige" stoffer og det så bliver snuppet i told eller whatever?
Bliver det så bare destrueret mon og man får besked om det, eller sender de det ligefrem hjem til en hvis ikke det står på bekendtgørelsen over euf.. Eller er dækket af analoglovningen?
Har en ven der for år tilbage blev snuppet af paderne i at stå og sniffe Mephedrone på en el boks.
Han fik at hvide at han skulle passe på med det der, og at det snart ville blive ulovligt.
Jeg bestile selv engang nogen energi piller der indeholdte N-Methylephedrine.
de blev konfiskeret, og fik et brev om at de skulle undersøge om de indeholdte noget ulovligt. 3 måneder senere fik jeg dem.
Så er ret sikker på at der ikke er nogen forskel på om du bestiller 10 kilo mel eller 10 kilo at et lovligt stof
Min bekymring er bare at hvis man nu erhverver sig en større mængde at et lovligt stof, og det så bliver gjort ulovligt. Hvad gør man så? destruere det med det samme, må man lovligt besidde det hvis man kan bevise man har erhvervet det før det blev gjort ulovligt, eller skal man søge om tilladelse til besidde det/sælge det til et land hvor det er lovligt?
Læste nemlig om en svensker der blev knaldet med 250gram MDPV han havde købt før det blev gjort ulovligt. Og han røg ind at sidde. Men ved ikke hvordan reglerne er i danmark