Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 19:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et sted få finder.
Dengang jeg tog min gym, var der narkohunde ude en enkelt eller to gange i løbet af de 3 år, hvis ikke jeg husker helt forkert. Det skal dog siges at det også var i sammenhæng med en hulens masse erhvervs uddannelseslinjer der fik samme tur.

Vil dog alligevel sige, at der ikke var nogen tvivl om hvilke grupperinger der i gym havde noget, med noget ulovligt at gøre. Snakkede med min kemilærer om hvordan man ekstrahere, min filosofilærer kom ned til mig og min ven, mens vi hørte Cypress Hill og sagde at han hørte det samme for nogle år tilbage. Klassen var ikke i tvivl om hvornår "gutterne" var ude og ryge, ej heller var lærerne. Og alligevel skete der absolut ingenting så længe at vi passede vores ting og fik gode karakterer. Ja, selv vores fysik og matematiklærer kom ofte med kommentarer om røde øjne osv., men blev aldrig nuppet.

Havde jeg været i dit sted, så havde jeg undersøgt hvilke vilkår der er på den erhvervsuddannelse du er igang med. Kunne forstille mig, som du selv er inde på, at du ikke må møde påvirket op. Og skulle du være i tvivl om, om du er i kikkerten, så kontakt den landsdækkende forening for elever på din / alle erhvervs uddannelser's "råd" eller hvad det hedder, for at spørge hvordan du egentlig burde tackle situationen.

Junior medlem

Som tidligere nævnt, så må du følge de regelsæt der er på skolen når du nu har valgt at gå der. Er fuldstændigt enig i det er åndssvagt, men sådan er det nu en gang.

Det er heller ikke længe siden, og heller ikke første gang, at man i nyhederne hører om diverse uddannelser med et "for højt" tal af elever, som møder op med tømmermænd hovedsageligt en torsdag/fredag. Denne tilstand til indlæring, er i mine øjne en hel del værre end at møde op med en "efter skævert". De er sgu aggressive' med deres test for tiden.

Tilgengæld kan du vælge at se det fra en positiv vinkel, og måske tage en god pause samt bruge "rygetiden" til nye fritidsinteresser eller andet fornuftigt - Så vil du også få en lækker basker når du ryger igen.

Medlem

Nu ved jeg godt det ikke er det du spørg om... Men har selv god erfaring med at skjule THC under urin prøver, hvis du tager noget ganske almindeligt skole kridt som læren bruger til at skrive på tavlen, og knuser det til støv, og putter det i glasset du har pisset i, så vil de ikke finde tegn på THC. det virker også at drikke brændeælde te og drikke masser af juice med C vitamin

Man kan selvfølgelig ikke regne 100% med det, men det har altid virket for mig ;)

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Nu ved jeg godt det ikke er det du spørg om... Men har selv god erfaring med at skjule THC under urin prøver, hvis du tager noget ganske almindeligt skole kridt som læren bruger til at skrive på tavlen, og knuser det til støv, og putter det i glasset du har pisset i, så vil de ikke finde tegn på THC. det virker også at drikke brændeælde te og drikke masser af juice med C vitamin

Man kan selvfølgelig ikke regne 100% med det, men det har altid virket for mig ;)

Du glemte at der også skal pulveriseret enhjørninghorn i og det kun virker hvis man gør det når det er fuldmåne :roll:

Hvis din opskrift har virket uden de hemmelige ingredienser, så er det fordi du har drukket væske i en mængde der fortynder din urin så det de har testet efter er under grænse værdien.

Som jeg har sagt får i tråde om pisprøver på skoler, så kan jeg ikke forstå at ungerne ikke siger at de ikke vil være med til det show, organiser jer ellers tror de f.... pædagoger at de bare kan trampe på jeres ret til at bestemme over jeres fritid. I kan jo spørge jeres gogger om de ikke var i stand til at administrere deres fritid da de var på jeres alder. Hvis i ikke vil kæmpe lidt for jeres rettigheder så har i ikke fortjent dem. Og i kan lige så godt lære at slås mod den slags do-gooders -både voksne og andre bedrevidende elever- ellers kommer til at leve under deres regler hele jeres liv, ikke fedt!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]