Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 12:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har på fornemmelsen at TGG er efter mig. Jeg har selvfølgelig ikke tænkt mig at piske en stemning op da de tydeligvis har mere magt over folks hjemmesider end hvad jeg kan præstere som sikkerhedsansvarlig nogen somhelst steder.

Sagen er den, at alle H'erne på min forside er forsvundet. Jeg lavede for flere år siden en kæmpe fejl ved at opreklamere uhæmmet om TGG, nu er de så efter mig da jeg bla.a har produceret Cannabis tracket (Psytrance musik)
Men vel også hovedageligt fordi at jeg er stor tilhænger af af denne semi-psykedeliske plante.

Jeg kan heller ikke komme ind at rette fejlene på siden, men om det er mit webhotel der er hacked eller har fucked sig selv op har jeg ingen idé om. Men det kan sagtens passe at jeg er blevet hacked for har ikke ændret alle mine passwords efter at jeg er holdt op med at bruge digital password huskeservice.

Nå, men alt overstående er sådan set ligegyldigt.

Nu til sagen!
http://newz.dk/team-gilmore-girls-ident ... f-politiet

For efter jeg læste denne artikkel kom jeg til at tænke lidt i hypoteser som udløste et par spørgsmål.

1. Bryder politiet ikke loven ved at tilbageholde oplysninger om kriminalitet?

2. Men hvis de så endeligt oplyser deres navne til offentligheden eller de udsatte, har politiet så ikke igen brudt loven ved ikke at overholde deres tavshedspligt?

3. Tror i at TGG er holdt helt op med at irritere folk som aldrig har brudt loven fordi de har politiet på deres side?

For i en verden hvor alle bryder reglerne skal alle vel straffes for det. Både politi som hacker og som hash(mis)bruger.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]