Hey alle, tror jeg står lidt med et problem. Havde bestilt en god del diazepam meds. Men min pakke kom aldrig frem (bestilt fra UK) og fik aldrig track nr. Nå men så for nogen dage siden bestilte jeg steroider (os fra uk). Fik track nr og det hele. Tjekke og kunne se den ville lande i CPH pakkeomdeling om onsdagen. Så i mellemtiden om aften bestiller jeg valler igen. Tjekker så næste morgen på de steroider, hvor der står de er landet onsdag. Kl 16.04 men er røget til toldbehandling kl. 16.05/: skyldes det at min adresse er blevet listet, og de nu tjekker alle mine pakker? Eller har jeg bare været uheldig ?:( for imellem tiden har min ven sendt de 300stk Diaz afsted. Så skal jeg regne med de os blir nappet, og jeg kommer til at få forklarings problemer over for politiet.? Har jo selvfølgelig været så smart at bruge mit eget kort og paypal. Så dum som man nu kan være!! Hvor meget mener i der skal til før de kan se mine konto udtag? Jeg vil selvfølgelig benægte alt! de 3 gyldne B ér benægt benægt benægt! Men vi snakker et par diazepam hvis den næste vel og mærke blir taget. Og lidt krudt!! Tror i det er nok til at se konto.? Og hvordan mener i min situation ser ud ?? For efter mit hovede ser det sku ud til jeg er fuckt!!//:
Senest rettet af Don pablo 07 nov 2014 21:21, rettet i alt 1 gang.
|